Spiegel: Τέλος στη φάρσα της διάσωσης, λύση η χρεωκοπία!
Μονόδρομος για την Ελλάδα η χρεωκοπία, υποστηρίζει σε δημοσίευμά του
Στο δημοσίευμα, με τίτλο «τέλος στη φάρσα της διάσωσης» το Spiegel κατηγορεί τους χειρισμούς τόσο του γαλλογερμανικού άξονα όσο και της ελληνικής κυβέρνησης και επισημαίνει ότι «η πιο ειλικρινής λύση είναι η χρεωκοπία» σε συνδυασμό με ένα «σχέδιο Μάρσαλ».
«Είτε με δεσμευμένο ειδικό λογαριασμό είτε με Επίτροπο –που είναι οι πιο πρόσφατες απαιτήσεις της Γερμανίας-, ο παραλογισμός των διαπραγματεύσεων σχετικά με το μέλλον της Ελλάδας έχει αυξηθεί. Είναι καιρός να τερματιστεί αυτή η φαρσοκωμωδία», τονίζει ο συντάκτης του δημοσιεύματος.
Το γερμανικό περιοδικό Συνέχεια
Ποτέ δέν εἶναι ἀργά. Τό σίγουρο εἶναι ὅτι λογαριάζουν χωρίς τόν ξενοδόχο (λαό). Ὅτι κι ἄν ὑπογράψουν δέν θά τό ἀναγνωρίσουμε. Ἔρχεται ἡ δική μας ἡ σειρά, λίαν συντόμως…..
Στοιχειώδη!
Γιατί δεν προτείνουν άλλες τουλάχιστον ισοδύναμες πηγές εσόδων;
