«Ἔ, ἐσεῖς οἱ ἡλικιωμένοι, βιασθεῖτε νὰ πεθάνετε…» (Διορθωμένον)

Ἡ παραπάνω φωτογραφία εἶναι ψευδὴς καὶ ἡ πραγματικὴ δήλωσις τοῦ Ἰάπωνος Ὑπουργοῦ Οἰκονομικῶν ἔχει δημοσιευθῇ στὴν ἀνάρτησιν ποὺ παραθέτω στὸ τέλος.
Ζητῶ συγγνώμη γιὰ τὴν συμμετοχή μου στὴν διασπορὰ ψευδῶν εἰδήσεων. 

Φιλονόη.

Πρώτη δημοσίευσις τοῦ παρακάτω 31 Ἰανουαρίου 2013. Διόρθωσις στὶς 2 Φεβρουαρίου 2013.

Τὸ σχέδιον εἶναι παγκόσμιον!
Δὲν ἀφορᾷ μόνον στὴν Εὐρώπη. 
Ἐπὶ μέρους σχεδιασμοὶ ἀφοροῦν στὸν ἀποπληθυσμὸ συγκεκριμένων ὁμάδων.
Στὴν Ἀφρικὴ ἔχει τεθῇ σὲ ἐφαρμογὴ ἤδη, ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια. 
Τὸ ἴδιο καὶ στὴν νοτιοανατολικὴ Ἀσία.
Τώρα ξεκίνησε ἡ ἐφαρμογή του γιὰ τὴν Εὐρώπη, τὴν Ἀμερικὴ καὶ τὸν ὑπόλοιπο «πολιτισμένο» κόσμο.

Συνέχεια

Ὁ Ὑπουργὸς Οἰκονομικῶν τῆς Ἰαπωνίας οὐδέποτε εἶπε αὐτὰ γιὰ τὰ ὁποῖα τὸν καταγγέλλουν!!!

Ἔλαβα λοιπὸν ἕνα μήνυμα, ἀναφορικῶς μὲ τὴν δημοσίευσίν μας γιὰ τὸν Ἰάπωνα ὑπουργὸ Οἰκονομικῶν, ὁ ὁποῖος, κατὰ τὶς τόσες καὶ τόσες δημοσιεύσεις κι ἀναδημοσιεύσεις, ποὺ εἴδαμε, οὔτε λίγο οὔτε πολὺ φέρεται νὰ εἶπε πὼς πρέπει νὰ πεθάνουν ὅλοι οἱ ἡλικιωμένοι.

Πρὶν σᾶς μεταφέρω ὅμως τὸ μήνυμα ποὺ ἔλαβα, θὰ ἤθελα νὰ σημειώσω κάτι, ποὺ ἀφορᾷ στὴν πολιτικὴ κατάστασιν τῆς Ἰαπωνίας.  Συνέχεια

Τὸ πρῶτο βραβεῖο «Εὐρωπαϊκοῦ σκοταδισμοῦ».

Παρόμοια συμπεράσματα κατέθεσα κι ἐγὼ σὲ κάποιες μου ἀναρτήσεις, προερχόμενες ἀπὸ τὴν τάχα μου προώθησι τῆς πράσινης ἀναπτύξεως. 
Δὲν γνωρίζω τὰ κριτήρια μὲ τὰ ὁποῖα τοὺς ἐπιλέγουν, ἀλλὰ σαφῶς δὲν θὰ ἐπέλεγαν κάποιον ποὺ ἔχει γνώσεις, τρόπο νὰ τὶς ἐπεκτείνῃ καὶ σοβαρὰ ἐπιχειρήματα. Τί νά τόν κάνουν; 
Αὐτοὶ χρειάζονται ἤ ἄβουλα ὄντα ἤ ἡμιμαθῆ, καὶ κατ’ ἐπέκτασιν ἄβουλα, ἤ ἐν τελῶς ἀδαῆ. Σὲ καμμίαν περίπτωσιν δὲν ἐξυπηρετοῦνται ἀπὸ πραγματικοὺς ἐρευνητές, ποὺ ἀγαποῦν μὲ ὅλην τήν δύναμί τους τὸ ἀντικείμενόν τους καὶ ποὺ δὲν θὰ λογάριαζαν τιμήματα γιὰ νὰ τιμήσουν τὴν ἀλήθεια. 

Συνέχεια

Τὸ τέλος τοῦ κόσμου μας ποὺ μᾶς …ἐτελείωσε!!!


Κι ἐπεὶ δὴ ὁ πλανήτης χορεύει μέσα στὴν παρανοϊκότητά του, καλὸ θὰ ἦταν τὴν ἐπομένη φορὰ ποὺ θὰ πιστέψουμε σὲ ὅλες τὶς βλακεῖες ποὺ μᾶς σερβίρουν, νὰ βουτήξουμε λίγο, τόσο δὰ λίγο, τὴν λογική μας (ποὺ δυστυχῶς χάσαμε διὰ παντός!!!) μέσα στὸ …μυαλό μας… (ποὺ ἐπίσης χάσαμε διὰ παντός!!) καὶ νὰ τὰ βοηθήσουμε νὰ συνεργασθοῦν!

Συνέχεια

Νὰ κι ὁ Νοστράδαμος!

Δὲν ξέρω τὶ ἔλεγε αὐτός. Τὸ μόνον ποὺ γνωρίζω εἶναι πὼς ἐδῶ ποὺ ἔχουμε φθάσῃ, μόνον ἐμπρὸς πηγαίνουμε…

Ὅσο γιὰ τὶς ἐλπίδες… 
Τί νά πῶ; Καλὰ ποὺ τὶς ἔχουμε τελικῶς… Διαφορετικῶς οὔτε ἔως αὐτὴν τὴν στροφὴ δὲν θὰ εἴχαμε φθάσῃ…

Δὲν ξέρω λοιπὸν μὲ ποιὰν λογικὴ τὸν ξετρύπωσαν. 
Καὶ δὲν ξέρω πῶς κατάφεραν νὰ τὸν ἐρμηνεύσουν. Ἐξ ὅσων γνώριζα σκοτεινότατος εἶναι κι αὐτός, ὅπως καὶ  κάθε ἄλλος Συνέχεια

Ἡ ἐκμετάλλευσις μίας οἰκογενειακῆς τραγωδίας.

Προχθές συνέβη μία οἰκογενειακή τραγωδία. Μία πολύτεκνη οἰκογένεια ἔχασε τρία παιδιά σέ μία πυρκαϊά, πιθανότατα ἀπό ξυλόσομπα.

Ἀμέσως, χωρίς νά εἶναι γνωστές λεπτομέρειες, κάποιοι ΑΛΗΤΕΣ (δημοσιοκάφροι καί κοινοί Νεοέλληνες μαλάκες) ἔσπευσαν νά σκυλεύσουν τήν τραγωδία αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων καί νά ἐκλύσουν ἐμετούς λαϊκισμοῦ, ὅτι «τά μνημόνια καί ἡ κυβέρνησις δολοφόνησαν τρία παιδάκια».
Συνέχεια