Ὁ ἀλυτρωτισμός τῶν γειτόνων μας εἶναι ἀποτέλεσμα τῶν μνημονίων

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

[email protected]

www.apostoloupanos.gr

 Στις αρχές του Νοεμβρίου διεξήχθησαν στην Ελληνική Βουλή δυο πολύ σπουδαίες συνεδρίες για την τύχη του λαού μας και του Έθνους μας. Πιο συγκεκριμένα: α) την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012 συζητήθηκε από την ολομέλειά της, σε μια επεισοδιακή συνεδρίαση και εγκρίθηκε με ισχνή πλειοψηφία 153 βουλευτών (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ) το πολυνομοσχέδιο των οικονομικών και εργασιακών μέτρων της σκληρής λιτότητας, του οποίου η εφαρμογή από τη μνημονιακή κυβέρνηση Σαμαρά, επιβάλλει έναν εργασιακό μεσαίωνα, ο οποίος διαλύει όλες τις Ελληνικές οικογένειες και ταυτόχρονα παραχωρεί Συνέχεια

Πόσα μᾶς κοστίζουν τά τσιράκια τοῦ Σαμαρᾶ;

Ἄστεγοι παντοῦ, 3.500 αὐτοκτονίες περίπου στήν Ἑλλάδα τῶν δοσιλόγων ἀλλά οἱ λακέδες τῶν λακέδων τήν περνοῦν ζωή καί κότα!

Δεῖτε πόσα παίρνουν τά τσιράκια τοῦ Καλαματιανοῦ:

Μινώταυρος

Τους προυπολογισμούς τους για το 2013 κατέθεσαν οι Γενική Γραμματεία του Πρωθυπουργου και η Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης…Ναι όσο κι αν σας κάνει εντύπωση στον Σαμαρά δεν φθάνουν οι υπάλληλοι της γραμματείας της κυβέρνησης και συνέχισε την…επινόηση του Τζέφρι διατηρώντας τη γραμματεία πρωθυπουργου!!! Ξέρετε πόσο κοστίζουν στον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό οι βολεμένοι και τα γαλάζια παιδιά του Μεσσήνιου; Μόλις… Συνέχεια

Οἱ ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΙ!!!

φωτογραφία
Ωρύετο, πράγματι σκλήριζε, ο κ. Στουρνάρας στη Βουλή για την επαύριο της 16ης Νοεμβρίου, ότε, κατά τον κ. Σαμαρά, αν δεν είχαμε πάρει τη δόση, θα είχαμε χρεωκοπήσει, ωρύετο λοιπόν και έσκουζε αλλεπάλληλες ρητορικές ερωτήσεις:
«στις 17 Νοέμβρη θα έχουμε τρόφιμα;», αν δεν πάρουμε τη δόση,
«στις 17 Νοέμβρη, θα έχουμε καύσιμα;»,
«στις 17 Νοέμβρη θα έχουμε φάρμακα;»,
Συνέχεια

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν πρωθυπουργὸ τῆς Ἑλλάδος, κ. Ἀντώνη Σαμαρᾶ.

Μιά επιστολή – καταπέλτης από την Ηθοποιό και Συγγραφέα Γωγώ Ατζολετάκη προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, που μας εκφράζει όλους!

Συνέχεια

Ὁ Σαμαρᾶς συνεργὸς τοῦ ΓΑΠ; ΝΔ-ΔΗΜΑΡ ἀθωώνουν ΠΑΣΟΚ: «Ἐξεταστική ἐπιτροπή γιά τό Μνημόνιο; Ποιά Ἐξεταστική;»

Προεκλογική ομιλία : “Την απόφαση της ΝΔ να προχωρήσει ως κυβέρνηση σε μία και μόνη Εξεταστική Επιτροπή των πώς φθάσαμε στο μνημόνιο έκανε γνωστή από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς…”

Άλλα έλεγε η ΝΔ προεκλογικά και άλλα πράττει και το κορυφαίο από πλευράς ηθικής σημασίας θέμα της σύστασης εξεταστικής επιτροπής για το Μνημόνιο. Θα αρνηθεί λοιπόν το κυβερνητικό κόμμα της σύσταση εξεταστικής ςπιτροπής που πρότεινε ο ΣΥΡΙΖΑ και το ίδιο θα πράξει και η ΔΗΜΑΡ (για το ΠΑΣΟΚ είναι αυτονότητο: Ποιος δολοφόνος εποιυμεί την σύλληψή του;).

Συνέχεια

Μιὰ οἰκογένεια ἀνέργων ποὺ τὸ καλοκαίρι πίστεψε τὸν Σαμαρᾶ…

του Στρατή Μαζίδη

Προχθές το βράδυ ήμουν σε κάποιο ραντεβού για τις ανάγκες του μικρού χωριού που διαβιώ και παρακολουθώ τα κοινά του. Μετά από μια ενδιαφέρουσα έξοδο, το καλύτερο το άκουσα στο τέλος.

Η συζήτηση είχε ξεφύγει από τα στενά τοπικά πλαίσια προς το γενικότερο πολιτικό σκηνικό. Με αφορμή την απραξία – στασιμότητα του δικού μας δήμου και την απροθυμία των δημοτών, μου λέει η παρέα μου:

Συνέχεια