
Γράφει ο Ομηρος Ελευθεριαδης,
Πσαχνοντας να βρο το θέμα, που θα γραπσο για το επόμενο κείμενο μου, διάβασα, ένα σχόλιο στο face book σχετικά με τιν καταργισι τον φονιεντον Η και Ω και τον σιμφονον Ψ και Ξ.
Θα μπορούσα, το παραπάνω κείμενο, να το γράψω και ως εξής.
Ψάχνοντας, να βρω το θέμα, που θα γράψω για το επόμενο κείμενο μου, διάβασα, ένα σχόλιο στο face book σχετικά με την κατάργηση των φωνηέντων Η και Ω και των συμφώνων Ψ και Ξ.



