Ἡ βελτίστη ἐπένδυσις εἶναι ἡ Γῆ!!!

Ἡ βελτίστη ἐπένδυσις εἶναι ἡ Γῆ!!!6
Κάποιες σκέψεις μου :

-Ἀφιερωμένο σὲ ὅσους τὰ ἀκοῦν καὶ μιλοῦν γιὰ «θεωρίες συνωμοσίας» καὶ δαιμονοποίηση «προσώπων».
-Ἀφιερωμένο σὲ ὅσους ἀναρωτιοῦνται: «Ἄντε καὶ μᾶς πῆραν τὰ σπίτια… Ἄντε καὶ μᾶς πῆραν τὴν ἀκίνητη περιουσία… Ἄντε καὶ μᾶς πῆραν τὰ χωράφια… Τί θά τά κάνουν; Θά μείνουν σέ ὅλα ταὐτοχρόνως; Θά τά καλλιεργήσουν;;;» 

Ὄχι ἠλίθιε, θὰ τὰ πάρουν γιὰ ἕνα κομμάτι ψωμί, θὰ τὰ κρατήσουν κάμποσο καιρό, μετὰ θὰ ἀνεβάσουν τεχνητὰ τὴν ζήτηση μὲ κάποιες κινήσεις ἐντυπωσιασμοῦ καὶ θὰ τὰ μοσχοπουλήσουν. Συνέχεια

Ἡ ἀστυνομία ὑπάρχει μόνον γιὰ νὰ προστατεύῃ τοὺς μαφιόζους τῆς βουλῆς καὶ τῶν ΜΜΕ.

Στο 30% η ανεργία, ένα διαλυμένο κοινωνικό κράτος και η αστυνομία να ασχολείται αποκλειστικά με την φύλαξη των μαφιόζων της Βουλής και της Δημοσιογραφίας.

Οι υπεύθυνοι της κατάντιας αυτής συνεχίζουν να πλουτίζουν και να ζουν την ζωούλα τους, μακριά από κάθε κίνδυνο.Ἡ ἀστυνομία ὑπάρχει μόνον γιὰ νὰ προστατεύῃ τοὺς μαφιόζους τῆς βουλῆς καὶ τῶν ΜΜΕ.1 Συνέχεια

Ἡ κυβέρνησις ξεπούλησε τὶς τράπεζες σιωπηλὰ κι ὅσο ὅσο!!!

Υπάρχει λόγος για τον οποίον ούτε ένας Έλληνας κατάλαβε, μα και δεν άκουσε, το παραμικρό για το έγκλημα της κυβερνήσεως με το ξεπούλημα των Τραπεζών.

Ἡ κυβέρνησις ξεπούλησε τὶς τράπεζες σιωπηλὰ κι ὅσο ὅσο!!!1 Συνέχεια

Ἑλλάδα ὅπως Γουατεμάλα…

Ἑλλάδα ὅπως Γουατεμάλα...Μὲ πρόσχημα τὴν κρίση, τὸ ΔΝΤ εἶναι ἐδῶ.
Εὐρωκράτες, κερδοσκόποι καὶ δοσίλογοι ἔστησαν μεθοδικὰ καὶ ὀργανωμένα τὴν ἀποδιοργάνωση τῆς χώρας καὶ τὴν ῥευσοποίηση τῶν περιουσιακῶν στοιχείων, καθὼς καὶ εἰσοδημάτων τῆς κοινωνίας. Ἔτσι ὁρίζουν τὴν προοπτικὴ τῆς Ἑλλάδος.
Συνέχεια

Ἐμεῖς καλοπληρωτές ἀπέναντι σέ ἕνα κράτος ἀπατεώνων;

Σὲ ἀρκετὰ θὰ μποροῦσα νὰ συμφωνήσω μαζύ του, ἂν δὲν ξέραμε ὅτι τὸ Κράτος στὴν Ἑλλάδα εἶναι ὁ μεγαλύτερος νταβατζὴς καὶ μπαταχτσής!!!
(Ἀργεῖς νά πληρώσῃς;;;; Τοκογλυφικὰ ἐπιτόκια… Συνέχεια

Πολὺ πετρέλαιο ποὺ …χάνεται μέσα σὲ πολὺ …σκοτάδι!!!

Ένα τουλάχιστον τάνκερ την ημέρα φορτώνεται με πετρέλαιο, που διακινεί η ISIS, από τα λιμάνια της Τουρκίας.
Αλλά δεν υπάρχει κάποιος να μας πεί πού πηγαίνουν αυτά τα τάνκερ.
Πρέπει να είναι πολύ «δύσκολο» να εντοπίσουν τις …διαδρομές τους εδώ και τέσσερα χρόνια.

Πολὺ πετρέλαιο ποὺ ...χάνεται μέσα σὲ πολὺ ...σκοτάδι!!!1 Συνέχεια