Μία παλαιά ἀνάρτησις… (κατὰ κάθε προπαγάνδας)

Πρό μερικῶν ὡρῶν, ἔγραψα μερικά σχόλια σὲ κάποιο ταινιάκι, ποὺ ἀφοροῦσε στὸν Νταβούτογλου, τὸ ὁποῖον καί, λίγο ἔως πολύ, ἔλεγε ὅτι θὰ στηρίξῃ μίαν  ἐπανάστασι ἢ μίαν προσπάθεια ἀνεξαρτοποιήσεως, τῶν μουσουλμάνων στὴν Θράκη.

Μερικές σκέψεις μου γιὰ νὰ αἰσθάνομαι κι ἐγώ καλά, κι ὅσοι τὸ ἐδιάβασαν.

Συνέχεια

Χειραγώγησις κι ἔλεγχος πλήθους!

 

Τὸ κείμενον εἶναι παλαιό. Κυκλοφορεῖ ἐδῶ κι ἀρκετούς μῆνες στὸ διαδίκτυο. Δὲν εἶχα σκοπό νὰ τὸ ἀνεβάσω, γιατί μπορεῖ κάποιος νὰ τὸ διαβάσῃ ὁπουδήποτε. Ὅμως ἄλλαξα γνώμη διότι θὰ πρέπῃ, ἐκτὸς ἀπό τὴν πληροφορία ποὺ λαμβάνουμε, νὰ μποροῦμε νὰ τὴν συνδυάσουμε-ἀποκωδικοποιήσουμε, ὡςτε νὰ τὴν κρατήσουμε ἢ νὰ τὴν ἀποῤῥρίψουμε.

Παράδειγμα: Ἀντιμετωπίζουμε ὡς ἔθνος τεράστιο πρόβλημα μὲ τὴν ΛΑΘΡΟμετανάστευσι. Ὁ ἀριθμός τους ἔχει περάσει πρὸ πολλοῦ τὰ 5 ἑκατομμύρια καὶ λαμβάνει ῥόλο ἀπειλητικό γιὰ τὴν ἐξακολούθησι τῆς ὑπάρξεώς μας ὡς ἔθνους. Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν κάποιοι κατέλαβαν τὴν Νομική καὶ ξεκίνησαν ἀπεργία πείνας.

Συνέχεια

Παπουτσῆς κατὰ Κερατέας!

Ξύλινη γλώττα! Εἶναι αὐτὴ ποὺ λέει καὶ δὲν λέει τίποτα!

Παπουτσῆς στὴν βουλή, μετὰ ἀπὸ ἐρώτημα ποὺ ἐδέχθη, ἀναφορικῶς μὲ τὰ γεγονότα τῆς Κερατέας!!! (Καὶ δὲν μπορῶ νὰ γελάσω περισσότερο σήμερα… Μίαν εὐπάθεια τὴν ἔπαθα ἀπὸ τὰ πολλὰ γέλια!!! )

Συνέχεια

Είδικοὶ τρόποι ἐλέγχου.

Εἶναι πλέον κατανοητός σὲ ἀρκετοὺς ἡ μέθοδος ποὺ μᾶς «ἐπιβάλλουν» ἕναν τρόπο σκέψεως, ποὺ καθόλου δὲν συνάδει μὲ τὶς ἀνάγκες μας! Νέες ἀντιλήψεις, ποὺ δὲν ἔχουν καμμίαν λογική καὶ σχέσι μὲ τὶς πραγματικὲς ἐπιθυμίες μας καὶ τὶς ἀλήθειες μας. Νέα ὀράματα ποὺ δὲν ἔχουν καμμίαν σχέσι μὲ τὴν φύσι τοῦ ἀνθρώπου.

Κι ὅμως, οἱ τεχνικές τους, εἶναι κοινότατες. Λίγα βασικά στοιχεῖα νὰ ἀλλάξουν στὴν δομὴ μίας κοινωνίας, καὶ σὲ μερικὰ χρόνια μποροῦν νὰ ὁδηγήσουν αὐτὴν τὴν κοινωνία στὴν μεγαλυτέρα παραλογία. Καὶ φυσικὰ, στὸν ἀπόλυτον ἔλεγχο! Συνέχεια

Γεμίσαμε «σωτῆρες»!!! Πλάτη θὰ βάλῃ κάποιος;

Μεγάλο καημὸ ἔχει αὐτὸς ὁ Ντανιέλ κόν Μπετίτ μὲ τοὺς ἐξοπλισμοὺς μας!! Πολὺ μεγάλο!!! Λὲς κι ἀπεφάσισε ὡς νέος ὑπεργολάβος νὰ μᾶς σώσῃ!!!

Στὸ defencenet ηὗρα  τμῆμα τῆς συνεντεύξεως ποὺ παρεχώρησε στὴν ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ καὶ θαυμάζω τὸ «φιλελληνικό» του πνεῦμα!!!

Συνέχεια

Μόνοι παλεύουν μὲ «δράκοντες» στὴν Θρᾴκη!!!

Τὸ ἀναδημοσιεύω ὅπως τὸ ἔλαβα!
Κάποιοι γνωρίζουν καὶ κάποιοι κάνουν
πὼς δὲν γνωρίζουν!!
 
Ἡ κυβέρνησις …ἄς μὴ τὸ συζητᾶμε καλλίτερα…
Ὁ Ἀντιφωνητὴς μόνον (μὲ κάτι λίγες φωνὲς ἀκόμη) καταδεικνύει τὴν ὑστερία  τῶν γειτόνων νὰ δημιουργήσουν ὀπωσδήποτε ἐπεισόδια καὶ καταστάσεις, τουρκοποιῶντας φυσικὰ τοὺς πάντες καὶ τὰ πάντα!

Συνέχεια