
Νομίζατε πώς ξεχάσαμε τό θέμα τοῦ Βοτανικοῦ;
Οὐδόλως. Μᾶλλον σκαλίζουμε περισσότερο ἀπὸ ὅσο πρίν. Διότι τώρα ἴσως νὰ μὴν ἔχουμε στέγες καὶ ἀστέγους, ἀλλὰ ἔχουμε κόμματα. Κι ἐμεῖς ὅταν βλέπουμε κόμματα κάτι …παθαίνουμε!!!
Ἀλλὰ σιγὰ σιγὰ τὰ στοιχεῖα. Σιγὰ σιγά.
Γιὰ τὴν ὥρα ἐπανέρχομαι, πρὸ κειμένου νὰ καταθέσω τὰ ὅσα ἔως τώρα ἔχω ἐντοπίσει. Συνέχεια
Ἐκεῖ λοιπὸν ποὺ τὰ …trolls τοῦ ντάλιου (ξέρω τὶ λέω… π@υτάνες i.p. καὶ μαρτυριάρες…!!!), ξεκίνησαν τὶς ἐπιθέσεις (προειδοποιήσεις, ἀπειλὲς ἢ ἀκόμη καὶ μηνύσεις), κατὰ τῆς Καλλιόπης ἐπισήμως καὶ κατ’ ἐμοῦ ἀνεπισήμως…
