Ἐδιάβασα λοιπὸν πὼς τὸ 13,1% τῶν Ἑλλήνων μαθητῶν ἐγκαταλείπει τὰ σχολεῖα.
Φαντάζομαι, διότι στοιχεῖα γιὰ τὰ αἴτια δὲν δίδονται, πὼς μᾶλλον οἰκονομικοὶ θὰ εἶναι οἱ λόγοι ποὺ αὐτὰ τὰ παιδιὰ ἐγκαταλείπουν τὰ σχολεῖα. Συνεπῶς, κατὰ πῶς φαίνεται νὰ ἐξελίσσεται ἡ ὑπόθεσις, συντόμως αὐτὸ τὸ ποσοστὸ θὰ αὐξηθῇ, εἶτε διότι τὰ οἰκονομικὰ ὅλο καὶ περισσοτέρων οἰκογενειῶν περιπλέκονται εἶτε διότι κάποιοι, ἐλάχιστοι ἀκόμη, ἀντιλαμβάνονται πὼς μέσα στὰ σχολεῖα τὰ μυαλὰ τῶν παιδιῶν καταστρέφονται ἀν τὶ νὰ ἐκπαιδεύονται.





