Ἄς μὴ φορτώσουμε στὴν νέα γενεὰ τὰ δικά μας λάθη…

Καλὰ θὰ κάνῃ ἡ σαπισμένη γενεά μας νὰ ἀφήσῃ τοὺς νέους ἀνθρώπους ἔξω ἀπὸ ὅλο αὐτὸ τὸ ἄθλιο θέατρο.

Σὲ μερικὰ χρόνια ὅλα αὐτὰ θὰ εἶναι ἕνας κακὸς ἐφιάλτης καὶ ἡ χώρα, ὅπως καὶ νὰ γίνῃ θὰ ξανακτισθῇ. Συνέχεια

Ἄμ δὲν …ξυπνήσαμε!!!

Έτσι νομίζαμε…
Μέχρι που 229 (τουλάχιστον) απατεώνες απέδειξαν, για ακόμη μία φορά, ότι ακόμα ονειρευόμαστε.Ἄμ δὲν ...ξυπνήσαμε!!! Συνέχεια

Οἱ τελευταῖοι

Λύπη μόνο για αυτά που θεωρούσαμε ότι θα είναι πάντα εκεί να μάς περιμένουν, όπως οι σπαρμένοι κίονες σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας, που πλέον ούτε σαν τουρίστες δεν θα μπορούμε να τους προσκυνήσουμε. Μεσοτοιχία στα μέτρα του ανθρώπου αρχαίοι ναοί με το υπερπολυτελές τερατούργημα ενός κακομοίρη Κινέζου που θα βάλει τον πολύχρωμο Δράκο του να πάρει την δόξα του μαυροντυμένου Μινωταύρου.

Συνέχεια

Αὐτὴ ἡ Προδοσία ΔΕΝ θὰ μείνη ἀτιμώρητη!!!

Δὲν μὲ ἐνδιαφέρει τὸ τὶ λέγουν, κάνουν, ὑπογράφουν, ὑπόσχονται, σχεδιάζουν, δεσμεύονται πὼς θὰ πράξουν τὰ ἀνθελλήνιστα καθάρματα, ποὺ ἀποτελοῦν τὴν συμμορία τῶν 300. Ἔτσι κι ἀλλοιῶς ἐδῶ καὶ χρόνια, μόνον νὰ διασκεδάζω μπορῶ μὲ τὰ ψέμματά τους καὶ τὶς σαχλαμάρες τους. Ἀδυνατοῦν νὰ μὲ παρασύρουν στὸ ψέμμα τους…
Γιὰ νὰ τὰ πάρῃ κάποιος στὰ σοβαρά, αὐτὰ τὰ μαριονετοϊδῆ κατασκευάσματα, εἶναι κάπως …παράλογον, ἰδίως γιὰ ὅλους αὐτοὺς ποὺ πλέον ἀντιλαμβάνονται, σιγὰ σιγά, τὸ τὶ σημαίνει Ἑλλάς, τὸ ποιὸ εἶναι τὸ ἀτομικό τους χρέος καὶ τὸ ποιὸν ἀγῶνα ὀφείλουν νὰ δόσουν. Συνέχεια

Βλακεία ἤ εὐφυία…

 

Μή ξεφεύγοντας κι ἐγὼ ἀπὸ τὴν συνήθεια αὐτή, θὰ γράψω κάτι ποὺ διάβασα καὶ ποὺ θεωρῶ ὅτι ἐξηγεῖ ἰκανοποιητικά τὸ ζήτημα. Συνέχεια