Τελικῶς, τήν περασμένη ἑβδομάδα ἀνεβλήθη καί πάλι τό ταξείδι τοῦ «πρωθυπουργοῦ» στίς Η.Π.Α. Ἔχει μῆνες νά πάῃ «στό Ἀμέρικα». Ωχ, δέν τόν θέλουν οὔτε ἐκεῖ πλέον; Πῶς δέν τό ἀντελήφθη; Εἶναι πού ζῇ ἐκτός τόπου καί χρόνου. Ἐντελῶς. Πάντως, κάτι συμβαίνει……Αὐτός παλαιότερα, κάθε τρεῖς καί λίγο, στήν πατρίδα του ταξίδευε….
Οἱ ΗΠΑ δείχνουν τήν πόρτα ἐξόδου στόν Γιῶργο Παπανδρέου
Η ματαίωση του ραντεβού του Συνέχεια




