Τὸ εἶπε ἡ Λαγκᾶρντ στὸν Παπαχελᾶ!
Ἡσυχάσατε;
Διότι ἐγὼ μίαν ἀγαλλίασιν τὴν βίωσα…
Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων βρέθηκα μὲ κάτι συγγενεῖς μου. Ἡ συζήτησις, καθῶς ἦταν ἀναμενόμενον, πέρασε ἀμέσως στὰ τῶν πολιτικῶν ἐξελίξεων.
Ξέρετε τί ἄκουσα ἀπό ΟΛΟΥΣ τους; (Μέσα στὴν συντροφιά μας ἦταν σχεδὸν ὅλοι ἄριστα ἐνημερωμένοι, προβληματισμένοι καὶ πολιτικοποιημένοι.)
«Ἔλα μωρέ, δύο, τρία χρονάκια τὸ πολύ, καὶ μετὰ θὰ ξαναγίνουμε ὅπως ἤμασταν!!!»
Ναί, σᾶς διαβεβαιῶ!
Μετὰ ἀπὸ τὰ δύο τρία χρονάκια θὰ ἐπανέλθουμε στὰ πρότερα ἐπίπεδα διαβιώσεως! Ἔτσι ἰσχυρίζονταν καὶ ὑπεστήριζαν μὲ μεγάλο πάθος ΟΛΟΙ τους!!!




