Ἡ χαριστική βολή στά εἰσοδήματα τῶν ἐργαζομένων ἔρχεται τόν Ἰούνιο

Πράγματι. Οἱ ἐθνοπατέρες μας ἔχουν ἀναλάβει νά δώσουν τήν χαριστική βολή στά εἰσοδήματα τῶν ἐργαζομένων τόν Ἰούνιο μέ μειώσεις ἐως καί καταργήσεις μισθῶν, ἐπιδομάτων καί ἐφ΄ ἅπαξ. 

H θλιβερή “παρακαταθήκη” της τρόικας για τον Ιούνιο

Δεν πρόλαβε «να στεγνώσει το μελάνι» για τη μείωση του κατώτατου μισθού και την κατάρρευση της μισθολογικής πυραμίδας των κλαδικών συμβάσεων και η τρόικα άφησε στην κυβέρνηση «παρακαταθήκη» για τον Ιούνιο το «ξήλωμα» του εφάπαξ σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, καθώς και των αποζημιώσεων λόγω απόλυσης ή συνταξιοδότησης.

Σύμφωνα με το σχέδιο των δανειστών μας, το Συνέχεια

Ἀρχίζουν οἱ κατασχέσεις

 

Σέ λίγες μέρες θά ἀρχίσουν οἱ κατασχέσεις ὅσων δέν κατέβαλαν τό χαράτσι στά ἀκίνητα μέσω ΔΕΗ. 

Ἡ λεηλασία τῆς περιουσίας καί τοῦ εἰσοδήματος τῶν μικροϊδιοκτητῶν ἀρχίζει. 

Ἀναρωτιέμαι, ἐάν περιέλθουν στήν κατοχή τοῦ δημοσίου τά σπίτια, τά καταστήματα καί γενικῶς τά ἀκίνητα τῶν μικροϊδιοκτητῶν (οἱ μεγαλοϊδιοκτῆτες καί οἱ πλούσιοι δέν ἔχουν πρόβλημα ὡς πρός τήν πληρωμή τοῦ «ἐκτάκτου» φόρου), ἀπό ποῦ θά εἰσπράττῃ τό δημόσιο; Βεβαίως, θά βγοῦν στόν πλειστηριασμό ἀλλά ποιός θά τά ἀγοράσῃ; Οἱ πλούσιοι πλουσιότεροι καί οἱ φτωχοί φτωχότεροι! 

Μινώταυρος

Αντιμέτωποι με κατασχέσεις όσοι δεν καταβάλουν το “χαράτσι” στα ακίνητα

Μέτρα αναγκαστικής είσπραξης εναντίον των φορολογούμενων θα Συνέχεια

Ἡ ΕΚΤ δανείζει τίς τράπεζες μέ 1% ἐπιτόκιο, τήν Ἑλλάδα μέ 4%

 

Ἡ Εὐρώπη πού στηρίζει τίς τράπεζες. Ἡ Εὐρώπη πού ἐξαθλιώνει τούς λαούς καί στηρίζει τίς ἀγορές. Σέ αὐτήν τήν Εὐρώπη προσπαθοῦμε μέ ὁποιδήποτε τίμημα νά κρατηθοῦμε.

Μινώταυρος

Πριν λίγες ώρες ολοκληρώθηκε η διάθεση 530 δις € από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα σε 800 τράπεζες της Ε.Ε. με σκοπό τη σταθεροποίηση του ευρώ σε μορφή δανείων με ορίζοντα 3 χρόνων.

Μέχρι εδώ όλα καλά, θα πει κάποιος ότι το τραπεζικό σύστημα με το σταγονόμετρο μετράει τις καταθέσεις και για να αρχίσει η αγορά στη Γηραιά Ήπειρο να ζεσταίνεται πρέπει οι τράπεζες να έχουν ρευστό να χρηματοδοτήσουν τις επενδύσεις.

Το σκανδαλώδες στη παραπάνω είδηση που δημοσίευσε η ΕΡΤ είναι το Συνέχεια

Χαράτσι τέλος;

Ὄχι, βεβαίως. Ἁπλῶς, δέν θά μᾶς κόβουν τό ἠλεκτρικό. Τό ἑλληνικό κράτος καί οἱ ξένοι ἰδιοκτῆτες, πού μᾶς κυβερνοῦν, ἔχουν τρόπους νά πάρουν ἀπό μᾶς τά «χρωστούμενα». Τό χρέος, θά πηγαίνῃ στήν ἐφορία γιά τά περαιτέρω…..Ὄχι μόνον δέν τελείωσε ἀλλά θά τό πληρώνουμε καί μέ πρόστιμο! 

Ὅποιος, δέ, δέν πληρώνει τά χρέη του πρός τό δημόσιο καταλήγει ποῦ; Ἐμπρός στόν δρόμο πού χάραξε ὁ Λάκης!

Ἀναρωτιέμαι ἄν, ὅταν μᾶς πάρουν τά σπίτια λόγω χρεῶν πρός τήν ἐφορία, θά μᾶς χρειάζεται ἠλεκτρικό ῥεῦμα; Μία τρῦπα στό νερό,ἤ στάχτη στά μάτια ἀπό τούς πονηρούς τῆς ἐξουσίας; 

Μινώταυρος Συνέχεια

Ἀντισταθεῖτε Ἑλληνικά

Ἀντισταθεῖτε Ἑλληνικά

 

 Ἀντίστασις στήν κρίσι…..

Στίς δύσκολες μέρες πού διανύουμε δέν εἶναι μόνον θέμα ἀντιστάσεως ἀλλά καί συμφέροντος. Προτιμώντας τά Ἑλληνικά προϊόντα καί τούς Ἕλληνες ἐπαγγελματίες, τά χρήματα μας μένουν καί «ἀνακυκλώνονται» στήν χώρα μας. «Τά χρήματά σου ξαναγυρίζουν σέ σένα» πού ἔλεγε καί μία παλιά διαφήμισις.

Μινώταυρος

    Τί πίνει ὁ Γερμανός, τί τρώει ὁ Ὁλλανδός καί τί προτιμᾶ ὁ Ἕλληνας;

Τρώει ο Ιταλός μακαρόνια Μέλισσα; Πίνει καφέ Λουμίδη; Πίνει ο Γερμανός μπύρα Mythos; Τρώει λουκάνικα Τζουμαγιάς; Πίνει ο Ολλανδός γάλα Μεβγάλ; Τρώει κασέρι Τρικαλινό; Πίνει ο Γάλλος ελληνικό κρασί ή τσίπουρο;

Σε συνέχεια της θερμής ανταπόκρισης Συνέχεια

Ἡ ἀπώλεια ἐθνικῆς κυριαρχίας τό 1947

Ἡ ἀπώλεια ἐθνικῆς κυριαρχίας τό 1947Δεῖτε τό διαφωτιστικότατο βίντεο.Σάν νά μή πέρασε μιά μέρα. Σᾶς θυμίζει κάτι;

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=n8wtR1QVi9k]

Τό βρῆκα ἐδῶ