Ο Αντωνάκης ευχαριστεί τους ἕτερους Κα..ταδότες για την στήριξη και την συνεργασία στον δύσκολο δρόμο του απόλυτου ξεπουλήματος που ακολουθεί ..μας συμπονά στο δράμα που περνάμε κι έτσι για να το κάνει πιο ελαφρύ και για να κατανοήσουμε το μέγεθος του ηγέτου ,αποφάσισε πως δεν θα μας πουλήσει αλυσοδεμένους,για ψυχολογικούς κυρίως λόγους!
Αντώνη we love you!! Είσαι μέγας…Τιτάνας…
Τέτοια μεγαλοψυχία ο Ελληνικός λαός,έχει να δει από την εποχή του Σουλεϊμάν του αιμοσταγούς…





