Μᾶθε Παιδί μου Γράμματα…;;

Γράφει ο Ομηρος Ελευθεριαδης,

Πσαχνοντας να βρο το θέμα, που θα γραπσο για το επόμενο κείμενο μου, διάβασα, ένα σχόλιο στο face book  σχετικά  με τιν καταργισι τον φονιεντον Η και Ω και τον σιμφονον Ψ και Ξ.

Θα μπορούσα, το παραπάνω  κείμενο, να το γράψω  και ως εξής.

Ψάχνοντας, να βρω το θέμα, που θα γράψω  για το  επόμενο  κείμενο μου, διάβασα, ένα σχόλιο  στο face book  σχετικά  με την κατάργηση των φωνηέντων  Η και Ω και των συμφώνων  Ψ και Ξ.

Συνέχεια

Αὐτὰ τὰ παιδιά….

Κοιτάω αυτό το μωρό και φαντάζομαι πόσα ακόμα όμοια του θα πεινάσουν αυτόν τον χειμώνα. Αν στο θέαμα αυτού του παιδιού με αυτά τα ματάκια δεν συγκινείται κανείς, τότε είμαι βέβαιος πως είναι άψυχος! Ντροπή μας ως ανθρωπότητα που υπάρχουν παιδάκια που πεινάνε στον 21ο αιώνα της τεχνολογίας και της επιστημονικής ανάπτυξης. Τι να το κάνουμε που πήγαμε στο Φεγγάρι; Που ανακαλύψαμε το μποζόνιο, που εφήυραμε το αυτοκίνητο, το αεροπλάνο, τους υπολογιστές τα κινητά και όλα αυτά τα άχρηστα πράγματα, τι να τα κάνουμε όλα αυτά; Μας κάνουν καλλίτερους Συνέχεια

Γιατί μόνον οἱ Ἕλληνες αὐτοκτονοῦν;

Γιατί δέν αὐτοκτονεῖ οὐδεῖς ΛΑΘΡΟέποικος;
Λογικὰ θὰ ἔπρεπε αὐτοὶ νὰ εἶναι πρῶτοι στὶς αὐτοκτονίες. 
Διότι, κακὰ τὰ ψέμματα, αὐτοὶ πρῶτοι ἔχουν φθάσει στὸ κατώτερον σημεῖον τῆς πτώχειας….
Τί συμβαίνει καί δέν αὐτοκτονοῦν κι αὐτοί; 

Περαστικὰ κι ἄλλο κακὸ νὰ μὴν σᾶς εὕρῃ!!!

Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να ηχογραφήσω τα γέλια μου και να παίζουν ως μουσική υπόκρουση καθώς θα διαβάζετε το παρακάτω άρθρο!!

 Πόσο χαίρομαι όταν οι υπέρμαχοι της πολυπολιτισμικότητας  και της ανοιχτής κοινωνίας…πέφτουν οι ίδιοι θύματα των ίδιων τους των ιδεών!

Συνέχισε Ἀλέκα νά ἐκτίθεσαι…νά ΄ξερες πόσο μ’ ἀρέσει!!


Τείνουν να γίνουν κλισέ για μένα,τα λόγια του Στρατή Μυριβήλη …
”Συνειδητοποιημένος κομμουνιστής παύει να είναι Ελλην”.

Γιατί δεν είναι μια,δεν είναι δύο οι φορές, που οι ίδιοι με πράξεις,λόγια και συμπεριφορές,το αποδεικνύουν περίτρανα! Είναι χιλιάδες..

Αλλη μία κι αυτή!
Συνέχεια

ὁ σκῦλος καὶ οἱ Ἓλληνες….

Κάποτε ἒνα σκῦλος σιγόκλαιγε.

Κάποιος περαστικός ῥώτησε νὰ μάθῃ τοὺς περιοίκους τὸ γιατί….

Περίοικοι: κάθεται ἐπάνω σὲ ἓνα καρφί.

Περαστικός: καὶ γιατί δὲν φεύγει;

Περίοικοι: πονάει τόσο ὃσο νὰ ἀντέχῃ!

Σκύλοι ποὺ κάθονται σὲ καρφιά γίναμε…. Ἀλλά πονᾶμε ὃσο νὰ ἀντέχουμε…

Συνέχεια