Τι αξία έχει η ζωή του απλού Έλληνα πολίτη μπρος στο μεγαλείο της υμετέρας άγνοιας και ηλιθιότητος…
Bρε αρχιμά…στορα της συμφοράς και του χάους, μυαλοσακατεμένε μαμάκα και ανίκανε πρωθυπουργέ, εύχομαι να βγεις από το σπίτι σου βράδυ για να πάρεις από το αυτοκίνητό σου την κάμερα για να απαθανατίσεις το εγγονάκι σου και να σε σφάξουν σαν τραγί οι λαθροφονιάδες που λυμαίνονται την Ελλάδα με την ανοχή των ξευτιλαλληλέγγυων και της ανύπαρκτης ελληνικής αστυνομίας.
Να σε σφάξουν και να σε πετάξουν στο δρόμο, όπως έσφαξαν τον άμοιρο 43άχρονο τα ανθρωπόμορφα κτήνη που εξουσιάζουν την ελευθερία και τη ζωή μας.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Παπανδρέου Γιῶργος ἤ GAP ἤ γάπατος
Καὶ μετά σοῦ λὲν γιὰ ἀνατροπές…
Κάθομαι καὶ σκέπτομαι… Άναρωτιέμαι καὶ προβληματίζομαι καθημερινῶς γιὰ τὸ τὶ μέλλει γενέσθαι μὲ ἐμᾶς καὶ τὴν Πατρίδα μας…. Γνωρίζω κι ἄλλους πολλοὺς ποὺ ἀνησυχοῦν ἀναλόγως… Προβληματίζονται κι αὐτοὶ… Ἀναρωτιοῦνται… Ἀγωνιοῦν…. Σκέπτονται τὸ σήμερα καὶ τὸ αὔριο… Κατσουφιάζουν… Καὶ σιγὰ σιγά, δίχως νὰ τὸ καταλαβαίνουμε, ἀπό λαὸς ζωντανός μεταλλασσόμαστε σὲ λαὸ καταθλιπτικό.
Κάποιες στιγμὲς ὅμως πιάνουμε τὸν ἑαυτό μας ἀπὸ τὸ αὐτί καὶ Συνέχεια
Ὁ παντουρκισμός!
Τί σοῦ φτιάχνει ἡ Ἑλληνική γλώσσα; Ὅ,τι θέλῃς! Ἔως καὶ νεοοραματισμούς!
Ξέρετε κάτι; Δὲν μὲ προβληματίζει ποὺ αὐτοὶ ὅλοι ὁραματίζονται μίαν νέα καὶ μεγάλη Τουρκία! Ἀντιθέτως! Τοὺς χαίρομαι! Ἄλλως τε, στὸ παρακάτω ἄρθρο θὰ διαβάσετε τὶς δράσεις διαφόρων κρατῶν κατὰ τῆς δράσεως προσώπων ὅπως ὁ Φετουλάχ Γκιουλέν.
Ἐμεῖς μόνον μὲ προβληματίζουμε! Ἐμεῖς καὶ οἱ κουδουνίστρες μας! Διότι εἶναι ἀπαράδεκτον νὰ ἔχουμε ὑπουργό ἐξωτερικῶν τὸν φόν Δημητράκη! Συνέχεια
Ἐρωτήματα ποὺ δὲν ἀπαιτοῦν ἀπαντήσεις….
Δὲν εἴμεθα οἰκονομολόγοι…
Ἀλλὰ στοιχειώδη μαθηματικά γνωρίζουμε…
Έχετε δανείσει 100 ευρώ σε έναν με μισθό 100 ευρώ και 500 ευρώ σε κάποιον με μισθό 1000 ευρώ. Ο πρώτος σας χρωστάει το 100% του μισθού του, ενώ ο δεύτερος σας χρωστάει το 50% του μισθού του. Βάσει ποιας λογικής θα κυνηγούσατε τον πρώτο που αδυνατεί να πληρώσει το χρέος Συνέχεια
Ἕτοιμοι νὰ ἁρπάξουν τὸ Καστελλόριζο οἱ Τοῦρκοι;
Μακάρι καὶ νὰ ἤξερα… Ἀλλὰ διαβάζοντας τὸ παρακάτω ἄρθρο, μὲ ἔζωσαν τὰ φίδια… Ὄχι δῆλα δή πὼς ἔως τώρα ἤμουν μέσα στὴν τρελλὴ χαρά…. Βλέπουμε τί πᾶνε νὰ μᾶς φτιάξουν μῆνες τώρα… Ἰδίως ὁ ΓΑΠ καὶ ἡ παρέα του, μαζὶ μὲ τὸν φὸν Δημητράκη, εἶναι γιὰ νὰ τοὺς πιάνουμε καὶ νὰ τοὺς τοποθετοῦμε ὡς στόχους στὰ γυμνάσια τῶν γειτόνων… Καὶ λίγα λέω…
Κι ὄχι φυσικὰ μόνον αὐτὰ τὰ περίεργα ὄντα ποὺ τὸ παίζουν κουδουνίστρες… Ὅσα συμβαίνουν σήμερα εἶναι ἀποτέλεσμα κακοδιαχειρίσεως ἀρκετῶν Συνέχεια
Καὶ διὰ νόμου δοῦλοι!
Τὸ κείμενον λίγο παλαιό… Ἀλλὰ ἐγὼ μόλις τὸ ἔλαβα… Εἶναι ἡ ἐπισήμανσις τῆς ψηφίσεως τοῦ τελευταίου τερατουργήματός τους! Αὐτοῦ ποὺ ἐπισήμως ξεπουλᾶ τὰ πάντα! Ὁριστικῶς!
Ἤθελα νὰ ἤξερα, αὐτοὶ ποὺ ψηφίζουν ἀκόμη, μὲ τί κριτήρια τὸ κάνουν; Πάντα τὸ προσωπικό τους βόλεμα ὑπὲρ ἄνω τῶν πάντων; Πάντα ἡ ἁρπακτή τους; Τὰ παιδιά τους, τόσο πολὺ τὰ βόλεψαν, ποὺ δὲν τοὺς ἐνδιαφέρει σὲ τί Πατρίδα θὰ ζήσουν;
Δὲν σχολιάζω…
Ἀναμένω…
Απίστευτο. Επίσημα και δια νόμου γινόμαστε δούλοι.


