Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκέψεις
Ὄμορφη καὶ παράξενη πατρίδα….
Στην διαδικτυακή μου αναζήτηση,έπεσα πάνω σε ένα μαγικό time lapse βίντεο για την Ελλάδα.
Τον Μάιο που μας πέρασε, ο Stian Rekdal πέρασε 16 μέρες στη χώρα μας. Και δεν στάθηκε λεπτό.
Επισκέφτηκε την Αθήνα, τα Μετέωρα, τα Ζαγοροχώρια, τη Ζάκυνθο, την Ολυμπία, την Δημητσάνα, το Άργος, το Ναύπλιο, την Επίδαυρο και τη Σαντορίνη και στο τέλος συνέθεσε ένα υπέροχο time lapse βίντεο από όλα αυτά τα μέρη.
Συνέχεια
Ἕνας καμμένος πλανήτης!!!
Πάλι γιὰ τὸν Ἄρη θὰ γράψω σήμερα. Ἔχουν λυσσάξει ἄπαντες μὲ αὐτὸν τὸν πλανήτη. Ἀναζητοῦν ζωὴ ἐκεῖ, ἀλλὰ ἀδυνατοῦν νὰ ἀντιληφθοῦν πὼς αὐτὸς ὁ πλανήτης, γιὰ κάποιους ἄλλους λόγους ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ μποροῦν νὰ ἀντιληφθοῦν, εἶναι ἤδη καμμένος.
Μάλιστα, μόλις πρόσφατα, Ῥῶσσοι ἐπιστήμονες διεπίστωσαν πὼς ἔχει κυριολεκτικῶς καεῖ ἀπὸ ῥαδιενέργεια καὶ πὼς εἶναι δυνατὴ ἡ ζωὴ ἐπάνω του, μόνον σὲ βάθος τοὐλάχιστον 1,5 μέτρου κάτω ἀπὸ τὸ ἔδαφος.
Ἂχ Ἑλλὰς ἡρώων χώρα, τί κοπρίτες βγάζεις τώρα;;;
Μα τω Θεώ, δεν έχω δει άλλο γένος σαν το δικό μας.Τόσο μίσος προς την ίδια μας την φυλή..
Με πόση λύσσα αμφισβητούμε την ταυτότητά μας,την ιστορία μας,την γλώσσα μας, το ίδιο μας το αίμα!
Με πόση μανία πέφτουμε να κατασπαράξουμε τις σάρκες μας.
Μα τω Θεώ, δεν έχω δει Γερμανό να λέει «δεν είμαι Γερμανός»…Γάλλο να λέει «δεν είμαι Γάλλος»… ακόμα κι αυτοί οι Αμερικανοί, που είναι λαός που δημιουργήθηκε από όλους τους λαούς της γης, αν τους ρωτήσεις τι είναι, πρώτα Αμερικανοί θα σου πουν ότι είναι και μετά τον τόπο καταγωγής τους. Συνέχεια
Οἱ τοῖχοι….

Οἱ τοῖχοι δὲν ὑπάρχουν γιὰ νὰ τοὺς σηκώνουμε ἀνάμεσά μας…
ὑπάρχουν γιὰ νὰ γράφουμε συνθήματα Ἐλπίδος.
Εἶναι πολὺ περισσότερα αὐτὰ ποὺ μᾶς ἑνώνουν, ἀπὸ αὐτὰ ποὺ μᾶς χωρίζουν… Συνέχεια

