Ποια είναι η κορυφαία καλτ φυσιογνωμία του 2011 στη Γερμανία; Ο Γιώργος Παπανδρέου. Μετά το ρεσιτάλ ατάκας που έδωσε την περασμένη Τρίτη στο Βερολίνο, οι Γερμανοί κυριολεκτικά τον λάτρεψαν. Το περιοδικό «Focus» πραγματοποίησε έκτακτη έκδοση με φιλελληνικό εξώφυλλο (τον Έλληνα πρωθυπουργό σε ρόλο ροδαλού ψήστη και λεζάντα: «Μάχεν πίτεν ουντ αουφρόλεν ιν παπίερ» (μας έκανε πίτα και μας τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί)… ενώ στο σαλόνι του φιλοξένησε τις top ατάκες Παπανδρέου και φωτογραφικό υλικό από τις αθλητικές δραστηριότητές του. Το «Π», κατόπιν συνεννόησης με τους καλούς συναδέλφους του γερμανικού περιοδικού, αναδημοσιεύει τις γιωργακικές ρήσεις: Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Παπανδρέου Γιῶργος ἤ GAP ἤ γάπατος
Κούρεμα χωρίς πτώχευσιν γίνεται;
Λοιπόν….τό σίγουρο εἶναι ὅτι θά γίνῃ σέ λίγες μέρες τό περιβόητο κούρεμα στό ἑλληνικό χρέος. Τό μόνο πού ἀπασχολεῖ τούς ξένους δανειστές καί κατόχους τῆς χώρας εἶναι τό ποσοστό αὐτοῦ τοῦ κουρέματος. Ἐγώ, ὅμως, ἀναρωτιέμαι….κούρεμα χωρίς πτώχευσιν γίνεται;
Ὅπως καί νά ἔχουν τά πράγματα, ἡ ἄλλη ἑβδομάδα καί κυρίως ἡ Πέμπτη θά εἶναι καθοριστική γιά τήν μετέπειτα πορεία τῆς χώρας. Ἑβδομάδα τῶν παθῶν ἡ ἐρχόμενη, ἄλλωστε, λόγω τῶν πολλῶν ἀπεργιῶν πού ἤδη ὑφίστανται καί ἄλλων πού ἔχουν προγραμματιστεῖ… Συνέχεια
Γιά αὐτόν τόν Βαγγέλη μιλᾶμε;
Νὰ σᾶς πῶ τὴν ἀλήθεια μου;
Τὸ παρακάτω κείμενον τὸ ἔλαβα πρὸ ἀρκετῶν ἡμερῶν ἀλλὰ δὲν θέλησα νὰ τὸ δημοσιεύσω διότι δὲν ἐγνώριζα ἐὰν ἦταν ἀληθές. Ἦταν κι ἀνυπόγραφο τότε.
Σήμερα τὸ ἔλαβα ἀπὸ πάρα πολλὲς πλευρές καὶ τὴν πῆρα τὴν ἀπόφασι.
Ἄλλως τε σήμερα ἦταν ἐνυπόγραφο κι αὐτὸ μὲ ἔπεισε.
Ἀληθεύει; Δὲν ἀληθεύει;
Δὲν ξέρω..
Ὁ γράφων φαντάζομαι πὼς θὰ γνωρίζῃ πολὺ περισσότερα ἀπὸ ὅσα καταθέτει.
Γιὰ νὰ δοῦμε, θὰ ἀπαντήσῃ μὲ λόγο τό Μπένυ ἢ μὲ ἔργα; (Τὰ γνωρίζετε τὰ ἔργα του… Ξέρετε… Μάθαμε ὅλοι μας…)
Συμφωνία συγκυβερνήσεως;
Διαπιστώνεται μία αλλαγή της στάσης της Νέας Δημοκρατίας η οποία “μυρίζει” κρυφή συμφωνία συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ.
Προσφυγὴ στὴν Χάγη κατὰ GAP.
Κι ἄλλα ὄργανα! Κι ἄλλες προσφυγές! Κι ἄλλες νομότυπες διαδρομὲς μὲ στόχο τὴν ἀπομάκρυνσι τοῦ GAP.
Τί θὰ γίνῃ; Πότε θὰ ἐκδικασθῇ ἡ ὑπόθεσις; Πότε θὰ λάβῃ πρόσκλησι;
Ἄγνωστον!
Τὸ ζητούμενον παραμένει: Δύο Ἑλληνίδες διεκδικοῦν μόνες τους, γιὰ ὅλους μας, τὴν ἐπιστροφὴ τοῦ νόμου στὸν τόπο μας. Ἀναμένομεν τὰ νεότερα λοιπόν.
Κατέθεσαν προσφυγή στη Χάγη κατά του ΓΑΠ
Δύο Ελληνίδες, οι Όλγα Γεωργίου Γεριτσίδου και Τάνυα – Μαρία Γεριτσίδου, κατέθεσαν προσφυγή κατά του πρωθυπουργού, μη αναγνωρίζοντάς τον ως νόμιμα εκλεγμένο.
Μίλησε πάλι ἡ «γλάστρα»
Τελικῶς, πολλές γλάστρες ὑπάρχουν στήν Ἑλλάδα. Ἐκτός ἀπό τόν πρόεδρο τῆς δημοκρατίας, ἀποκτήσαμε καί πρωθυπουργό «γλάστρα». (ὄχι πώς τά ὑπόλοιπα μέλη τῆς ἑλληνικῆς κυβερνήσεως προσφέρουν κάτι καλλίτερο…..
Περιφέρεται, λοιπόν ὁ πρωθυπουργός γλάστρα ἀνά τήν ὑφήλιον – πλήν Ἀμερικῆς, τελευταίως – καί «ἀμολάει» κοτσάνες).
«Χρειάζονται Συνέχεια

