Οἱ «δικές μας» ΜΚΟ στὸ Ἰράκ;

Τί νομίζατε; Δὲν ἔχουμε κι ἐμεῖς τὶς ἄκρες μας στὸ Ἰράκ;Wikileaks: Ποιές ελληνικές και ξένες ΜΚΟ πληρώνει η Ελλάδα στο Ιράκ; Ο Σόρος, ο Ρόντος και ο Στυλιανίδης.

Πληροφορίες για τα ποσά που δαπανούσε η ελληνική κυβέρνηση σε ελληνικές και ξένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις  στο Ιράκ έρχεται να μας υπενθυμίσει τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα με ημερομηνία 9 Σεπτεμβρίου 2005.

Συνέχεια

Οἱ σερβιτόροι τῶν Ἀλβανῶν εἶναι …Ἕλληνες!!!!

Και μὴ χειρότερα νὰ λέμε… Κι ὅμως, ἐκεῖ μᾶς πᾶνε!!!

Κάνουμε ἐξαγωγὴ σὲ ἐπιστήμονες, σὲ τεχνοκρᾶτες καὶ τώρα προοδεύσαμε… Κάνουμε ἐξαγωγὴ ἀκόμη καὶ σερβιτόρων!!! Ποῦ μὰ στὴν γείτονα!!! 

Έλληνες σερβιτόροι δουλεύουν στην Αλβανία με 50 ευρώ την ημέρα!

Όλο και περισσότεροι Έλληνες σερβιτόροι δουλεύουν στην Αλβανία, αφού το μεροκάματο είναι καλύτερο από την Ελλάδα. Παίρνουν 50 ευρώ την ημέρα. Βέβαια για την Αλβανία είναι πολύ μεγάλο το ποσό, αφού ο μηνιαίος μισθός ενός δημοσίου υπαλλήλου δεν ξεπερνά τα 250 ευρώ, ωστόσο οι Αλβανοί επιχειρηματίες

Συνέχεια

Σιγὰ μὴ κι ἔχαναν τὴν εὐκαιρία τὰ μεμέτια….

Ἔγραφα πρὸ χθὲς γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ (;;;;) τῶν Ἑλληνικῶν περιουσιῶν ἀπὸ τοὺς γείτονες. (Ἐπιστρέφονται ἐπὶ τέλους οἱ περιουσίες τῶν Ἑλλήνων στὴν Πόλι;) Κι ἀναρωτιόμουν, εὐλόγως, γιὰ τὰ ἀνταλλάγματα. Ἀφῆστε ποὺ στὸ θέμα τῶν ἀτομικῶν περιουσιῶν δὲν ἀναφέρεται κάποιος! Ὡς μὴ ὑπᾶρχον τὸ ἀντιμετωπίζουν!!! Σήμερα ὅμως ἔμαθα κάποια περισσότερα…. Εἶναι δυνατὸν τὰ ἁρπακτικὰ νὰ μὴν ἔχουν ἀπώτερες βλέψεις; Δὲν εἶναι….Γιὰ διαβᾶστε:

«Δώστε κι εσείς πίσω τα ακίνητα των οθωμανικών ιδρυμάτων»

Ο Νταβούτογλου ζητάει ανταπόδοση για την επιστροφή των ελληνικών περιουσιών

Συνέχεια

Ἀπαγορεύται ἡ ἀνάπτυξις!

Είναι αδιανόητο Ελληνική κυβέρνηση ενσυνείδητα  να εμποδίζει την ανάπτυξη βυθίζοντας την χώρα όλο και περισσότερο στο τέλμα της Συνέχεια

«Ὁ Μάϊος μᾶς ἔφθασε, ἐμπρός, βῆμα ταχύ…

….νά τόν προϋπαντήσουμε, παιδιά στήν ἐξοχή». Λοιπόν, σοβαρά τό λέω. Μήπως ἦρθε ἡ ὥρα – μέ ὄλα αὐτά πού βλέπουμε καί ὑφιστάμεθα ἀπό τούς φωστῆρες τοῦ ἔθνους νά “πάρουμε τῶν ἀμαθιῶ μας” καί νά ξαναγυρίσουμε στά πάτρια ἐδάφη; Στά μέρη πού γεννηθήκαμε, πού μεγαλώσαμε, πού ἀγαπήσαμε, οἱ περισσότεροι, ὅσο τίποτα στόν κόσμο;  Μιά χαρά!

Ὁ Μάϊος, λοιπόν, ἤ ἡ Ἄνοιξις ἄν θέλετε, θά ἐρθῃ ἀπό τήν ἐξοχή. Ἀπό τούς καρπούς τῆς γῆς πού τόσο ἁπλόχερα μᾶς προσφέρει ὅταν ἀσχολούμεθα μαζί της. Ἀπό τά τρόφιμα, κυρίως. Ἐδῶ, σέ λίγο καιρό, δέν θά ἔχουμε χρήματα νά ἀγοράσουμε, ὡρισμένοι, ἀκόμη καί τό ψωμί τῆς ἡμέρας. Ἀφοῦ καί ὁ George Soros λίγο ἀπό τό “χαρτζηλίκι” του σέ γῆ τό ἐπενδύει! Συνέχεια

Ἀγνώστου ὑπηκοότητος 78.000 συνταξιοῦχοι;

Βρὲ κάτι γλέντια τρικούβερτα… Κάτι φαγοπότια ῥωμαϊκά!!! Κάτι ῥεμοῦλες ἄνευ ἀρχῆς καὶ τέλους!!!!! 

Το Ελληνικό Δημόσιο χορηγεί συντάξεις σε περίπου 78.000 συνταξιούχους Συνέχεια