Τί ἔγραφα; Γιά κομπίνες κι ἐκβιασμούς ἔγραφα;
Καλὰ νὰ πάθω!
Τί δημοψήφισμα καὶ κουραφέξαλα;
Ἀκόμη κι ἐὰν τόλμήσῃ νὰ τὸ κάνῃ, ποὺ δὲν τολμᾶ, σιγὰ μὴ τὸ λάβῃ ὑπ’ ὄψιν του.
Γραμμένους μᾶς ἔχει κανονικότατα.
Ἀλλὰ τίθεται θέμα παρασκηνίου.
Τὸν κράζουν ὅλοι οἱ κολλητοί του. Κάτι μοῦ βρωμᾶ ἐδῶ λοιπόν. Ἤ ἐξέφυγε καὶ δὲν ἢξερε τί ἔλεγε (σύνηθες) ἢ ἔτσι τοῦ εἶπαν γιὰ νὰ πάρῃ κάτι. (Τί;;;;;) Τὴν ὥρα ποὺ ὁ Μπένυ στὸ μεταξὺ βγάζει τὴν χολή του. (Λέμε τώρα…)
Ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες κάτι ἔχει ἀλλάξει.
Τὸ «βῆμα» πρῶτο καὶ καλλίτερο καταδεικνύει τὸν δρόμο. (Τὸ συγκρότημα Λαμπράκη ζητᾶ ἐκλογές!)
Θέλει ἐκλογές!
Μαζέψτε τον, ἐπιτέλους. Εἶναι λίαν ἐπικίνδυνος. Δέν μπορεῖ στό τιμόνι τῆς χώρας νά εὑρίσκεται ἕνας ἄνθρωπος πού, ἐκτός τοῦ ὅτι εἶναι ἀνεπαρκής, ἀκολουθεῖ καί ὑποδείξεις ξένων.Ἔχει καταστρέψει οἰκονομικῶς τήν χώρα, ὑποθήκευσε τήν ἐθνική της κυριαρχία καί στοχεύει, τώρα, στήν ἐθνική της ἀκεραιότητα. Ὁ ἐχθρός εὑρίσκεται ἐντός τῶν τειχῶν. Ὁ ἐχθρός τῆς πατρίδος. Ὁ ἐχθρός τοῦ λαοῦ. Ἔχει ὄνομα. Λέγεται Συνέχεια
Από το άρθρο του Παντελή Ζήλου στο τεύχος των «Επικαίρων»της περασμένης Πέμπτης με τίτλο «Εθνική απαίτηση, η διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων» παραθέτω αποσπάσματα, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων τόσο για το «πατριωτικόν» του ΓΑΠ και της κυβέρνησής του, όσο για την υποχρέωση της Ελλάδας να φανεί συνεπής προς τις δανειακές της υποχρεώσεις, ενώ η Γερμανία μπορεί να είναι “μπαταξής” εις βάρος μας.