Οἱ «Ὁλλανδοί» δολοφόνοι πού ἦσαν Μαροκινοί καί οἱ «Βρεταννοί» δολοφόνοι πού ἦσαν Πακιστανοί

Τά πουλημένα ΜΜΕ ἀποκρύπτουν τίς εἰδήσεις πού πρέπει νά μαθαίνῃ ὁ κόσμος. Ἔχουν τούς λόγους τους. Πῶς θά δημιουργήσουν οἱ νεοταξίτες τίς πολυπολιτισμικές κοινωνίες πού ὀνειρεύονται;

Μᾶς ἀναγκάζουν νά μάθουμε νά ζοῦμε μέ τήν βία καί τήν ὀπισθοδρόμησι. Καλῶς ἤλθατε στήν ζούγκλα πού μᾶς ἑτοιμάζουν!

Μινώταυρος

Η είδηση για την δολοφονία του 41χρονου βοηθού διαιτητή στην Ολλανδία από «τρεις νεαρούς παίκτες» – που για ένα οφσάιντ, τον κτύπησαν τόσο πολύ, (μπροστά μάλιστα στον γιό του που ήταν στο γήπεδο), ώστε πέθανε μετά από λίγη ώρα –  ιδού όπως παρουσιάστηκε από τα εγχώρια μέσα μαζικής παραπληροφόρησηςενημέρωσης: 
Σοκ προκαλεί η είδηση ότι Ολλανδός επόπτης άφησε την τελευταία πνοή του λίγες ώρες μετά τον ξυλοδαρμό του από Συνέχεια

Ἄς μὴν ἀσχολούμεθα μὲ τὰ σκουπίδια…

 

Δὲν ἔχω λόγους νὰ ἀσχοληθῶ μὲ τὶς γελοιότητες τοῦ ἀποτυχημένου συγγραφέως, ποὺ ἐθίγῃ ἀπὸ τὶς καταγγελίες τῶν χρυσαυγιτῶν. Ἄλλως τέ, τὸ ἔχει κάνει ὅλη ἡ Ἑλλὰς μὲ θαυμάσιον τρόπο. 
Οὔτε θὰ καταπιαστῶ μὲ τὸ ἐὰν τὴν μία ὁ ἀποτυχημένος λέει πὼς ἔχει αὐτὲς τὶς προτιμήσεις καὶ τὴν ἄλλην τὶς ἄλλες. Ἔτσι κι ἀλλοιῶς τέτοια ὄντα δὲν ἔχουν νὰ ποῦν τίποτα σοβαρό, καὶ κατ’ ἐπέκτασιν μόνον μὲ τὰ γεννητικά τους ὄργανα μποροῦν νὰ Συνέχεια

Τὸ ὑστερικὸ ξέσπασμα τῆς ΕΛΜΕ Σάμου.

Τὸ διάβασα, τὸ ξαναδιάβασα καὶ προσπάθησα νὰ καταλάβω τὴν λογική τους.
Διότι ἐξ ὅσων ἀντιλαμβάνομαι, τὸ πρόβλημά τους εἶναι διπλό. Ἀπὸ τὴν μία φοβοῦνται τὴν ἀλήθεια, ποὺ τόσο ἐπιμελῶς ἔθαψαν καὶ παρεποίησαν τόσες δεκαετίες, κι ἀπὸ τὴν ἄλλην τί θά γίνῃ; Θά γίνουν ὅλοι χρυσαυγίτες;
Τούς πέρασε μήπως ἀπό τόν ἀνύπαρκτον νοῦ τους, πώς πολύ πιθανόν κάποιος νά μιλᾶ μέ Ἔρωτα γιά τήν Ἑλλάδα, μέ Συνέχεια

Ὤχ, ἄρχισε νὰ ὑβρίζῃ κι ὁ Χατζηνικολάου…

Δὲν μοῦ ἀρέσει αὐτό!
Αὐτὸς ὁ εὐπρεπής… Ὁ κύριος.. Ὁ καθῶς πρέπει.. Ὑβρίζει; Τά «χώνει»;  Κάνει χαρακτηρισμούς; Καταγγέλλει ἐπιμόνωςς;  Ἔπεσε ἀπό τά σύννεφα; Ἀνεκάλυψε τήν μπόχα, τήν βρώμα καί τήν διαπλοκή κι ἔπαθε ἕνα …ἀμόκ; Χμμμμ….
Δὲν πᾶμε καλά…
Τὰ χειρότερα ἔρχονται…
Βασικὰ δὲν ὑπάρχουν χειρότερα… Ζοῦμε μέσα τους.. Εἶναι ἡ ἀρχή…
Καὶ τὸ βαρέλι ἀκόμη δὲν ἔχει πιάσει πάτο…

Συνέχεια

Ἡ βία τῆς πληροφορίας καὶ τῆς παραπληροφορίας!

Εἶναι θλιβερότατον νὰ συζητᾶμε γιὰ θανάτους ἀπὸ βία.
Διότι ἐὰν θέλουμε νὰ λέμε τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομά  τους, ὁ θάνατος στὴν χώρα μας πλέον, ἰδίως στὴν πλατεία τοῦ ἀλλοτινοῦ Συντάγματος εἶναι ἀποτέλεσμα βίας! Βίας ἄνευ ὁρίων καὶ φραγμῶν!
Ἀπὸ τὴν αὐτοκτονία τοῦ συμπολίτου μας, πρὸ μηνῶν, ἔως τὸν θάνατον ἀπὸ χημικὰ ἤ ἀπὸ ὁποιεσδήποτε ἄλλες συνθῆκες Συνέχεια

Μόλυνσις…

Νά συμφωνήσω μέ τόν Εὑρύνοο ἤ νά κάνω τόν ὑπερασπιστή τῶν δικαιωμάτων τῶν …νεοελλήνων;
Θὰ συμφωνήσω…
Βλέπω νὰ φθάνουν δεκάδες μηνύματα στὸ ταχυδρομεῖο μου καθημερινῶς, τὰ ὁποῖα δὲν προλαβαίνω οὔτε κἄν νὰ ἀνοίξω..
Βλέπω φίλους μου νὰ ἔχουν χαθεῖ μέσα στὴν παγίδα τῆς ὑπερπληρλοφορήσεως, ἀλλὰ ἀπὸ κρίσιν… Ἀφῆστε τά…
Συνέχεια