Λέτε αὐτά τά παιδιά νά γλυτώσουν ἀπό τήν ἀ-παιδεία τους;

 

Ἐδιάβασα λοιπὸν πὼς τὸ 13,1% τῶν Ἑλλήνων μαθητῶν ἐγκαταλείπει τὰ σχολεῖα.
Φαντάζομαι, διότι στοιχεῖα γιὰ τὰ αἴτια δὲν δίδονται, πὼς μᾶλλον οἰκονομικοὶ θὰ εἶναι οἱ λόγοι ποὺ αὐτὰ τὰ παιδιὰ ἐγκαταλείπουν τὰ σχολεῖα. Συνεπῶς, κατὰ πῶς φαίνεται νὰ ἐξελίσσεται ἡ ὑπόθεσις, συντόμως αὐτὸ τὸ ποσοστὸ θὰ αὐξηθῇ, εἶτε διότι τὰ οἰκονομικὰ ὅλο καὶ περισσοτέρων οἰκογενειῶν περιπλέκονται εἶτε διότι κάποιοι, ἐλάχιστοι ἀκόμη, ἀντιλαμβάνονται πὼς μέσα στὰ σχολεῖα τὰ μυαλὰ τῶν παιδιῶν καταστρέφονται ἀν τὶ νὰ ἐκπαιδεύονται.

Συνέχεια

Καμμία ἐγγύησις γιὰ τὶς καταθέσεις μας ἀπὸ ἐπιθέσεις τοῦ κράτους!!!

 

Καταθέσεις ἄνω τῶν 100.000 εὐρώ, γιὰ τὴν ὥρα, καὶ στὴν συνέχεια γενικῶς καταθέσεις, πολιτῶν σὲ κράτη ποὺ ἔχουν «ἐπενδύσῃ» κάπου, ἀλλὰ δὲν ἀπέδοσε ἡ ἐπένδυσις, δὲν δικαιοῦνται ἀποζημιώσεως.
Τέτοιο παράδειγμα ἔχουμε μὲ τοὺς καταθέτες τῆς Ἀγγλίας καὶ τῆς Ὁλλανδίας, ποὺ κατέθεσαν σὲ ἰσλανδικὲς τράπεζες τὰ χρήματά τους, ἀλλὰ ἄν καὶ τὰ πῆραν πίσω, οὐσιαστικῶς, ἐπεὶ δὴ αὐτὸ «πόνεσε» πολὺ τράπεζες καὶ κράτη, κόβεται. 
Φυσικὰ ἡ ἀπόφασις ἀφορᾷ πρὸς ὥρας καταθέτες ποὺ διαθέτουν  περισσότερα ἀπὸ 100.000 εὐρὼ σὲ κάποιον Συνέχεια

Φορολογία τῶν καταθέσεων προτείνει ὁ τΣΥΡΙΖΑ.

Ὄχι ὅλων βέβαια… Τῶν μεγάλων καταθέσεων. Αὐτῶν ποὺ ἔχουν δῆλα δὴ μεγάλα ποσά. Ἴσως περισσότερα ἀπὸ 300.000 εὐρῶ. Ὅμως ἐπεὶ δὴ πλέον στὴν χώρα μας οἱ καταθέτες σπανίζου, πολλῶ δὲ μᾶλλον οἱ μεγαλοκαταθέτες, πολὺ φοβᾶμαι πὼς τὸ 300.000 εἰπώθηκε μόνον γιὰ νὰ χαϊδέψῃ αὐτάκια… Πολὺ φοβᾶμαι πὼς μεγαλοκαταθέτης, σὲ λίγο καιρό, θὰ νοεῖται αὐτὸς ποὺ θὰ ἔχῃ περὶ τὰ 300 εὐρόπουλα σὲ κάποιον λογαριασμό…
Ὑπερβολικό; Θὰ δείξῃ…

Συνέχεια

Οἱ ἐφοπλιστές ξεπληρώνουν τόν «πατριωτισμό» τους μέ φοροαπαλλαγές

Η προσφορά των Ελλήνων εφοπλιστών, οι οποίοι εκτός από πάρτι προσφέρουν θέσεις εργασίας και επενδύσεις στη χώρα, υποτίθεται πως είναι αυτή που βάζει ψηλά τον πήχη του πατριωτισμού.

 Η πραγματικότητα είναι πως οι εφοπλιστές δεν χρειάζεται να κάνουν κανένα άλμα για να περάσουν αυτό τον πήχη. Τον έχει αφήσει στα πόδια τους ένα νομικό πλαίσιο φοροαπαλλαγών και ευνοιοκρατίας.

Έτσι δεν έχουν παρά να σηκώσουν το πόδι για να τον περάσουν χωρίς κίνδυνο. Στην πραγματικότητα είναι ένα βήμα προς το κέρδος, που για κάποιο λόγο, μάλλον αυθαίρετο, επί χρόνια ταυτίζεται με τον πατριωτισμό. Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι λοιπόν πατριώτες γιατί απλώς κερδίζουν πολλά;

Συνέχεια

Ποιές εἶναι οἱ 11 πολυεθνικές πού ζητοῦν δούλους γιά νά «ἐπενδύσουν»;

Τί εἴδους ἐπένδυσι εἶναι αὐτή, ὅταν δουλεύει ὁ ἐργαζόμενος τσάμπα, δέν ἔχω καταλάβει. Νά ἔρθουν ἑταιρεῖες καί ἐργοστάσια στήν Ἑλλάδα γιά νά ἔχουν ἀραπάδες νά δουλεύουν; Ἄς πᾶνε στήν Γκάνα ἤ στήν ‘Ροδεσία. Πιό καλά τούς συμφέρει. 

Αὐτές οἱ ἐπενδύσεις προσφέρουν κέρδη μόνο στά λαμόγια πολιτικούς καί μεγαλοαπατεῶνες (Μπόμπολα, Κόκκαλη κλπ.) πού καταχρῶνται τόν ἱδρώτα καί τήν περιουσία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.

Τέτοιες «ἐπενδύσεις» θά φέρετε; Ποιόν κοροϊδεύετε; 

Ἤ μήπως ἑτοιμάζεται δουλειές γιά τούς λαθρομετανάστες πού κουβαλήσατε; Τίποτα δέν γίνεται τυχαία, τελικῶς. Συνέχεια

Εἴσπραξις φόρων ἐδῶ καί τώρα

Το οικονομικό επιτελείο γνωρίζει πως νέα μέτρα δεν μπορούν να περάσουν και πλέον ρίχνει όλο το βάρος για να πάρουν ανάσα τα έσοδα του κράτους στη μάχη των φόρων. Η Τρόικα τις τελευταίες ημέρες ρίχνει «βόμβες» για τη σχεδόν ανύπαρκτη λειτουργία των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, ενώ και ο επικεφαλής της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες Παναγιώτης Νικολούδης κατηγόρησε τους φοροεισπρακτικούς μηχανισμούς της χώρας για ανικανότητα. Συνέχεια