Ἀναφυλαξίας αἰσχροκέρδεια…

Παίρνουν τὸ 2007 τὰ δικαιώματα μιᾶς πατέντας γιὰ ἕνα φάρμακο σωτήριο,. Μία ἔνεσις ἐπινεφρίνης, γιὰ περιπτώσεις ἀλλεργικῆς κρίσεως, τὴν γνωστή  μας ἀναφυλαξία.
Τὸ φάρμακο ἐπωλεῖτο ἕως τότε 57 $ καὶ σήμερα φθάνει νὰ πωλεῖται 600 $ στὶς Η.Π.Α..

Λέγεται EpiPen.

Ἀναφυλαξείας αἰσχροκέρδια... Συνέχεια

Ὁ θάνατος τοῦ ἐμποράκου καὶ ὁ ΣΥΡΙΖΑ.

Ὁ θάνατος τοῦ ἐμποράκου καὶ ὁ ΣΥΡΙΖΑ.Βγαίνει λοιπὸν ἡ Συριζαία Χαρὰ Καφαντάρη, ἐτῶν 52, ἤδη συνταξιοῦχος Ἐθνικῆς Τραπέζης καὶ μεγάλη προσωπικότητα τῆς κυβερνήσεως, μὲ ἐνεργὸ συμμετοχή, φυσικά, ἀπὸ τὰ μαθητικά της χρόνια στὸ «ἀριστερό» καὶ στὸ «συνδικαλιστικὸ κίνημα» τῆς χώρας, νὰ μαρτυρήσῃ τὰ σχέδιά τους γιὰ τοὺς ἐλευθέρους ἐπαγγελματίες.
«Οἱ μαγαζάτορες καὶ αὐτοὶ ποὺ εἶναι ἀφεντικὰ τοῦ ἑαυτοῦ τους, ἔχουν τελειώσει», δηλώνει μὲ θράσος στὰ κανάλια. Συνέχεια

Χαρτόκουτα πρὸς …στέγασιν!!!

Ναι μωρέ, τι να κάνετε κι’ εσείς οι συριζομουνόχαυλοι, που περιμένατε να μην σας πάρουν το σπίτι, που σαν μ@λάκες αγοράσατε με δάνειο από τις Τράπεζες, ψηφίζοντας την κυβέρνηση του Τσιπρόπουστα.
Στις διοικήσεις των ελληνικών τραπεζών, με την σύμφωνη γνώμη της κυβερνήσεως των αριστεροχριστιανιστών, μπαίνουν υπάλληλοι των διεθνών οίκων αξιολογήσεως και ξένων τραπεζών.
…και σήμερα, κατά πως δήλωσε ο Επίτροπος Οικονομικών της ΕΕ Μοσκοβισί «Δεν μπορούμε με βάση το Κοινοτικό Δίκαιο να υποχρεώσουμε τις Τράπεζες να πωλήσουν τα κόκκινα δάνεια στα distress funds αλλά πρέπει να άρουμε όλα τα εμπόδια να το πράξουν εφόσον το επιθυμούν».

Χαρτόκουτα πρὸς ...στέγασιν!!! Συνέχεια

Βοτανικός. Κέντρο ἀστέγων ἤ κέντρο …καμμένων;

Μήπως έχει καταλάβει κανείς τι συμβαίνει εκεί κάτω στον Βοτανικό στον χώρο που θα γινότανε τζαμί; Και ρωτάω διότι εγώ δεν μπορώ να βγάλω άκρη αν και κάτι…ψυλλιάζομαι. Κάποιοι Έλληνες λέει ἐκαναν «ντου» και κατέλαβαν τον χώρο για να μην γίνει τελικά το τζαμί, διάβασα μιαν ημέρα στα μπλόγκ. Χάρηκα όταν το άκουσα. Είπα πως να που υπάρχουν τελικά ακόμα Έλληνες πατριώτες σε αυτή την χώρα. Μετά όμως σκέφθηκα πως έχει να γίνει το σώσε. Ήμουν σίγουρος πως θα τους την έπεφταν μπαχαλάκηδες, αναρχικοί, αριστεροί, αλληλέγγυοι η σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα, τα ΜΑΤ, τα ΚΝΑΤ, τα κανάλια….

Περίμενα και ξαναπερίμενα και οι ημέρες περνούσαν. Περίεργο Συνέχεια

Ἂς δοκιμάσουμε καὶ τὰ …κολχόζ!!!

Μαρινόπουλος κανόνι…
Συνεταιρισμοὶ χρέη καὶ μαρχάλα…
Μαγαζάκια τέλος…

Ἂς δοκιμάσουμε καὶ τὰ ...κολχόζ!!! Συνέχεια

Ἀπολαμβάνοντας τὸ μεγάλο φαγοπότι

Ἀπολαμβάνοντας τὸ μεγάλο φαγοπότι

Πρὸς τὴν «ἀριστερά» κυβέρνηση, ποὺ δὲν ἀκούει φυσικά…

Ὅλοι ἐσεῖς, ποὺ ἐπειλεῖτε, σκοτώνεσθε, ἐπιβάλλετε τακτικές, ἀποφασίζετε εἰς βάρος μας, ἀκολουθεῖτε ἐντολὲς ἐξωτερικῶν κι ἐσωτερικῶν νταβατζήδων…. πῶς βλέπετε τό μέλλον τῆς Ἑλλάδος μας;
Σᾶς νοιάζει;
Εἶναι στίς προτεραιότητές σας ἤ μόνον ἡ ἐξουσία, γιὰ ὅσο κάτσῃ, μαζὺ κι ὁ κορβανὰς καὶ ἡ δόξα σᾶς ἐνδιαφέρουν; Συνέχεια