Ἐτοῦτοι μᾶς καταργοῦν πλήρως! Ἐπισήμως πλέον!

Σήμερα διαβάζω στὸ defencenet μία σκληρή κριτική γιὰ τὰ κυβερνητικὰ ἔργα, τὴν ὁποίαν, κρίνοντας ἀπὸ παρελθόντα ἄρθρα τους, ἀντιλαμβάνομαι ὡς ἰδιαιτέρως ὀργισμένη. Ἐχθὲς διάβαζα ἄλλα ἀλλοῦ καὶ πρὸ χθὲς ἐπίσης.

Δύο συμπεράσματα τριγυρίζουν στὸ μυαλό μου. Ἢ οἱ τύποι τῆς κυβερνήσεως εἶναι ἀποφασισμένοι νὰ τελείωνουν πολὺ γρήγορα μὲ ἐμᾶς ἢ εἶναι ἔτσι «τοποθετημένοι» πρὸ κειμένου νὰ σηκωθοῦμε ἅπαντες καὶ νὰ τοὺς πάρουμε μὲ τὶς πέτρες ἢ νὰ τοὺς στολίσουν (οἱ θερμοκέφαλοι καὶ οἱ ἀπελπισμένοι) σὲ …κρεμᾶλες. 

Ἐὰν ὅμως παίζῃ τὸ δεύτερο σενάριο, ποιοί θὰ μποροῦσαν νὰ εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἔχουν προνόμια «σχεδιασμοῦ» καὶ  ἐνορχηστρώσεως;

Συνέχεια

Λέτε νά εἶπε πάλι ἀλήθεια ὁ Γιωργάκης;

Ἐπειδή τό πανηγύρι τῶν «ἀγανακτισμένων» στό Σύνταγμα συνεχίζεται, σκέφτηκα νά ἐπανέλθω. Ἄς πᾶμε στήν πλατεία….Μόλις βγαίνουμε ἀπό τά σκαλάκια τοῦ μετρό, βλέπουμε ἐμπρός μας τούς σκηνίτες. Παρατηροῦμε ὅτι οἱ σκηνές ὅσο περνοῦν οἱ ἡμέρες γίνονται περισσότερες. Στίς πιό πολλές ἀπό αὐτές κοιμοῦνται λαθρομετανάστες (!) οἱ ὁποῖοι μή ἔχοντας πού νά πᾷν οἱ «καψεροί», κάνουν καί τίς ἀνάγκες τους, ἐκεῖ! Ἡ ὀσμή μόλις πλησιάσει κάποιος εἶναι χαρακτηριστική. Μοῦ εἶπε μιά κοπέλλα ὁτι εἶδε «μελαψό», «νά τά κάνη μπροστά στά μάτια της». Μήπως, τολμᾶ νά διαμαρτυρηθᾷ κάποιος; Θά τόν ποῦν ῥατσιστή. Συνέχεια

Τί εἶπε, πάλι, ὁ ἀκατονόμαστος;

Μετά τήν χθεσινή συνάντησι τοῦ «πρωθυπουργοῦ» μέ τόν Σαρκοζί, ὁ ΓΑΠ, μεταξύ ἄλλων,  εἶπε: Ἡ Ἑλλάς θά τηρήσῃ τίς δεσμεύσεις της καί θά προχωρήσῃ σέ ὅλες τίς ἀπαραίτητες μεταρρυθμίσεις μέ ὁποιοδήποτε τίμημα καί κόστος. Θέλουμε, ἐμεῖς οἱ ἴδιοι νά ἀλλάξουμε τήν χώρα. Εἴμαστε ἀπολύτως, ἀποφασισμένοι». 

Αὐτά, λοιπόν εἶπε ὁ ἀκατονόμαστος μετά Συνέχεια

ΑΟΖ γιόκ!

Ὁ Δρούτσας τὸ εἶπε πρὸ ἡμερῶν. Μὴν τοῦ κολλᾶμε γιὰ ΑΟΖ διότι δὲν θὰ ἀσχοληθῇ μαζύ της. Εἶναι μικροτέρα τῶν βλέψεών του. Ἔχει σημαντικότερα. Ὁ φόν Δημητράκης λοιπόν, γιὰ νὰ μὴν καταπιαστοῦμε μὲ ΑΟΖ καὶ ζορίσουμε τὸν φίλο του τὸν Ἀχμέτ, μᾶς τὸ ξέκοψε. Δὲν κάνει! (Ὁ φόν Δημητράκης τὰ λέει αὐτά. Οἱ Ἕλληνες τί λένε;)

Συνέχεια

Πέφτουν οἱ γενίτσαροι

Ἡ χώρα εὑρίσκεται στήν μεγαλυτέρα οἰκονομική κρίσι τῆς μεταπολιτεύσεως. Ἀτυχῶς, στό τιμόνι της εὑρίσκεται ἡ χειροτέρα κυβέρνησις ὅλων τῶν ἐποχῶν. Μία κυβέρνησις, ἡ ὁποία ἔχει ἀπεμπολήσει τά δικαιώματά της καί ἔχει παραχωρήσει τά ἡνία στούς διεθνεῖς τοκογλύφους. Ἀκόμη καί τά στελέχη τοῦ κυβερνῶντος κόμματος παραδέχονται ὅτι ἔχει ἀρχίσει ἡ ἀντίστροφος μέτρησις, ἡ ὁποία (μέτρησις) θά φτάσῃ στό μηδέν ὅταν θά ψηφιστῇ ὁ προϋπολογισμός τοῦ 2012.

Ὁ ἀκατονόμαστος ἀφοῦ εἶχε προετοιμαστεῖ, ἀναλόγως Συνέχεια

Στρατιωτικοποίησις τῆς κοινωνίας

 Μοῦ ἔκανε ἐντύπωσι ἡ παρακάτω εἴδησι καί σκέφτηκα νά τήν μοιραστῶ μαζί σας. Ἔκανα μερικές σκέψεις, ἐπίσης, τίς ὁποῖες παραθέτω στό τέλος τοῦ ἄρθρου. Ἔτσι γιά νά σᾶς ἀφήσω νά τό διαβάσετε ἀνεπηρέαστα.

  Αὐτή τήν ἐποχή τελειώνουν  τά σχολεῖα (καί τά νηπιαγωγεῖα). Γίνονται γυμναστικές ἐπιδείξεις, ἀπαγγελίες ποιημάτων, παιχνίδια, χοροί, τραγούδια κλπ.  Μέ αὐτά, τέλος πάντων, ἀσχολοῦνται τά παιδάκια πού πηγαίνουν γιά πρώτη φορά στό Ἑλληνικό σχολεῖο, πού τώρα τελειώνει τό ἔτος καί θά κάνουν διακοπές. Μέ τί ἀσχολοῦνται ὅμως τά παιδάκια τῆς γειτονιᾶς μας; Συνέχεια