Γονυπετεῖς παρακαλώντας τοὺς ἀφέντες τους…

Τὸ ἔχω ξαναγράψει καὶ θὰ τὸ γράφω ὄσο ἀκόμη μπορῶ νὰ σκέπτομαι:

Στὸ «emancipation declaration» τοῦ Λίνκολν, πολλοὶ μαῦροι τοῦ Νότου δὲν ἀντέδρασαν, ὅπως οἱ περισσότεροι θὰ ἀνέμεναν.
Τουναντίον,  γονυπετεῖς παρακαλοῦσαν τοὺς ἀφέντες τους νὰ τοὺς κρατήσουν σὲ καθεστὼς δουλείας.
Συνέχεια

Ὥρα νὰ ἀποδεχθοῦμε τὴν ἀποτυχία διαχειρίσεως τοῦ χρέους

Schaeuble:
«Δὲν στηρίζουμε νέο πρόγραμμα ἐὰν τὸ ΔΝΤ δὲν μπῇ στὸ Μνημόνιο

Ὁ Γερμανὸς ὑπουργὸς Οἰκονομικῶν Wolfgang Schaeuble προειδοποίησε πὼς δὲν θὰ στηρίξη κάποιο νέο ἑλληνικὸ πρόγραμμα ἐὰν τὸ Διεθνὲς Νομισματικὸ Ταμεῖο ἀρνηθῇ νὰ συμμετάσχῃ στὸ τρέχον πρόγραμμα, ἐπαναλαμβάνοντας πὼς ἡ Γερμανία ἐμμένει στοὺς βασικούς της κανόνες γιὰ τὴν χρηματοδοτικὴ διάσωση τῆς Ἑλλάδος.»

Συνέχεια

Λεφτὰ δὲν θὰ ὑπάρξουν…

Τὸ κοινωνικὸ προϊὸν-μέρισμα δημιουργεῖται ἀπὸ τὶς ἐπιχειρήσεις, οἱ ὁποῖες συμβάλλουν στὴν βελτίωση τῶν οἰκονομικῶν μεγεθῶν τῆς χώρας, τὴν ἐξοικονόμηση συναλλάγματος, τὴν δημιουργία νέων θέσεων ἐργασίας, τὴν ἀναβάθμιση τοῦ ἀνθρωπίνου δυναμικοῦ, τὴν κάλυψη τοῦ ἐλλείμματος τῶν ἀσφαλιστικῶν φορέων καὶ τὴν αὔξηση τῶν ἐσόδων τοῦ δημοσίου ἀπὸ φόρους καὶ ἀσφαλιστικὲς εἰσφορές. Συνέχεια

Δανειακὲς …«τρύπες» ἑννέα δισεκατομμυρίων καὶ ἄλλες (κρυφές) λεηλασίες!!!

Για σήμερα είπα να τους κάνω και στην Ευρώπη «διαφήμιση»…

Με βάση την ΕΚΘΕΣΗ της 16ης Νοεμβρίου 2016 ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚ. Ετος 2015 (συγκεκριμένα στην σελίδα 75 της Εκθέσεως) μας δηλώνουν ότι εδώ και χρόνια δεν Συνέχεια

Ἰσονομία στήν χώρα μας;

Θέλω να καταλάβουν όλοι πως η Ελλάδα είναι χώρα που το Σύνταγμά της ΔΕΝ εφαρμόζεται.

Παράδειγμα, αν κάποιος 50άρης βγάζει €15.000 τον χρόνο, από σύνταξη καθισμένος στον καναπέ του, υποχρεούται να πληρώσει
– εισφορές υγείας 6% δηλαδή €900
– φόρο €1.102 (22%x€14.100 =€3.102 – €2.000 έκπτωση φόρου)
Σύνολο: €2.002 ή 13,3%
Συνέχεια

Δῆθεν ἀσφαλιστικὴ προσαρμογὴ κι ἄλλες μέθοδοι γενοκτονίας μας!!!

Ἔρχεται μπόρα!!!
Κάτι ξέρει ὁ Ντάισεμπλοῦμ!!!!!

 38% τοῦ φορολογητέου εἰσοδήματος Ἐλευθέρων Ἐπαγγελματιῶν, Αὐτοαπασχολουμένων καὶ Ἐπιστημόνων, μόνον γιὰ ἀνύπαρκτη καὶ ἀντικοινωνικὴ ἀσφάλιση.

Συνέχεια