Ἐφέτος τὸ χειμώνα ὁποῖος Ἕλληνας τολμήσει νὰ ζεσταίνῃ τὸ κοκαλάκι του ἀπὸ τὸ κρύο θὰ τιμωρεῖται αὐστηρά.
Ἐὰν ἀναύσῃ τὸ καλοριφὲρ θὰ πρέπῃ νὰ πληρώσῃ τὸ ἀκριβότερο πετρέλαιο θερμάνσεως μὲ τοὺς μεγαλυτέρους φόρους πανευρωπαϊκῶς.
Ἂν θελήσῃ νὰ ἀνάψῃ ἠλεκτρικὰ σώματα καὶ σόμπες θὰ τοῦ ἀλλάξῃ τὰ φῶτα ἡ ΔΕΗ. Συνέχεια




Ἀπὸ Παπαδήμ(ι)ο ἔως Ἀντωνάκι!