Τώρα πρέπει νά κατάλαβες!

Πρόσφατα, έγινε διεθνής διαγωνισμός, για την πρόκριση αναδόχου προμηθευτή ποντισμένων καλωδίων (σύνδεση όλων των νησιών με την ηπειρωτική χώρα). Μεταξύ των υποψηφίων καιη Ελληνική Εταιρεία “Ελληνικά Καλώδια”.
Μαντέψτε ποιός πήρε την δουλειά… Η SIEMENS.
Κόστος έργου 400.000.000 $.
Να, γιατί ήλθε η Frau Merkel, στην Ελλάδα.
ΟΛΟΙ τους …. τενεκέδες!
Κατάλαβες, τώρα, γιατί κατέστρεψαν μεγάλες και υγιείς Ελληνικές βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΣΚΙΜΟ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, AΙΓΑΙΟ, ΧΡΩΠΕΙ, ΠΥΡΚΑΛ) και έκαψαν, σε διάστημα δύο μηνών, μεγάλα Ελληνικά πολυκαταστήματα (ΜΙΝΙΟΝ, ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ);;;;;
–Για να βρουν άνετα χώρο, χωρίς προσπάθεια, τα δικά τους μεγαλομπακάλικα, που, διαφορετικά, δεν θα μπορούσαν να παρεισφρύσουν στην Ελληνική αγορά…
Κατάλαβες, τώρα, γιατί σου δίνανε, τζάμπα, κάρτες οι τράπεζες;
–Για να χρεώνεσαι και να εξαρτάσαι, από αυτές, όλο και περισσότερο. Για να Συνέχεια

Ἀποστραγγίζεται ἡ ἐθνική οἰκονομία ἀπό τά μαῦρα ἐμβάσματα τῶν λαθρομεταναστῶν

Ορθώς μιλάμε για τα μαύρα λεφτά των πλουτοκρατών, αλλά τι γίνεται με τα αντίστοιχα των αλλοδαπών;
 
Μετά από ερώτηση του Βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου αποκαλύφθηκαν πολλά παράνομα εμβάσματα αλλοδαπών στο εξωτερικό. 
 
Συγκεκριμένα, έγγραφο του προέδρου της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας, αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Παναγιώτη Νικολούδη, που διαβιβάστηκε στη Βουλή αναφορικά με τα εμβάσματα οικονομικών μεταναστών στο εξωτερικό, ενημερώνει ότι η εκροή χρημάτων από τη χώρα μας προς τρίτες χώρες αφορά κυρίως ασιατικές (Ιράκ, Μπαγκλαντές, Αφγανιστάν κλπ) και αφρικανικές χώρες. 
 
Οι εκροές γίνονται είτε με τον παράνομο τρόπο….. Συνέχεια

Ἡ φτώχεια καί ἡ στέρησις στήν Ἑλλάδα θά ξεπεράσουν κάθε προηγούμενο

ΕΛΣΤΑΤ: Εκρηκτική η αύξηση της φτώχειας από το Μνημόνιο και μετά …
«Έκρηξη» του αριθμού των πολιτών της χώρας που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της φτώχειας, καθώς και «εκτίναξη» του ποσοστού της ανεργίας, καταγράφεται μετά την υπαγωγή της Ελλάδας στο Μνημόνιο. 

Σύμφωνα με την έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) για τις «Συνθήκες Διαβίωσης στην Ελλάδα», το ποσοστό των πολιτών που αντιμετωπίζει συνθήκες φτώχειας αυξήθηκε από το 16,3% το 2010 (έτος ένταξης στο Μνημόνιο) στο 22,9% του πληθυσμού το 2011. Παράλληλα, η εν λόγω έρευνα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το «εκρηκτικό μείγμα» που μπορεί να δημιουργηθεί από τη φτώχεια και την ανεργία. Καθώς, το ποσοστό της ανεργίας αυξήθηκε από το 7,6% το 2008 (πριν από την κρίση) στο 9,5% το 2009, για να «εκτιναχθεί» στο 12,5% το 2010 και στο 17,7% το 2011 (το Σεπτέμβριο 2012 ανήλθε σε 26%).

Από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το πλέον ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι  Συνέχεια

Ἡ ΔΕΗ ἔδωσε 3 ἑκατ. εὐρώ γιά νά…διαφημίσῃ τό μονοπώλιο της

Και όλα αυτά σε καιρό κρίσης!

Κι όμως, στην Ελλάδα συμβαίνει και αυτό!

Το παραδέχτηκε μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Αρθούρος Ζερβός, με έγγραφο που έστειλε στη Βουλή!

Τον περασμένη Αύγουστο το ΔΣ της ΔΕΗ πήρε την απόφαση να διαθέσει το ποσό των 3 εκατομμυρίων ευρώ τους επόμενους 10 Συνέχεια

Στήν Κύπρο βάζουν λουκέτο 4 ἐπιχειρήσεις κάθε ἡμέρα

Τα αρνητικά ρεκόρ συνεχίζονται για την κυπριακή οικονομία η οποία έπειτα από την ανακοίνωση για το ποσοστό ρεκόρ της ανεργίας η εφημερίδα «Φιλελεύθερος» φιλοξενεί δηλώσεις του γραμματέα του Παγκύπριου Συνδέσμου Μικρών Επιχειρήσεων και Αυτοεργοδοτουμένων (ΠΑΣΥΜΕ), Σοφοκλή Μούσουλου, ο οποίος υποστηρίζει πως βάζουν λουκέτο 4 επιχειρήσεις την ημέρα. Συνέχεια

«Ταξιαρχίες δωρεάν ἐργαζομένων» προτείνει ὁ Πέτρος Δούκας!

Ἕνα ἕνα μᾶς τά ξεφουρνίζουν.  Ὅσο περισσότεροι ἄνεργοι, τόσο καλλίτερα γιά τά τσιράκια τῶν ξένων τοκογλύφων. Ὅπως οἱ μαῦροι στήν Ἀμερική πρίν ἀπό τόν ἐμφύλιο.

Αὐτὀ θέλετε; Μά τό ξέρουμε. Εἶναι ἡλίου φαεινότερον τίνων τά συμφέροντα ἐξυπηρετεῖτε. 

Μή μιλᾶτε πολύ γιατί ἐκτίθεστε. 

Μινώταυρος

Μεγάλος σάλος προκλήθηκε στα social media από τις προτάσεις του πρώην υπουργού, Πέτρου Δούκα, σχετικά με τη δημιουργία «ταξιαρχιών δωρεάν εργασίας», όπως τις κατέγραψε στην προσωπική του ιστοσελίδα.

Ο κ. Δούκας προτείνει την «δωρεάν παραχώρηση εργατών και υπαλλήλων για τρεις μήνες», λες και οι εργάτες ή υπάλληλοι είναι ιδιοκτησία του κράτους.

Δε σταματά, όμως, ο κ. Δούκας σε αυτό το σημείο, αλλά συνεχίζει να προκαλεί γράφοντας ότι «η υποχρεωτική δωρεάν εργασία θα βοηθήσει τους άνεργους να ξετριφτούν» έτσι ώστε να νιώσουν ψυχολογικά όμορφα.

Ολόκληρη η πρόταση έχει ως εξής: Συνέχεια