Νά συλληφθῇ ὁ ἔνοχος

Με τον γνωστό γλοιώδη τρόπο του, πανηγύρισε ο Αντώνης Σαμαράς την απόφαση για την εκταμίευση ης «δόσης –  μαμούθ». Ξέρετε, αυτόν τον κάπως ταπεινό τρόπο του ήρωα που δε θέλει ζητωκραυγές διότι «απλά έκανε το καθήκον του». Το καθήκον του το έκανε ο κ. Σαμαράς. Το σε ποιους το έκανε είναι φανερό μετά την αποκάλυψη για την ψήφιση της άνευ όρων παράδοσης της εθνικής κυριαρχίας μας.

Επίσης γνωστά έχουν γίνει το πού θα πάει η δόση, ποιους θα ευνοήσει και ποιους θα αγνοήσει. Υπάρχουν βέβαια και χειρότερα. Όπως ότι ο κ. Σαμαράς πανηγυρίζει λες και τα δισ. αυτής της δόσης, μας χαρίστηκαν. Τα δισ. αυτά, όμως, τα δανειστήκαμε. Ουσιαστικά τα αγοράσαμε υποθηκεύοντας τις επόμενες γενιές και καταστρέφοντας τούτη εδώ τη γενιά. Τα ξέρουμε. Βαρεθήκαμε να τα συζητάμε. Τα είπαμε, τα ξαναείπαμε, τόσο που τα χωνέψαμε και τα θεωρούμε πλέον όλα φυσιολογικά.

Θέλω απλώς να σταθώ σε μία φράση του πανηγυρικού της δόσης που εκφώνησε ο κ. Σαμαράς. Είπε: Συνέχεια

Εἴμαστε κι ἐπισήμως πειραματόζωα!

Ὡραῖο τὸ σκεπτικό!!!
Μοῦ ἀρέσει!
Μὰ πιὸ πολὺ μοῦ ἀρεσει ποὺ μέσα σὲ αὐτὴν τὴν σούπα ἔχουν ῥίξῃ κάθε εἴδους ὑλικά…
Καὶ τὰ ὑλικά, ἐὰν δένουν μεταξύ τους, ἔχει καλῶς…
Ἐὰν ὅμως δὲν δένουν…
Τότε ἐμφανίζεται ἕνα …ΜΠΑΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!

Συνέχεια

Ἀνακύκλωσις στό σπίτι; Ναί, ἐὰν μᾶς πληρώσετε!

Ναί, θαυμάσια ἰδέα!!! Συμφωνῶ ἀπολύτως! Ἡ ἀνακύκλωσις πρέπει νὰ μπῇ στὴ ζωή μας μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο! 
Ἀλλά….

Ὅταν ἀγοράζουμε ἀγαπητοί μου κάποιο προϊόν, μέσα στὴν τιμή του εἶναι καὶ τὸ κόστος τῆς συσκευασίας του.
Αὐτὰ ὅλα τὰ ὑλικά, ἐδῶ καὶ χρόνια, πηγαίνουν ὑπὲρ …ἀέρος!
Βλέπετε, κάποιοι ἔχουν φροντίσει γιὰ ἐμὰς πρὶν ἀπὸ ἐμάς!
Πληρώνουμε τὴν συσκευασία ἑνὸς προϊόντος καὶ μετὰ ξαναπληρώνουμε γιὰ νὰ ἀνακυκλωθῇ!!!
Συνέχεια

Ὁ «πόλεμος» τῆς Κυριακῆς.

 

φωτογραφία

Ὅταν λέμε πὼς οἱ ἀλλαγὲς ποὺ θέλουν νὰ φέρουν στοχεύουν στὴν ἐξαφάνισι τῶν ἐλαχίστων ἐναπομεινάντων ἐλευθέρων ἐπαγγελματιῶν, μᾶλλον δὲν ἔχουμε ἄδικο. 
Ἐὰν ἀναλογιστοῦμε πὼς ἀπὸ τὴν μία τὰ καταστήματα τῶν αὐτοαπασχολουμένων, ἤ ἀκόμη καὶ τῶν μὲ μικρὸ ἀριθμὸ ὑπαλλήλων, ὁδηγοῦνται σταδιακῶς στὸν ἀφανισμό, διότι οἱ μεγάλες ἐπιχειρήσεις, πολυεθνικοὺ κυρίως χαρακτῆρος, ἔχουν τὰ μέσα καὶ τὶς δυνατότητες νὰ κατεβάσουν τοὺς μισθούς, εἶτε ἐκβιαστικῶς εἶτε «νομίμως», τότε ἀντιλαμβανόμαστε πὼς αὐτὴν τὴν στιγμὴ ἔχουν ἀνοίξει ἀκόμη μίαν Κερκόπορτα πρὸς τὴν ἅλωσι τῆς ἐπιχειρηματικότητος.
Συνέχεια

Στηρίζουμε τὴν παραγωγικὴ Ἑλλάδα κι ὄχι τὴν Ἑλλάδα τῶν εἰσαγωγῶν!

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ

Όλοι γνωρίζουμε ότι σαν χώρα ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ,ΟΠΛΑ ,Η/Υ κλπ.
Παράγουμε όμως κάποια προϊόντα και υπάρχουν σοβαρές ελληνικές εταιρείες , που τιμούν το όνομα τους και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Απλά τα προϊόντα τους, τόσα χρόνια έχουν πλακωθεί από τα πολυδιαφημιζόμενα εισαγόμενα προϊόντα, στα ράφια των διαφόρων καταστημάτων, με αποτέλεσμα να μην τα προτιμούμε….
Άλλωστε οι γενιές μετά το 50….μεγάλωσαν με το σλόγκαν ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ.
Συνέχεια

Εὐρασιατική Ἕνωσις!!!

Ἡ πρώην Σοβιετική Ἕνωσις μεταμορφώνεται σέ Εὐρασιατική καί μπαίνει ξανά στό γεωπολιτικό παιχνίδι τῆς περιοχῆς. Σιγά σιγά ξεκαθαρίζει τό τοπίο. 

Εἶναι ἡλίου φαεινότερον γιατί ἦρθε ὁ σοσιαλήσταρχος GAP στήν Ἑλλάδα καί τί συμφέροντα ἐξυπηρετοῦσε. 

Τό τραῖνο τό χάσαμε. Εἴμαστε πολύ μικροί γιά νά σηκώσουμε τό ἀνάστημά μας καί ὅπως ὅλα δείχνουν θά παραμείνουμε «μικροί» ἄν δέν ἐξαφανιστοῦμε, τελείως, γιά πολλούς καί διάφορους λόγους….Τούς ἔχουμε ἀναλύσει, ἄλλωστε σέ ἄλλα κείμενα…….. Συνέχεια