Εὐχαριστοῦμε Ἀγγέλα! Εὐχαριστοῦμε Νικολά!

Θερμῶς σᾶς εὐχαριστοῦμε!

Μᾶς βοηθήσατε ὑπερβολικά!

Συνέχεια

Πέφτει σέ λίγο ὁ ΓΑΠ!

Παραιτείται σε λίγο – Πάμε για υπηρεσιακή κυβέρνηση και εκλογές (upd 7)
Ἀνανέωσις: Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το BBC “Στην επόμενη μισή ώρα ο Γ.Παπανδρέου θα έχει παραιτηθεί και πρωθυπουργός της χώρας θα αναλάβει ο τραπεζίτης Λουκάς Παπαδήμος, σε μία μεταβατική κυβέρνηση που θα έχει ζωή μέχρι την ψήφιση της δανειακής σύμβασης από την Βουλή”.

Δραματικές ἐξελίξεις…

Τό συγκρότημα Λαμπράκη ἐξακολουθεῖ νά βάλῃ ἐναντίον τοῦ Παπανδρέου. Θίγονται τά συμφέροντα του, βλέπετε, ἐκτός τῆς Εὐρωζώνης. Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ὅλοι πιστεύουν – ὄχι ἀδίκως – πώς ἄν τελικῶς γίνῃ δημοψήφισμα ὁ Ἐλληνικός λαός θά φηφίσῃ ΟΧΙ. Αὐτό θἐλῃ καί ὁ Παπανδρέου! Παίρνοντας τήν Ἑλλάδα ἀπό τήν Ε.Ε. νά διαλύσῃ καί τήν ἴδια τἠν Ε.Ε.

Ἔχει πιάσῃ πανικός ὅλο Συνέχεια

Ποιόν ὑβρίζουμε καί γιατί;

Καθόμαστε καὶ ὑβρίζουμε ὅλοι μας τὸν GAP καὶ τὰ ἔργα του. Καὶ σαφῶς ἔχουμε ὅλοι δίκαιον. Ἐὰν ὅμως ἰσχύῃ ἡ μόλις διατυπωθεῖσα ὑποθεσίς μου, δῆλα δή, περὶ κενότητος κεφαλῆς, τότε βρὲ παιδιά, μήπως δὲν εἶναι προδότης ἀλλὰ ἁπλῶς κουφιοκέφαλος;

Μήπως καθῶς κάνῃ τὴν ποδηλατάδα του, περνῶντας δίπλα ἀπὸ ἕνα ἄλσος ἂς ποῦμε, ἀκούει κάποιον νὰ συζητᾶ γιὰ ΔΝΤ καὶ τσοῦπ, μᾶς πετᾶ στὸ ΔΝΤ; Δὲν ἔχει τὴν ἱκανότητα νὰ φιλτράρῃ, νὰ ἐπεξεργαστῇ καὶ νὰ ἀποδεχθῇ τὴν πνευματική κλοπή ποὺ μόλις διέπραξε.

Ἢ γιὰ παράδειγμα, ἀκούει τὴν ὥρα ποὺ κουρεύεται, τὴν Βασίλω νὰ μιλᾶ γιὰ τὰ λαπτόπια! Τσοῦπ, ἁρπάζει τὴν κουβέντα καὶ γίνεται πύραυλος! Νὰ λοιπὸν ἡ ἠλεκτρονική μας παιδεία. (Νὰ καὶ γιατὶ ἡ χἌννα τὰ ἔκανε μπάχαλο!)

Ἢ, ἄλλο παράδειγμα, ἀκούει κάποιον ἀπὸ τοὺς ἀντιπροέδρους νὰ  μιλᾶ γιὰ μᾶσες καὶ μπουκώματα. Τὸ «ἔπιασε» στὸν ἀέρα ὁ ἀητός μας ὁ ἐξαφτέρουγος. Τί κάνουν οἱ γύρω του; Τρῶνε! Τί πρέπει νά τούς μάθῃ;  Τήν ἐγκράτεια. Συνέχεια

Ἀλήθεια ἢ Παπα(νδρεο)τζιλίκια;

Πόση αλήθεια μπορεί να κρύβει η κίνηση περί Δημοψηφίσματος; Παπανδρέου; Πόση αλήθεια μπορεί να κρύβεται πίσω από τις ανεξαρτητοποιήσεις Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και τις αντιδράσεις των υπολοίπων αλλά και άλλων ιστορικών στελεχών ;

Την  τελευταία διετία  πλέουμε σε μία θάλασσα ψεύδους και βιώνουμε ένα θέατρο του παραλόγου.

Ξεκινώντας από το «λεφτά υπάρχουν» περνώντας στο «δεν θα οδηγήσω την χώρα στο Δ.Ν.Τ.», στην συνέχεια θυμίζω το «δεν θα πάρουμε άλλα μέτρα» για να καταλήξουμε τον περασμένο Ιούνιο, σ’ ένα  θέατρο του παραλόγου  της δήθεν «παραίτησης» από την πρωθυπουργία του Γ.Α.Π., προς συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής ενότητας.

Στα παραπάνω προστίθενται και οι θεατρινισμοί «επαναστατών» κυβερνητικών βουλευτών οι οποίοι αφού έπαιζαν για Συνέχεια

Γιατί κάνουμε δημοψήφισμα;

Εἶπε ὁ GAP πὼς θέλει δημοψήφισμα. 

Ἔπεσαν ἅπαντες νὰ τὸν φᾶνε. 

Συνέχεια