Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κων.Μίχαλος (Φωτογραφία: ΑΠΕ )
Ἀπὸ αὐτὴν ποὺ ἰσχύει στὶς γειτονικὲς μας χῶρες.
Η Ελλάδα φορολογεί τις επιχειρήσεις 4 φορές υψηλότερα από τις γειτονικές χώρες, λέει το ΕΒΕΑ
Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κων.Μίχαλος (Φωτογραφία: ΑΠΕ )
Ἀπὸ αὐτὴν ποὺ ἰσχύει στὶς γειτονικὲς μας χῶρες.
Η Ελλάδα φορολογεί τις επιχειρήσεις 4 φορές υψηλότερα από τις γειτονικές χώρες, λέει το ΕΒΕΑ
Ἕνα «πείραμα» ποὺ ἐπέτυχε μέν, ἔπαψε δέ, διότι ὁδηγοῦσε οὐσιαστικῶς στὴν κατάρρευσι τοῦ τραπεζικοῦ συστήματος.
Ἕνα «πείραμα» ποὺ ἀπέδειξε περίτρανα τὴν ἀπάτη τῶν κυβερνώντων ἔναντι τῶν πολιτῶν τους.
Ἕνα πείραμα ποὺ ἀντὶ νὰ διδάσκεται στὶς οἰκονομικὲς σχολές, παραμένει ἄγνωστο καὶ ξεχασμένο.
Τὸ κράτος ὡς μηχανισμός, εἶναι καλός μόνον ὄταν ὑπηρετεῖ τὸν πολίτη του.
Ὅταν τὸ κράτος μετατρέπεται σὲ Κράτος, σὲ δεσμοφύλακα δῆλα δή (βλέπετε καὶ τὸν Προμηθέα Δεσμώτη) τότε ἀναρωτιέται κάποιος γιὰ τὴν χρηστικότητά του.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ! ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ;
Την υπενθυμίζω σε εκείνους που νομίζουν ότι…δεν υπάρχουν περιθώρια συναίνεσης!!! Οι μάσκες των δήθεν “αντιπάλων” πέφτουν και συναινούν όταν λειτουργούν τα συντεχνιακά αντανακλαστικά ή όταν κινδυνεύουν να ζημιωθούν οι δανειστές. Τότε με το αίτημα του λογιστικού ελέγχου συνέβαιναν και τα δύο.
Ο πρόεδρος του Eurogroup με τον επικεφαλής της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι (αριστερά) στη συνεδρίαση των Βρυξελλών.
Πέραν τῶν πλημμυρῶν καὶ τῶν θανάτων, πράγματι, ἐξ ὅσων δείχνουν τὰ πράγματα, ἡ Ἰταλία βιάζεται νὰ μᾶς …χαράξῃ τὸν δρόμο πρὸς τὴν χρεωκοπία.
Ὁ Μπερλουσκόνι πιέζεται, οἱ ὑποβαθμίσεις χορεύουν κλακέτες γύρω του, τὸ ΔΝΤ πίνει καφὲ στὴν Ῥώμη καὶ οἱ πίττες πλέον δὲν ὁρίζονται διόλου ἀπὸ τοὺς Ἰταλούς. Τὰ ἴδια καὶ στὴν Ἰσπανία.
Οριστικά “κόκκινο” σε Λ.Παπαδήμο – ΛΑΟΣ κλπ στη νέα κυβέρνηση;
Παρά τα όσα θρυλούνται περί της ανάληψης της πρωθυπουργίας στο νέο κοινό σχήμα από τον τραπεζίτη και τέως αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Λουκά Παπαδήμου, η πληροφόρηση που έχει το defencenet.gr από χθες το βράδυ, επιμένει ότι Συνέχεια
Ὅπως ὅλα δείχνουν, σήμερα μέχρι τό βράδυ θά ἀνακοινωθῇ ἡ κυβέρνησις «ἔκτρωμα» Πα-σοκ, Νέας Δημοκρατίας. Οἱ ἑταῖροι, μᾶς ἐπέβαλαν «συγκυβέρνησι» γιά νά μπορέσουν νά περάσουν καινούργια ἐπαχθέστερα μέτρα ἐξαπατῶντας τόν ἑλληνικό λαό διά τῶν ἐδῶ δουλοποιημένων πολιτικῶν μας (GAP, Σαμαρᾶ καί λοιπῶν).
Ἀλλά δέν ἔχει πρόβλημα μόνον ἡ Ἑλλάς. Ἡ Συνέχεια