Κατατέθηκε η πρώτη αίτηση κατά λογαριασμού της ΔΕΗΑθήνα
Κατατέθηκε η πρώτη αίτηση κατά λογαριασμού της ΔΕΗΑθήνα
Από το άρθρο του Παντελή Ζήλου στο τεύχος των «Επικαίρων»της περασμένης Πέμπτης με τίτλο «Εθνική απαίτηση, η διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων» παραθέτω αποσπάσματα, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων τόσο για το «πατριωτικόν» του ΓΑΠ και της κυβέρνησής του, όσο για την υποχρέωση της Ελλάδας να φανεί συνεπής προς τις δανειακές της υποχρεώσεις, ενώ η Γερμανία μπορεί να είναι “μπαταξής” εις βάρος μας.
Νύχτα σαν τους κλέφτες αποφάσισαν “οι σύμμαχοί μας” το κούρεμα και την υποδούλωση της χώρας στους δανειστές. Με την ανοχή της “Ελληνικής Κυβέρνησης”. Η οποία στο εξής θα περιοριστεί στο να εκτελεί εντολές. Και επέλεξαν ως ημερομηνία την παραμονή της Εθνικής Επετείου. Δεν είναι τυχαίο. Κάθε χρόνο για τα επόμενα 20 χρόνια η Εθνική μας έξαρση της 28ης Οκτωβρίου, θα προσγειώνεται από την ανάμνηση της παράδοσης της χώρας την παραμονή της επετείου.
Ποῦ πᾶς; Φεύγεις; Μήπως θέλουν νά μᾶς ποῦν κάτι καί ὁ «πρωθυπουργός» μας δέν τό ἀκούει; Εἶναι σίγουρο ὅτι δέν περίμεναν νά ἔχουν ἀπέναντί τους ἕναν τόσο ἐθελόδουλο καί ἀνύπαρκτο πολιτικό. Οὔτε οἱ ἄλλοι – ἐκ τῶν τριακοσίων – εἶναι καλλίτεροι, δυστυχῶς, γιά τό ἔθνος. Συνέχεια