Διότι ἔχει αἰτήματα! Καὶ μάλιστα «σοβαρά»! Γιὰ ἐτοῦτο καὶ ὁ Ἱερόδουλος δὲν ἀντιδρᾶ σὲ τίποτα ἀπὸ ὅσα διατάσσει ὁ αὐτοκράτωρ! Ὅλα καλῶς ἔχουν… Μάλιστα, τόση ἡ «ἀφοσίωσις» τοῦ Ἱεροδούλου, ποὺ μᾶς ἔχει παρουσιάσει ἕνα «πανάγαθον» πρόσωπο τῆς Ἐκκλησίας, στὸ θέμα ΛΑΘΡΟεποικισμοῦ! Ὅλοι οἱ Ἕλληνες εἶναι «ῥατσιστές» καὶ οἱ ἐκκλησιαστικοί δὲν εἶναι…
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Παπανδρέου Γιῶργος ἤ GAP ἤ γάπατος
Ὁ ὑποψήφιος!
Τώρα ποὺ φεύγει ὁ ΓΑΠ τρέχοντας, ποιός θὰ ἀναλάβῃ στὴν θέσι του; Ἢ μᾶλλον ποιοί;
Ἔχουμε πολλὰ κουδούνια νὰ κρεμάσουμε ἀκόμη πάντως! Κι ἐὰν κρίνουμε ἀπὸ τὶς δηλώσεις κάποιων (ἔως πρὸ τινός) καταπατητῶν, ποὺ σήμερα ἀλλάζουν στάσι καὶ τὸ «παίζουν» καλοὶ κι ἀγαθοί, τότε εὐλόγως καταλήγουμε στὸ συμπέρασμα πὼς ὁ ΓΑΠ φεύγει πολὺ πιὸ γρήγορα ἀπὸ ὅσο φαντάζεται! Μὰ πάρα πολὺ πιὸ γρήγορα!
Ἀπὸ πίσω βέβαια οὐρὲς οἱ κουδουνίστρες! Χρυσοχοΐδης γιὰ παράδειγμα! Ναὶ, αὐτὸς ποὺ κάποτε ἰσχυριζόταν πὼς γιὰ νὰ μπῇ ἡ Τουρκία στὴν Ε.Ε. θὰ πρέπῃ νὰ ἀναγνωρίσῃ τὴν γενοκτονία… Ἀλλὰ μετὰ τὰ ἄλλαξε! Δὲν ταίριαζε μὲ ἕναν Συνέχεια
Οἱ στοιχηματζῆδες!
Εἲς βάρος τῆς χώρας πάντα! Τὰ κόλπα πᾶν κι ἔρχονται! Τὰ παιχνίδια μὲ τὰ οἰκονομικὰ τῆς χώρας καὶ τὰ περιουσιακὰ στοιχεῖα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, δίδουν καὶ παίρνουν! Ἐγκληματοῦν κατὰ τῆς χώρας καὶ τοὺ μέλλοντός της! Οἱ δοσίλογοι! Οἱ ἀπατεῶνες! Οἱ ἄχρηστοι! Οἱ ἀνίκανοι! Οἱ ἀνθέλληνες! Οἱ καταπατητές! Οἱ κουδουνίστρες!
Εἶναι δυνατόν νὰ παίζουν μὲ κέρδη 50-100 ἑκατομμυρίων εὐρώ τὴν ἡμέρα; Τὰ ἀχόρταγα ἀνθελληνικὰ κατασκευάσματα! Ποὺ τὸ μόνον ποὺ χρειάζονται εἶναι νὰ ἐξαφανιστοῦν! Οἱ κλέφτες!
Ἡ Ἑλλάς βαρβαροκρατεῖται
Μιά λεπτομέρεια πού δέν τήν παρετήρησα μόνον ἐγώ. Δέν εἶναι εὐρέως γνωστό ἀλλά μπορεῖ νά κατοχυρωθῆ ὀνομασία ἰστοσελίδας μέ Ἑλληνικούς χαρακτῆρες. Αὐτά γιά ἐκείνους πού νομίζουν ἤ διαδίδουν ὅτι λόγω Internet πρέπει νά ξεχάσουμε τήν Ἑλληνική ἀλφάβητο καί σιγά-σιγά τήν γλῶσσα μας, τήν παιδεία, τήν κουλτούρα, τίς παραδόσεις μας….Ἤ γιά τούς Ἀμερικανοτραφεῖς πρωθυπουργούς καί ὑπουργούς πού ἀτυχῶς μᾶς κυβερνοῦν. Νά ἀφελληνιστοῦμε μέ λίγα λόγια. Ε, ὄχι…..Δέν θά σᾶς περάση. Ἔχουν καί γνῶσιν καί θέλησιν καί ἀντίστασιν οἱ φύλακες! Συνέχεια
Ἕνα προφητικὸ κείμενο;
Ποῦ νὰ ξέρω… Ἀλλὰ τὰ ὅσα βλέπω γύρω μου, μὲ ὁδηγοῦν στὸ νὰ τὸ …πιστεύσω!
Οι περισσότεροι πολιτικοί αναλυτές κάνουν σήμερα λάθος να πιστεύουν ότι ο ΓΑΠ εξεβίασε τον ελληνικό λαό με εκλογές για να κερδίσει κάποιες περιφέρειες στις αυτοδιοικητικές εκλογές και να συνεχίσει να κυβερνά. Ο ΓΑΠ είναι πολύ πιο έξυπνος και δολοπλόκος απ’ όσο συνήθως τον νομίζουν.
Θέλει να απεγκλωβισθεί το γρηγορότερο -μέχρι τον Απρίλιο, Μάιο- με οικουμενική ή με εκλογές ή και με τα δύο γιατί γνωρίζει σε ποιες αποφάσεις θα τον ωθήσουν…
Κι ὁ Δρούτσας στὴν …..κοσμάρα του!
Ἢ μᾶς δουλεύει ψιλό γαζί! Διότι κάτι δὲν πάει καλά… Ἐχθές τὰ λέγαμε πάλι ἀλλὰ δὲν ξέραμε τὴν συνέχεια… (Δὲν τίθεται θέμα ΑΟΖ)
Νὰ τὸν στείλουμε γιὰ ίδιαίτερα στὸν Καρυώτη; Νὰ τὸν πάρουμε ἀπὸ κοντὰ καὶ νὰ τοῦ ἐξηγήσουμε; Ἢ χαμένο θὰ πάῃ τὸ λογίδριο;
Θάβουν την ΑΟΖ για να μη στενοχωρήσουν την Τουρκία

