
Ἀκούω λοιπὸν γιὰ ροδάκινο-ἀποζημιώσεις ἐπειδὴ οἱ μεγάλοι παίζουν παιγνίδια καὶ κάνουν νάζια……
Οἱ ἀγρότες τῶν εὐρωπαϊκῶν κρατῶν ξέρουν νὰ ἑνώνονται γιὰ τὰ οἰκονομικά τους συμφέροντα……
Δὲν ξέρουν νὰ ἑνωθοῦν καὶ γιὰ ἀκόμα πιὸ σπουδαία γεγονότα, ποὺ ἀφοροῦν στὴν πορεία τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως καὶ τῶν πολιτῶν της;;; Συνέχεια
Δὲν εἶναι οἱ ῥοδακινοπαραγωγοὶ αὐτοὶ ποὺ δὲν δίδουν δωρεὰν τὰ προϊόντα τους, ἀλλὰ τὸ κράτος ποὺ τοὺς τὸ ἀπαγορεύει. Πρὶν λίγο μάλιστα ἡ κυβέρνησις ἀπεφάσισε νὰ ἱκανοποιήσῃ μερικῶς σχετικὸ αἴτημά τους καὶ νὰ αὐξήσῃ σὲ 10% ἀπὸ 5% τὸ ποσοστὸ τῆς ποσότητος τῶν προϊόντων ποὺ μποροῦν νὰ διαθέσουν νόμιμα, σὲ δωρεὲς, χωρίς φορολογικὴ ἢ ἄλλη ἐπιβάρυνσι. 


