–Για να χρεώνεσαι και να εξαρτάσαι, από αυτές, όλο και περισσότερο. Για να Συνέχεια
Τώρα πρέπει νά κατάλαβες!
–Για να χρεώνεσαι και να εξαρτάσαι, από αυτές, όλο και περισσότερο. Για να Συνέχεια


ΕΛΣΤΑΤ: Εκρηκτική η αύξηση της φτώχειας από το Μνημόνιο και μετά …
«Έκρηξη» του αριθμού των πολιτών της χώρας που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της φτώχειας, καθώς και «εκτίναξη» του ποσοστού της ανεργίας, καταγράφεται μετά την υπαγωγή της Ελλάδας στο Μνημόνιο.
Σύμφωνα με την έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) για τις «Συνθήκες Διαβίωσης στην Ελλάδα», το ποσοστό των πολιτών που αντιμετωπίζει συνθήκες φτώχειας αυξήθηκε από το 16,3% το 2010 (έτος ένταξης στο Μνημόνιο) στο 22,9% του πληθυσμού το 2011. Παράλληλα, η εν λόγω έρευνα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το «εκρηκτικό μείγμα» που μπορεί να δημιουργηθεί από τη φτώχεια και την ανεργία. Καθώς, το ποσοστό της ανεργίας αυξήθηκε από το 7,6% το 2008 (πριν από την κρίση) στο 9,5% το 2009, για να «εκτιναχθεί» στο 12,5% το 2010 και στο 17,7% το 2011 (το Σεπτέμβριο 2012 ανήλθε σε 26%).
Από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το πλέον ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι Συνέχεια
Κι όμως, στην Ελλάδα συμβαίνει και αυτό!
Το παραδέχτηκε μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Αρθούρος Ζερβός, με έγγραφο που έστειλε στη Βουλή!
Τον περασμένη Αύγουστο το ΔΣ της ΔΕΗ πήρε την απόφαση να διαθέσει το ποσό των 3 εκατομμυρίων ευρώ τους επόμενους 10 Συνέχεια
Τα αρνητικά ρεκόρ συνεχίζονται για την κυπριακή οικονομία η οποία έπειτα από την ανακοίνωση για το ποσοστό ρεκόρ της ανεργίας η εφημερίδα «Φιλελεύθερος» φιλοξενεί δηλώσεις του γραμματέα του Παγκύπριου Συνδέσμου Μικρών Επιχειρήσεων και Αυτοεργοδοτουμένων (ΠΑΣΥΜΕ), Σοφοκλή Μούσουλου, ο οποίος υποστηρίζει πως βάζουν λουκέτο 4 επιχειρήσεις την ημέρα. Συνέχεια

Ἕνα ἕνα μᾶς τά ξεφουρνίζουν. Ὅσο περισσότεροι ἄνεργοι, τόσο καλλίτερα γιά τά τσιράκια τῶν ξένων τοκογλύφων. Ὅπως οἱ μαῦροι στήν Ἀμερική πρίν ἀπό τόν ἐμφύλιο.
Αὐτὀ θέλετε; Μά τό ξέρουμε. Εἶναι ἡλίου φαεινότερον τίνων τά συμφέροντα ἐξυπηρετεῖτε.
Μή μιλᾶτε πολύ γιατί ἐκτίθεστε.
Μεγάλος σάλος προκλήθηκε στα social media από τις προτάσεις του πρώην υπουργού, Πέτρου Δούκα, σχετικά με τη δημιουργία «ταξιαρχιών δωρεάν εργασίας», όπως τις κατέγραψε στην προσωπική του ιστοσελίδα.
Ο κ. Δούκας προτείνει την «δωρεάν παραχώρηση εργατών και υπαλλήλων για τρεις μήνες», λες και οι εργάτες ή υπάλληλοι είναι ιδιοκτησία του κράτους.
Δε σταματά, όμως, ο κ. Δούκας σε αυτό το σημείο, αλλά συνεχίζει να προκαλεί γράφοντας ότι «η υποχρεωτική δωρεάν εργασία θα βοηθήσει τους άνεργους να ξετριφτούν» έτσι ώστε να νιώσουν ψυχολογικά όμορφα.
Ολόκληρη η πρόταση έχει ως εξής: Συνέχεια