Ἡ ληστεία τοῦ αἰῶνος!

«Ὅλα τὰ λεφτὰ» εἶναι ὁ πίναξ συμμετοχῶν στὸ τέλος τοῦ δημοσιεύματος. 

Εδώ και λίγες ημέρες τα ΜΜΕ βουΐζουν για την κινηματογραφική ληστεία του υποκαταστήματος της Alpha Bank που βρίσκεται στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, αλλά και την άμεση εξιχνίασή της.

Συνέχεια

Ἔχει ἀνοίξει τοῦ Μπένυ ἡ ὄρεξις…

Καὶ πῶς νὰ τὴν κορέσῃ;

Διπλάσια έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης θα πληρώσουν το 2012 οι Έλληνες

Το 2012 θα ζητηθεί η καταβολή της έκτακτης εισφοράς για τα εισοδήματα του 2011
Διπλάσια έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης θα πληρώσουν σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ το 2012 οι έλληνες φορολογούμενοι. Όπως δήλωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής θα αρχίσει από τις αρχές του 2012 να παρακρατείται από τους μισθούς ή τις συντάξεις η έκτακτη εισφορά που θα κυμαίνεται από 1% έως και 4% ανάλογα με το συνολικό εισόδημα . 
Συνέχεια

Γιατί θά πληρώσω;

Μία ἐπιστολὴ ποὺ σὲ πολλὰ της σημεῖα μὲ εὑρίσκει σύμφωνη, ἀλλὰ ὄχι στὸ «θὰ πληρώσω».

Οὐδέποτε ἤμουν φυγόπονη. Οὐδέποτε ἀπέφυγα τὶς δεσμεύσεις καὶ τὶς ὑποχρεώσεις μου. Οὔτε ἀπεφάσισα νὰ φύγω ἐκτὸς γιὰ νὰ ξεφύγω ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἄθλιο σύστημα. Ἔμεινα ἐδῶ, ὅπως κι ἐσεῖς, πρὸ κειμένου νὰ ἀντιμετωπίσω μέσα ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα τὰ προβλήματά μας. 

Ἐπὶ τῆς οὐσίας. 

Ὁ Νίκος Διᾶκος ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον σὲ ὅσα γράφει. Μόνον στὴν ἀπόφασι διαφέρουμε. Ἐγὼ δὲν θὰ πληρώσω καὶ γιατί δὲν μπορῶ ἀλλὰ καὶ γιατὶ δὲν ἀναγνωρίζω πλέον συνενοχὴ στὰ ὅσα τὰ κουδουνισμένα διέπραξαν καὶ διαπράττουν εἰς βάρος μας.
Μά, κυρίως, δὲν θὰ πληρώσω, διότι εἶμαι, ἐδῶ καὶ αἰῶνες, θῦμα ἐξαπατήσεως
καὶ ψευδολογιῶν καὶ βίας καὶ διαπλοκῆς καὶ ὑπεξαιρέσεων καὶ ἀνισονομίας καὶ ἀτιμωρησίας μά, κυρίως, θῦμα στοχευμένης ἀπαιδείας καί, καταληκτικῶς, συνειδητῆς καὶ στοχευμένης παραπληροφορήσεως. Ὄχι ἀπὸ δική μου εὐθύνη, ἀλλὰ ἀπὸ εὐθύνη τῶν (φερομένων) ὡς κυβερνώντων, ποὺ συστηματικῶς μὲ κρατοῦν στὸ σκοτάδι, μόνον καὶ μόνον γιὰ νὰ μὲ σέρνουν ὅπου τὰ ἀφεντικά τους ὁρίζουν.

Συνέχεια

Τὴν ἔκτακτο εἰσφορὰ θὰ τὴν πάρουν μὲ τὸ «ἔτσι θέλω».

Από μισθούς και συντάξεις θα κρατείται η έκτακτη εισφορά

Με παρακράτηση από μισθούς και συντάξεις θα εισπράττεται η έκτακτη εισφορά, σύμφωνα με τροπολογία που καταθέτει στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος, “ψαλιδίζοντας” το μηνιαίο εισόδημα των μικρομεσαίων που θα πληγεί και με τη μείωση του αφορολόγητου. 

Μιλώντας στην κοινή συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών και της Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, διευκρίνισε ότι η εισφορά αλληλεγγύης θα εισπράττεται σταδιακά μέσω παρακράτησης από 1ης Ιανουαρίου του 2012.

Έτσι μισθωτοί και συνταξιούχοι θα την καταβάλλουν από το μισθό τους σε 12 ή 14 μηνιαίες δόσεις.
Συνέχεια

Ξεκινάει ἐντὸς ὁλίγου ἐπισήμως ἡ ληστεία!

Ολα για το χαράτσι ακινήτων και ΔΕΗ: είσπραξη, διακοπή ρεύματος, επανασύνδεση

Του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΑ

Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα αρχίσουν να καταφτάνουν στους καταναλωτές οι πρώτοι 190.000 λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος που θα είναι φουσκωμένοι με το ειδικό τέλος ακινήτων, το οποίο θα πληρώνουμε εσαεί επ’ απειλή διακοπής της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.Ηδη η ΔΕΗ έχει ετοιμάσει τα σχετικά έντυπα (η χρέωση του ειδικού τέλους στο λογαριασμό θα είναι διακριτή) και Συνέχεια

Παράγω, ἀνταλλάσσω, δωρίζω.

Μία κίνησις ἀρκούντως ἐνδιαφέρουσα. Δὲν εἶναι ἡ πρώτη, ἀλλὰ εἶναι σημαντικὴ κι αὐτή ὅπως ὅλες οἱ ἄλλες ἀντίστοιχες. 

Στὸν Βόλο καὶ στὴν Κομοτηνὴ ἔχουν «κόψει» δικό τους νόμισμα, ποὺ καμμίαν σχέσι δὲν ἔχει μὲ τὸ κρατικό. Βασίζονται κυρίως στὴν ἀνταλλαγὴ καὶ στὴν στήριξι. 

Συνέχεια