Διότι, ἀρχικῶς, ἐὰν ΔΕΝ μποροῦμε νὰ σωθοῦμε ΜΟΝΟΙ μας, ΔΕΝ ἀξίζουμε καὶ σωτηρία.
Ἀλλὰ πέραν αὐτῆς τῆς ἀναγκαίας ἀρχῆς, ἄς ἐρευνήσουμε καὶ μερικὲς ἀκόμη πολὺ σημαντικὲς λεπτομέρειες.
Οἱ Ῥῶσσοι εἶναι χριστιανοί. Ἄρα καὶ φίλοι μας… Ἀδέλφια μας… Παραδοσιακῶς λέμε… (Θὰ θέλαμε, ἀλλὰ …ΔΕΝ!!! Ξεχνᾶμε τὰ ὀρλωφικά, ἀλλὰ καὶ πολλὰ ἄλλα, παρόμοια!!!)
Μὲ τοὺς Τούρκους ἔχουμε ἕνα θεματάκι, ἀλλὰ ἐφ΄ ὅσον εἶναι οἱ Ῥῶσσοι στὴν μέση, ὅλα καλῶς ἔχουν. Συνέχεια


Αφού το Ισραήλ ισοπέδωσε την Γάζα, σκοτώνοντας 1500 αμάχους (το 1/3 αυτών παιδιά) τώρα κουνάει το δάχτυλο στην Τουρκία, που δεν επιθυμεί να παρέμβει σε τρίτη χώρα για να σώσει τους Κούρδους από τους μισθοφόρους που εκπαίδευσε κι εξόπλισε το ίδιο το Ισραήλ!
ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ …«ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ»!!!