Ἡ παγκοσμιοεβραιοποίησις τῆς Ἑλλάδος

Λίγοι, δυστυχῶς, ἔχουν πάρει εἴδησι ὅτι ὁ Γιῶργος Π. (νῦν πρωθυπουργός τῆς Ἑλλάδος , ἀτυχῶς!…) καί οἱ σύν αὐτῶ ἔχουν βαλθεί ὄχι μόνον νά ξαχαρβαλώσουν τήν Ἑλλάδα, ἀλλά καί νά διαβρώσουν ὅτι ἔχει νά κάνη μέ τήν ἔννοια «ἔθνος».

Αὐτά ἔχουν ἤδη ξεκινήσει – ὅλες οἱ σχετικές πράξεις – ἀπό τήν πρώτη στιγμή, ἔδῶ κι ἕνα χρόνο ὅταν τό ἄτομο αὐτό ἀνέλαβε τήν ἐξουσία τῆς χώρας. Συνέχεια

Νέα χυδαία πρόκλησις τῶν Τούρκων

Ε, ρέ γλέντια πού κάνουν οἱ τουρκαλάδες. Καινούργια πρόκλησις ἐκ μέρους των. Μόνο πού αὐτή τήν φορά δέν προέρχεται ἀπό τούς “τούρκους” τῆς Δυτικῆς Θράκης, οὔτε ἀπό τό ἐπίσημο κράτος. Σέ δουλειά νά βρισκόμαστε. Νά μήν ἀφήνουμε τίποτα, οὔτε μία μέρα νά πάη χαμένη. Ἐμεῖς ἐδῶ, ὅλοι, ὄχι μόνο οἱ ὀλίγιστοι πού μᾶς κυβερνοῦν καί οἱ “προοδευτικοί γενίτσαροι”, κοιμόμαστε τόν ὕπνο τοῦ δικαίου. Δέν ξέρεις ποτέ τί μπορεῖ νά γίνη. Τήν οἰκονομία ἀνέλαβε ἡ τρόικα νά τήν ἐξυγιάνη(!) . Μέ τά ἐθνικά μας θέματα ποιός ἐπιτέλους θά ἀσχοληθῆ; ΓΑΠ, Δρούτσας. Τό ἀχτύπητο δίδυμο. Συνέχεια

Ὄχι Jeffrey, δὲν ζητοῦν, τοὺς τάξατε!!!

Ἔχουν καὶ θρᾶσος νὰ βγαίνουν περίλυποι καὶ νὰ παραπονῶνται γιὰ πιέσεις ἀπὸ τὴν τρόικα! 

Γιὰ πόσο ἠλιθίους μᾶς περνᾶτε; Ὅταν ἔβγαιναν οἱ Γερμανοὶ καὶ μᾶς δούλευαν μὲ τὰ ἐξώφυλλά τους, τὸ μυαλό τὸ εἴχατε στὶς φτέρνες;

Ὅταν ὑπογράφατε, τὸ μνημόνιο, καὶ μάλιστα τὸ συγκεκριμένο μνημόνιο, τὰ μάτια τὰ εἴχατε γιὰ φιγούρα;

Ὅταν μᾶς δουλεύατε κανονικότατα μὲ τὶς μπαρουφοφιλοσοφίες σας, τὸν λόγο τὸν εἴχατε γιὰ φτύσιμο;

Συνέχεια

Πῆγαν γιὰ ἁρπακτή καὶ βγῆκαν μελανοί!

Ἐδῶ ποὺ φθάσαμε, θὰ τοὺς βλέπουμε καὶ θὰ τοὺς λυπόμαστε!

Ὅλοι μας, ἄλλος λιγότερο κι ἄλλος περισσότερο, ἔχουμε ὑποστεῖ τὴν βία τῆς ΛΑΘΡΟεπιβολῆς. Ἄλλος ἀπὸ ἐμᾶς ἔπεσε θῦμα ληστείας, ἄλλος βιασμοῦ, ἄλλος σφαγῆς, ἄλλος παρενοχλήσεως, ἄλλος ἐκφοβισμοῦ, ἄλλος συκοφαντίας… Ἀκόμη καὶ κάτι ἀπὸ τὰ παραπάνω νὰ μὴν ἔχουμε ὑποστεῖ ἄμεσα, βιώνουμε τόσο ἔντονη καταστρατήγησι τῶν πολιτικῶν μας δικαιωμάτων, ποὺ κάποιος θὰ τὴν πληρώσῃ. 

Συνέχεια

Μεταναστευτικὴ βόμβα διασπορᾶς.

Μεταναστευτική βόμβα διασπορᾶς καὶ ἐπικοινωνιακά μέτρα.

Εν όψει των “μέτρων” που θα ανακοινώσει αύριο ο Πρωθυπουργός για το κέντρο της Αθήνας δημιουργείται μεταξύ άλλων και το το εύλογο ερώτημα   που θα διοχετευτεί ο τεράστιος αριθμός μεταναστών οι οποίοι έχουν καταλάβει το Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας; Εφ’ όσον δεν απελαύνονται, θα εξοβελισθούν φυγοκεντρικά και προφανώςθα δημιουργήσουν  πυρήνες σε άλλες συνοικίες και περίχωρα της Αθήνας ενώ άλλοι θα μετακομίσουν σε Συνέχεια

Ἡ νέα ὀθωμανική αὐτοκρατορία πρὸ τῶν πυλῶν;

Σχεδόν… 

Διαμαρτυρίες ἀπὸ παντοῦ! Σήμερα ὁ πρέσβυς Δασκαρόλλης γράφει μίαν ἐπιστολή γεμάτη θυμό γιὰ τὴν ἀδιαφορία καὶ τὴν ὁλιγωρία στὰ ἐθνικὰ θέματα ἀπὸ Δρούτσα καὶ ΓΑΠ. 

Δὲν νομίζω ὅμως νὰ ἱδρώσῃ τὸ αὐτί τους.. 

Ἔχουν σημαντικότερα… Ξεπουλοῦν… Τοὺς πρέσβεις θὰ ἀκούσουν τώρα;

Σιγά…

Εἶναι πολύ ἄσχημο τὸ τοπίο… 

Καὶ οἱ ἰθύνοντες στὴν κοσμάρα τους… Ξεπουλοῦν…

Θὰ προλάβουμε ἢ θὰ προλάβουν;

Φιλονόη.

“Προσχωρούμε στη νεο-Οθωμανική Αυτοκρατορία”

Ανομολόγητους χειρισμούς σε καίρια εθνικά θέματα καταλογίζει στο υπουργείο Εξωτερικών ο πρόεδρος της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων