Προπαγάνδα πρὸς τοὺς Ἕλληνες τοῦ ἐξωτερικοῦ.

Τοποθέτησις:

Τα περί Τετάρτου Ράιχ και Γερμανικής Μπότας δεν αρμόζουν στην Κουλτούρα και τον Πολιτισμό μας. Γιατί πάνω από όλα υποβιβάζουν εκείνον που τα εκστομίζει περισσότερο από εκείνον που τα εισπράττει.
Εμείς θα θέλαμε να δούμε τη Γερμάνια από μια άλλη σκοπιά, σαν μια ιστορική παρουσία και οντότητα. Ήταν η τελευταία από τις μεγάλες σύγχρονες ευρωπαϊκές χώρες που άργησε να ενωθεί και να εκφράσει ενιαίο πολιτικό λόγο και βούληση. Μετά την Ένωση της με βιαστικές κινήσεις και κάποια ανασφάλεια απέναντι στους Άγγλο-Γάλλους, ζήτησε μια θέση στον Ήλιο αλλά στην βιασύνη της έχασε την ευκαιρία να ωριμάσει σαν κράτος. Αντ΄ αυτού και χάριν ευκολίας, υιοθέτησε μια απολυταρχική πολιτική προσωπικότητα που σχετιζόταν με την Πρωσική ιθύνουσα τάξη, τον ενορχηστρωτή της Μείζονος Γερμανίας. Συνέχεια

Πῶς λυμαίνονται τά χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ στό Ὑπ. Παιδείας

Τό ῥουσφέτι καλά κρατεῖ. Νά μή βολέψουμε τούς ἡμετέρους; Πῶς θά μᾶς ξαναψηφίσουν νά τρῶμε μέ δέκα ἑπτά μασέλες. Ἔχουμε καί ἕνα ἔργο νά ἀποτελειώσουμε. Τό ξεχαρβάλωμα καί τήν ὁλική παράδοσι τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους στά ἐργοδότες μας. Συνέχεια

Ἡ ὁμολογία παραδόσεως τῆς πατρῖδος

 

Μετά τήν συμφωνία τοῦ Eurogroup οἱ ἀρχιπροδὀτες Παπαδήμ(ι)ος καί Τούρκογλου (κατά κόσμον Βενιζέλος), ἔδωσαν συνέντευξι τύπου καί ὁμολόγησαν τήν παράδοσιν τῆς χώρας στούς ξένους τοκογλύφους.

Ἀκοῦστε τους. Μέ τί ἀδιαντροπιά ἀνακοινώνουν στόν Ἑλληνικό λαό τά ἀποτελέσματα τῆς ἀνικανότητός των.

Στό τέλος δέ, ὁ πιό ἄχρηστος καί δουλοπρεπής ὑπουργός οἰκονομικῶν πού πέρασε ἀπό τήν Ἑλλάδα, κλείνει τήν συνέντευξι τύπου ἀπευθυνόμενος στούς ἀδαεῖς, προβατοποιημένους πολίτες αὐτῆς τῆς χώρας, λέγοντας ὅτι: «εὑρισκόμεθα σέ καλό δρόμο»!  Μή τύχει καί καταλάβουν σωστά. Δέν κάνννννει…

Δεῖτε τό βίντεο: Συνέχεια

Σπρώχνουν τὴν Ἑλλάδα στὸ σπιρὰλ τοῦ θανάτου.

Στην βρετανική εφημερίδα “The Observer”  περιγράφεται  με γλαφυρότητα και φειδώ, η πραγματική αξία  της “Ιστορικής” επιτυχίας των Παπαδήμου-Βενιζέλου-Παπανδρέου και Σαμαρά και των συνεργατών τους Ευρωπαίων. Και ας είναι γραμμένο από έναν “Κοέν”. Συνέχεια

Μέ κόλπο ἐμείωσαν τίς συντάξεις

Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι ήταν καταπληκτικό το στήσιμο του κόλπου μείωσης τόσο των κύριων όσο και των επικουρικών συντάξεων από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, χωρίς να προλάβουν όχι μόνο να αντιδράσουν, αλλά ακόμη και να συνειδητοποιήσουν οι δυστυχείς συνταξιούχοι πώς η κυβέρνηση λεηλάτησε ένα ακόμη τμήμα του γλίσχρου εισοδήματός τους. Ούτε «κιχ» δεν έβγαλαν τα περίπου 300.000 θύματα των νέων περικοπών.

Η σύλληψη της τακτικής και η σκηνοθεσία υλοποίησής της υπήρξαν αριστοτεχνικές. Οι Γ. Παπανδρέου και Α. Σαμαράς γνώριζαν ότι αν είχαν πει ανοιχτά πριν από την ψηφοφορία της περασμένης Κυριακής ότι Συνέχεια

Διαγραφή χρεῶν στήν Ἰσλανδία

Οἱ ἀγορές ἀνεβάθμισαν τήν πιστοληπτική ἰκανότητα τῆς Ἰσλανδίας. Ἄποτελέσμα τῆς πολιτικῆς πού ἀκολούθησε γιά τήν ἔξοδο ἀπό τήν κρίσι καί ὅλα δείχνουν πώς θά τά καταφέρῃ.

Οἱ Ἰσλανδοί λειτούργησαν μέ γνώμονα τό συμφέρον τῶν πολιτῶν καί ἀκολούθησαν τήν σωστή οἰκονομική πολιτική γιά νά ἀποφύγουν τήν κατάρρευσι.

Τελευταίως, μάλιστα, κατέφυγαν στήν διαγραφή τῶν χρεῶν τῶν νοικοκυριῶν.

Μοῦ θυμίζει τήν διαγραφή τῶν χρεῶν τῶν ἀγροτῶν ἀπό τήν «χουντική» κυβέρνησι Παπαδοπούλου. Ἄρα, δέν εἶναι παγκόσμιος πρωτιά τῶν Ἰσλανδῶν ὅπως γράφουν «τά νέα», παρακάτω. 

Μοῦ κάνει ἐντύπωσι, βεβαίως, πού δημοσιεύουν τέτοιο θέμα οἱ τοῦ ΔΟΛ. Εἶχαν γράψει καί πρό μηνῶν ἀλλά εἶχαν προσεγγίσει τό θέμα μέ ἀρνητικά σχόλια. 

Χωρίς τόν βραχνᾶ τοῦ χρέους μία μία ἰσλανδική οἰκογένεια θά ξαναρχίσῃ ἀπό τήν ἀρχή νά παράγῃ καί νά καταναλώνῃ. Ὅπως ἀκριβῶς καί στήν Ἑλλάδα (λέμε, τώρα). Συνέχεια