
Διότι γιὰ ἐνήλικες σαφῶς δὲν εἶναι αὐτὲς οἱ ὁπτικές!!!
Μεταξύ μας ὅμως, ὅσα κι ἐὰν ποῦμε, ὅσα κι ἐὰν γράψουμε, οἱ διαχειριστὲς ἔχουν ἄλλην ἄποψιν. Πρὸς τοῦτο θὰ μᾶς σύρουν ὅπου τραβάει ἡ ὄρεξίς τους.
Καὶ καλά, ἐμεῖς τώρα ἀρχίσαμε λίγο νὰ ὑποψιαζόμεθα πὼς κάτι τρέχει.
Οἱ ἄλλοι; Οἱ περισπούδαστοι ΕὐρωπΕοι; Τί στό καλό; Κι αὐτοί ὡς πρόβατα γιά σφαγή θά πᾷν; Δίχως ἀντίδρασιν;




netakias