Του Μιχάλη Ιγνατίου, [email protected]
Οδηγούν, λοιπόν, την Ελλάδα σε νέο Μνημόνιο, μιας και το πρώτο δεν έφερε αποτελέσματα, επειδή -όπως ισχυρίζονται οι δανειστές της- δεν το εφάρμοσαν ο πρωθυπουργός και οι αρμόδιοι υπουργοί. Είναι μία πολύ βαριά κατηγορία εναντίον του κ. Παπανδρέου και της αφρόκρεμας των υπουργών του, η οποία υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να ήταν και «παράσημο». Βέβαια, στην περίπτωση αυτή δεν μπορούμε να ομιλούμε για άρνηση εκ μέρους του κ. Παπανδρέου εφαρμογής της συμφωνίας που υπέγραψε με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ενωση… Μας έχει συνηθίσει να αποδέχεται όσα απαιτούν οι ξένοι και ένα παράδειγμα για εμάς είναι η περίπτωση του φιλοτουρκικού και ρατσιστικού σχεδίου Ανάν. Συνέχεια




