Σπρώχνουν τήν Ἑλλάδα στόν δρόμο τῆς Ἀργεντινῆς

Ἡ πρόσδεσις διαφόρων ἐθνικῶν νομισμάτων μέ τό δολλάριο (pegging) ἦταν ἡ πρώτη μορφή νομισματικῆς ἐνοποιήσεως πολύ πρίν ἱδρυθεῖ ἡ ΟΝΕ. Πρόκειται γιά μία μορφή νομισματικῆς προσδέσεως πολύ πιό βάρβαρη, στό βαθμό πού τό νόμισμα τό ὁποῖο προσδένεται στό δολλάριο ἁπλῶς ἀκολουθεῖ τή νομισματική πολιτική πού ἀνακοινώνεται ἀπό τήν FED.

Στήν ΟΝΕ ἀντιθέτως, Συνέχεια

Μήπως μόλις τώρα μᾶς «ἐφόρεσαν» τό μνημόνιον;


Τά διάβαζα (δυστυχῶς δὲν διαβάζονται ὅλα μαζύ) καὶ τὰ ξαναδιάβαζα. 

Κάτι βρωμοῦσε.. 

Κάτι οἱ δηλώσεις Παπαδημ(ί)ου, κάτι τὰ ψοῦ καὶ ψοῦ τῶν Μπένυ καὶ λοιπῶν ΕὐρωπΕων, κάτι τὰ πήγαινε κι ἔλα τοῦ GAP, μὲ πονήρευαν. 

Βέβαια, οὐδέποτε ἔχω διατελέσει κομματόσκυλον, γιὰ νὰ μπορῶ νὰ ἀντιλαμβάνομαι σὲ μῆκος καὶ σὲ πλᾶτος τὰ πάντα. Ἀλλὰ μὲ ἐτοῦτα τὰ κουδουνισμένα ἀναγκαζόμαστε νὰ ἀναπτύξουμε διαισθήσεις, γνώσεις, ἀντιλήψεις ἀκόμη καὶ ἱκανότητες ποὺ δὲν ἔχουμε. 

Συνέχεια

Πάει καὶ τὸ μνημόνιον! Κυρώθηκε!

(Κατὰ τὸ «κατακυρώθη» κι ὄχι κατὰ τὸ κατχυρώθη»! Ὄχι ἐκ τοῦ …ὀχυροῦ λέμε!)

Μὲ 255 ὑπογραφές! 

Εἴχαμε κάποιους ἀντιμνημονιακούς; Καί ποῦ χάθηκαν; Ἢ μήπως τό μετάνιωσαν; 

Ξέρουμε, θὰ τοὺς κάνουν ΝΤΑ τὰ ἀφεντικά…

Μὰ εἴπαμε, πίσω ἔχει ἡ ἀχλάδα τὴν οὐρά. Καὶ τελείωσε!

Συνέχεια

Πολιτική ἐξαπάτησις ἀπό τό βῆμα τῆς βουλῆς

Ποιός εἶπε ὅτι ἡ νέα δανειακή σύμβασις θά διέπεται ἀπό τό Ἑλληνικό δίκαιον; Δεῖτε τί ἐλέχθη μεταξύ Τσίπρα καί Παπαδήμου….. Συνέχεια

Ἀποκτήσαμε καί Γερμανό ὑφυπουργό

Πρωθυπουργό, ἡ Μέρκελ μᾶς ἔστειλε τόν Ῥάϊχεμπαχ. Μᾶς ὑπέδειξε καί τόν Παπαδήμ(ι)ο, ε, νά μήν ἔχουμε καί ἕναν ὑφυπουργό Γερμαναρᾶ; Τί γερμανικό προτεκτορᾶτο εἴμαστε; Συνέχεια

1,6 δις εὐρώ μᾶς χρωστᾶ ἡ ἐφορία

Ἐμεῖς πληρώνουμε – ἔχουμε δέν ἔχουμε – καί τό κράτος, ἁπλῶς, δέν πληρώνει ἐάν δέν ἕχει. 1,6 δισεκατομμύρια χρωστά στούς Ἕλληνες πολίτες ἀλλά δέν τά συμψηφίζει μέ τά χαράτσια πού ἐπέβαλε. Ἑλλάς. Τό δικαιότερον κράτος τοῦ κόσμου.  Συνέχεια