Βεβαίως, οἱ ταγοί μας – τῆ βοηθείᾳ τῶν διεθνῶν τοκογλύφων – βιάζονται νά «φακελλώσουν» τήν φοροληστεία πού ἔχουν ἐπιβάλλει, γιά νά μήν ἀναγκαστοῦν νά πληρώσουν οἱ ἴδιοι (οἱ ὑπαίτιοι τῆς σημερινῆς συμφορᾶς), τήν κρίσι πού ἐδημιούργησαν.
Οὔκ ἄν λάβοις παρά τοῦ μή ἔχοντος.
ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΘΥΡΙΔΕΣ, ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Τελευταία προθεσμία στις 20 Ιανουαρίου έχουν όλες οι επιχειρήσεις προκειμένου να διαβιβάσουν στο υπουργείο Οικονομικών όλες τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν το 2011. Στη συνέχεια σύμφωνα με την εφημερίδα “6 μέρες” θα γίνει το μεγαλύτερο “φακέλωμα” στην ιστορία της Ελλάδας με στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
Ουσιαστικά θα δημιουργηθεί μία Συνέχεια




