Ὁ πρόεδρος τῆς Πανελληνίου Ἐνώσεως Θυμάτων Γερμανικῆς κατοχῆς, κατὰ Μανώλη Γλέζου…

Αθήνα 30 Απριλίου 2014
Υπ’όψη κ. Μ. Γλέζου Βουλευτή
Ψαρών 3, Νέο Ψυχικό, 15451
Αθήνα

Αγαπητέ Μανώλη, Χρόνια πολλά.

Με προσοχή διάβασα το βιβλίο σου « Και ένα μάρκο να ήταν… », και διαπίστωσα ότι έχεις κάνει μια πολύ προσεκτική εργασία, όπως πάντα άλλωστε.
Όμως παράλληλα διαπίστωσα, ότι περιγράφοντας τις δραστηριότητες του Εθνικού Συμβουλίου διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα (Ε.Σ), το οποίο μαζί και με άλλους δημιουργήσαμε, προέβαλλες σαν μοναδικό πρωταγωνιστή τον ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ και ίσως ορισμένα ακόμη άτομα που εσύ διάλεξες, κάτι που συστηματικά παρατήρησα ότι κάνεις σε διάφορα μέσα ενημέρωσης. Συνέχεια

Σουρεαλιστικὰ σενάρια διασώσεώς μας ἀπὸ τὸ …μΠατΣοΚ!!!

Ἕνα ἀπὸ τὰ πλέον σουρεαλιστικὰ χαρακτηριστικὰ τῶν ἡμερῶν μας, εἶναι ἡ προσπάθεια τοῦ ΠΑΣΟΚ νὰ μᾶς σώσει… ἀπὸ τὴν Χ.Α..

Τὸ ΠΑΣΟΚ, τὸ ὁποῖο ἄλλαξε ὄνομα, γιὰ νὰ μᾶς χρεώσει μὲ τὰ δανεικά του, ποὺ πῆρε ἐπιχορήγηση ἀνάλογη κόμματος τοῦ 40%, τὸ ΠΑΣΟΚ τῆς Siemens, υοῦ Σημίτη, τῶν δομημένων ὁμολόγων, τῶν ὑποβρυχίων ποὺ γέρνουν, τῶν ἄσφαιρων βλημάτων γιὰ τὰ Leopard, τοῦ «λεφτὰ ὑπάρχουν», τοῦ PSI, τῆς ληστείας τῶν ἀσφαλιστικῶν ταμείων μας, τῆς Λίστας Λαγκάρτ… Συνέχεια

Ὤ Ῥένα… Ῥένα…. Ἡ γυναίκα ξεχωρίζει γιὰ πολλὰ ἄλλα πράγματα…

Ἐκτὸς ἀπὸ τὸ εἰρωνικὸ ὑφάκι… Ἤ ἐκτὸς τῆς μικροπρεπείας…. Ἤ ἀκόμη κι ἐκτὸς τῆς …καρακατινιᾶς…!!!
Καὶ γνωρίζεις καλῶς σὲ τὶ ἀναφέρομαι Ῥένα…

Θυμᾶσαι «καλή μου» τότε πού ἔκανες τόν Ἠλία πύραυλο;
Δὲν θὰ ξεχάσω σὲ ὅλην τὴν ζωή μου τὸ ὑφάκι σου καὶ τὸν τρόπο ποὺ τὸν ἀντιμετώπισες…
Φώναζε αὐτὸ πὼς λὲς ψέμματα ἀλλὰ ἐσὺ ἐξακολουθοῦσες… Κι ὅσο τὸ ἔβλεπες νὰ βράζῃ ἀπὸ ὀργή, μᾶλλον γιὰ τὴν δημοσία διαπόμπευσιν ποὺ τοῦ ἔκανες, τόσο τὸ χαμόγελο ἁπλωνόταν στὸ πρόσωπό σου… Συνέχεια

Ἀπορίας ἄξιον εἶναι νὰ …ἀποροῦμε μὲ τὸ «Ποτάμι»!!!

Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι έπεσαν από τα σύννεφα με την προσχώρηση του “Ποταμιού” στη σοσιαλιστική ομάδα του ευρωκοινοβουλίου. Για πολλά μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον Σταύρο Θεοδωράκη, αλλά ο άνθρωπος , από τη πρώτη στιγμή, ξεκαθάρισε το σοσιαλδημοκρατικό ιδεολογικό στίγμα του κόμματός του. Διαβάζοντας τις θέσεις του, είχα γράψει στις 11 Μαρτίου: Συνέχεια

Ὅταν ἕνα «μαγαζάκι» κλείνῃ, ποιός πληρώνει τά χρέη του;

Ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὸ ποιὸ εἶναι αὐτὸ τὸ μαγαζί, τὶ «ἄδειες λειτουργίας» κατέχει καὶ ποιὸς ἔδωσε ἐντολὴ δημιουργίας του.
Ἐὰν εἶναι ὁ κυρ-Πέτρος ἤ ἡ κυρὰ Μαρία ἤ ὁ κάθε Ἀντώνης, τὸ μαγαζί, τὰ χρέη, τὰ ῥίσκα εἶναι ΟΛΑ δικά τους. (Στὰ κέρδη ἔχουν ἐξ ἀρχῆς συνεταῖρο τὸ κράτος καὶ κάθε λογῆς πλιατσικολόγο!!!)
Ἐὰν ὅμως εἶναι κάποιο κόμμα, ποὺ ἔχει λάβει ἐντολὲς ἀπὸ τοὺς «ἐκλεκτούς» νὰ μᾶς ἐπεξεργάζεται γιὰ μερικὰ χρόνια, τότε καὶ τὰ ἔξοδα λειτουργίας του ἀλλὰ καὶ τὰ χρέη του τὰ πληρώνουμε ΕΜΕΙΣ!!!

Ὡραῖα πράγματα…
Ἐμεῖς γιὰ 500 εὐρόπουλα, ἐὰν δὲν βρεθοῦμε στὴν φυλακή, σίγουρα θὰ διαπομπευθοῦμε μὲ τὸν χειρότερο τρόπο.
Θὰ μᾶς γελοιοποιήσουν, θὰ μᾶς τρομοκρατήσουν, θὰ μᾶς κάνουν νὰ αἰσθανθοῦμε κάθε εἴδους ἐνοχή…
Ἀλλὰ αὐτὰ ἀφοροῦν σὲ ἐμᾶς…
Οἱ ἄλλοι, οἱ «ἐκλεκτοί» ὅμως μποροῦν νὰ δανείζονται ἐκατομμύρια καὶ φυσικὰ νὰ  μὴν πληρώνουν κάτι… Κι ὅταν τὸ μαγαζάκι τους ὁδηγηθῇ στὴν πτώχευσιν, λόγῳ ἀπουσίας πελατῶν, τότε πολὺ εὔκολα μὲ μίαν ὑπογραφή, ἤ μὲ ἕνα «ψήφισμα» μεταφέρουν ΟΛΑ τὰ χρέη τους στὶς δικές μας πλάτες… Συνέχεια

Γιατί βιάζονται νά καταργήσουν τό bonus τῶν πενήντα ἑδρῶν;

Με την φόρα που έχει πάρει η Χρυσή Αυγή, οι επικυρίαρχοι έδωσαν το σύνθημα, στις υπηρέτριες της Βουλής, να ενωθούν απέναντί στους «εγκληματίες». 

Η επαναφορά του θέματος με το bonus των 50 εδρών, που ήταν ανέκαθεν αίτημα ΜΟΝΟΝ των μικρών κομμάτων, γίνεται πλέον από τα πρώην μεγάλα κόμματα, κάτι που φυσικά δεν είναι καθόλου τυχαίο. Συνέχεια