Ἀρχεῖα ἐτικέττας: παραπληροφόρησις
Πρέπει νὰ παραμένῃ ΑΣΒΕΣΤΟΝ τὸ μῖσος κατὰ τῶν Γερμανῶν!!!
Επειδή βολεύει αφάνταστα τους σιωνιστές τοκογλύφους να μένουν ΕΚΤΟΣ κάδρου…
Κι επειδή ο μέσος άνθρωπος είναι καλόπιστος…
…Οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και οι ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ … παρουσιάζουν μία ιδιαίτερη άνθιση.
Μία φωτογραφία από εκτέλεση γυναικών στην Ουκρανία, εντάχθηκε πονηρά στην αφήγηση μίας άλλης εκτέλεσης αμάχων σε χωριό της Άρτας.
Η πραγματική ιστορία από την Αρτα, διανθίστηκε με την επινοημένη περιγραφή της φωτογραφίας, που όμως ήταν τραβηγμένη στην Ουκρανία.
Η τραγική φωτογραφία, η ψευδής περιγραφή μαζί με στοιχεία από ένα πραγματικό γεγονός …κοινοποιήθηκε …672 φορές!

Πῶς ἕνα πρωταπριλιάτικο ἀστεῖο ἐπανέρχεται ὡς …πρώτη εἴδησις;
Θα περιμένατε ότι ένα Πρωταπριλιάτικο αστείο του …2010,
…θα επανερχόταν ως πρώτη είδηση σε ένα από τα πιο γελοία Blog του πλανήτη; Συνέχεια
…«συμπτώσεις» μὲ …Δουρείους Ἵππους!!!
H Sarah Palin φέρεται να ζητάει να βομβαρδιστεί η Ελλάδα με πυρηνική βόμβα!
Το περίεργο άρθρο εμφανίστηκε σε περίεργη σελίδα και δεν είναι να το πάρει κανείς στα σοβαρά, αφού δεν έχει την παραμικρή αναφορά στην πηγή του συγκεκριμένου διαλόγου.
Όμως μία φράση στο άρθρο, που την είχα διαβάσει παλαιότερα, μου τράβηξε την προσοχή.

Μία ἀπάτη ποὺ διαιωνίζεται γιατὶ …βολεύει!
Μία απάτη που σέρνεται στο διαδίκτυο από το 2002… και διαδίδεται με την ταχύτητα του φωτός! 
Εκατοντάδες κοινοποιήσεις μέσα σε μισή ώρα για ένα χοντροειδέστατο ψέμμα (κάνεις ένα απλό κλικ, ο σιωνιστής Zuckerberg βάζει το χέρι στην τσέπη κι ο καρκινοπαθής εισπράττει … ούτε για πλάκα δεν το κάνουν αυτό). Συνέχεια
Τό κράτος πρέπει νά σώσουμε ἤ τήν Πατρίδα;
Ὅταν οἱ Ἕλληνες δηλώνουν ἀπογοητευμένοι ἀπὸ τοὺς πολιτικούς, δὲν ἐννοοῦν πὼς εἶναι ἀπογοητευμένοι ἀπὸ τὸν «θεσμό » τοῦ πολιτικοῦ, ἀλλὰ ἀπὸ τὰ πρόσωπα. Ἡ ἀγάπη τοῦ Ἕλληνος πρὸς τὸν λεβέντη, τσολιὰ πολιτικό, ὁ ὁποῖος θὰ (ξανά)-ἐμφανισθῇ ὡσὰν Ἀνδρέας Παπανδρέου καὶ θὰ μοιράζῃ παράδες γιὰ νὰ «χορτάσουμε ψωμάκι», παραμένει ἀδιάβλητος. Δὲν τρέφω ὁποιανδήποτε ἐλπίδα πὼς θὰ ἀλλάξῃ κάποτε ἡ ἄποψις τοῦ Ἕλληνος γιὰ τὸ κράτος. Τὸ κράτος, γιὰ τὸν μέσο Ἕλληνα, δὲν φταίει σὲ τίποτα ὡς θεσμός. Ὑπεύθυνοι εἶναι οἱ πολιτικοί ποὺ δεν τὸ χειρίζονται σωστά. Συνέχεια

