Πολλὰ τὰ λεφτὰ ….Ἀντώνη!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GYPRFESVHuE#!]

Τί εἶπε λοιπόν ὁ Ἀντωνάκης; 

Τό προσέξαμε καλά;

Συνέχεια

Παίζουν ΜΠΡΑΝ ΝΤΕ ΦΕΡ στὴν πλάτη τῆς πεσμένης χώρας.

Οι ίδιοι που διαχρονικά καταχρέωσαν και εξευτέλισαν την χώρα, για την δική τους λόξα, δόξα και βιοπορισμό τώρα αγωνίζονται ποιος θα την “σώσει”. Οι ίδιοι που ανέρυθρα καταλογίζουν ευθύνες σε Κυβερνήσεις στις οποίες είτε υπηρέτησαν στην ηγεσία υπουργείων είτε τις στήριξαν ως βουλευτές ανεξαρτήτως χώρου. 

Συνέχεια

Οἱ «Ῥομπὲν τῶν πτωχῶν».

Εἴπαμε, πενία …Ῥομπὲν κατασκευάζει.

Ἀλλὰ πέραν τοῦ ἀστείου, καλὸ θὰ ἦταν νὰ παραμείνουμε στὸ ἀντικείμενον τους. 

Δὲν ληστεύουν τράπεζες, δὲν κλέβουν χρήματα, δὲν καταστρέφουν. 

Λαμβάνουν (δίχως νὰ πληρώσουν, αὐτὸ εἶναι ἀλήθεια) ἀπὸ τοὺς ἔχοντες καὶ τὰ μοιράζουν στοὺς μὴ ἔχοντες. 

Λέτε ἔτσι νὰ πᾶμε ἀπὸ ἐδῶ καί πέρα; 

Καλοῦ κακοῦ, ὅσοι ἔχουν παιδιά… Ἂς φροντίσουν περισσότερο…

Ἂς μὴν καταντήσουμε ζούγκλα. 

Συνέχεια

Ἡ Ἑλλας εἶναι πανίσχυρος

Ξεκίνησαν νὰ τὸ γράφουν καὶ οἱ ξένοι. 

Κι ἐγὼ τὸ πιστεύω πλέον.

Ἔχουμε πολλοὺς «ἄσσους» ἀλλὰ δὲν ἔχουμε ἠγέτες. Στὴν θέσι τους, ἔως νὰ τοὺς εὑροῦμε, τοποθετήσαμε κουδουνίστρες. Καὶ τώρα τὸ πληρώνουμε ἀκριβά. 

Η Ελλάδα είναι πανίσχυρη. Απίστευτο άρθρο για την Ελλάδα στις ΗΠΑ προβληματίζει…

Με ένα άρθρο , το αμερικανικό περιοδικό MoneyWeek επιλέγει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο ζήτημα του ελληνικού χρέους και των σχέσεων της Ελλάδας με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Με απλά λόγια, η συντάκτης του άρθρου, Μέριν Σόμερσετ Βεμπ, προειδοποιεί επί της ουσίας τους Ευρωπαίους ότι το ενδιαφέρον τους θα πρέπει να εστιάζεται στο να πειστεί η Ελλάδα να δεχθεί κάποια μέτρα:

Συνέχεια

«Τσακίζουν» ἐλευθέρους ἐπαγγελματίες καί ἀγρότες

Δεῖτε πῶς ἑτοιμάζονται – μετά ἀπό τούς μισθωτούς καί συνταξιούχους – νά καταστρέψουν ἐλευθέρους ἐπαγγελματίες καί ἀγρότες. Δέν θά μείνῃ τίποτα ὄρθιο. Μόνο οἱ πολιτικάντηδες καί τό συνάφι τους. Συνέχεια

Δραματικές ἐξελίξεις…

Τό συγκρότημα Λαμπράκη ἐξακολουθεῖ νά βάλῃ ἐναντίον τοῦ Παπανδρέου. Θίγονται τά συμφέροντα του, βλέπετε, ἐκτός τῆς Εὐρωζώνης. Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ὅλοι πιστεύουν – ὄχι ἀδίκως – πώς ἄν τελικῶς γίνῃ δημοψήφισμα ὁ Ἐλληνικός λαός θά φηφίσῃ ΟΧΙ. Αὐτό θἐλῃ καί ὁ Παπανδρέου! Παίρνοντας τήν Ἑλλάδα ἀπό τήν Ε.Ε. νά διαλύσῃ καί τήν ἴδια τἠν Ε.Ε.

Ἔχει πιάσῃ πανικός ὅλο Συνέχεια