Μίλησε ὁ Παπαδήμ(ι)ος!

Μίλησε γιὰ τὸ χαράτσι καὶ γιὰ πολλὰ ἄλλα. 

Εξαιρέσεις για τις ευπαθείς ομάδες στο τέλος ακινήτων

“Δεν θεωρώ σωστό να κόβεται το ρεύμα σε συμπολίτες μας που αντικειμενικά αδυνατούν να πληρώσουν το τέλος της ακίνητης περιούσιας”, είπε από το βήμα της Βουλής ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση της γεν. γραμ. του ΚΚΕ Αλέκας Παπαρήγα, τονίζοντας ότι το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες αναθεώρησης του μέτρου, που εξειδικεύεται στη σχετική εγκύκλιο. Παράλληλα, απαντώντας στον πρόεδρο της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, χαρακτήρισε επωφελή για τη χώρα μας τη συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου, είπε ότι η διαδικασία για το PSI είναι σε εξέλιξη και το Δίκαιο που θα διέπει τις δανειακές συμβάσεις είναι σε διαπραγμάτευση.

Συνέχεια

Ὤρα νά πληρωθοῦν γερμανικές ἀποζημιώσεις

Ὁ τίτλος εἶναι ἀπό ἄρθρο τῶν Financial Times. Δέν ἐννοεῖ, βεβαίως, τίς ἀποζημιώσεις πού ὀφείλει ἡ Γερμανία στήν χώρα μας ἀπό τόν δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο….Ἡ Γερμανία χρωστᾶ στούς ὑπολοίπους Εὐρωπαίους. Οἱ χῶρες τῆς νοτίου Εὐρώπης ἔχασαν Συνέχεια

Λέτε νά χρεωκοπήσῃ, πρῶτα, ἡ Ἰταλία;

Ποιός ἀσχολεῖται, πλέον, μέ τήν Ἑλλάδα; Οἰ εἰδήμονες τῆς Εὐρώπης καί Ἀμερικῆς ἔχουν βάλει πλώρη γιά τήν Ἰταλία. Ὁπωσδήποτε μία κατάρρευσι τῆς γείτονος θά ἔχῃ μεγαλύτερες ἀρνητικές συνέπειες ἀπό αὐτές μίας μικρῆς χώρας σάν τήν Ἑλλάδα. Λέτε νά χρεωκοπήσει, πρῶτα, ἡ Ἰταλία; Διόλου ἀπίθανο…. Συνέχεια

Ἐνέκριναν θέσεις ἐργασίας μόνο σέ «πράσινους» δημάρχους!

Λές καί δέν ξέρουμε πῶς «λειτουργεῖ» τό κόμμα πού κυβερνᾶ τήν Ἑλλάδα τά τελευταία 30 χρόνια. Ἀδιόρθωτοι καί ἐπικίνδυνοι γιά νά μπορέσουν νά συνεχίσουν νά τρῶνε ἀπό τίς πλάτες τῶν ἐντίμων Ἑλλήνων. Συνέχεια

Κι ἄλλο σκάνδαλο, ἐν μέσω λιτότητος

Τελειωμό δέν ἔχουν οἱ ἀπάτες καί τά σκάνδαλα τῆς προηγουμένης «κυβερνήσεως» – ὄχι πώς ἡ παροῦσα θά εἶναι καλλίτερη, ἀλλά λέμε, τώρα….

Ἐν μέσω πρωτοφανοῦς οἰκονομικῆς κρίσεως, σπαταλᾶται τό χρῆμα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὅπως τούς βολεύει, γιά νά τρῶνε οἱ ξένοι νταβατζῆδες.

Μινώταυρος  Συνέχεια

Ἔχουν καί οἱ βο(υ)λευτές λεφτά στήν Ἑλβετία;

Βεβαίως καί ἔχουν. Ἄν δέν εἶχαν, θά εἶχαν φορολογήσει τίς καταθέσεις τῶν «ἄλλων» καί θά τούς εἶχαν πιεῖ τό αἷμα ὅπως ὁ Δράκουλας. Οἱ «μαῦροι» δουλεύουν, Συνέχεια