Ἡ Ἑλλάδα θά ἔχη τόσο ὑψηλό χρέος γιά ὅσο καιρό θέλουν οἱ σωτῆρες της. Θά εἶναι χρεωμένη στό ΔΝΤ, τήν ΕΕ, τήν ΕΚΤ γιά ὅσο καιρό θέλουν αὐτοί. Ἀπό τό μνημόνιο θά φύγουμε ὅταν καί ἄν θέλουν ὁ ΓΑΠ καί ἐκεῖνοι πού τόν ἐλέγχουν.
Ὑπάρχουν ὅμως Συνέχεια
Ἡ Ἑλλάδα θά ἔχη τόσο ὑψηλό χρέος γιά ὅσο καιρό θέλουν οἱ σωτῆρες της. Θά εἶναι χρεωμένη στό ΔΝΤ, τήν ΕΕ, τήν ΕΚΤ γιά ὅσο καιρό θέλουν αὐτοί. Ἀπό τό μνημόνιο θά φύγουμε ὅταν καί ἄν θέλουν ὁ ΓΑΠ καί ἐκεῖνοι πού τόν ἐλέγχουν.
Ὑπάρχουν ὅμως Συνέχεια
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν ἐδιάβασα τὴν παρακατω εἴδησι στὸ newsbeast:
Δεν είχε εισιτήριο και πυροβόλησε τον ελεγκτή!
Απίστευτο σκηνικό μέσα σε αστικό λεωφορείο στο Κερατσίνι!
Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι επιβάτες αστικού λεωφορείου στο Κερατσίνι όταν είδαν αιμόφυρτο τον ελεγκτή από πυρά επιβάτη!Όλα ξεκίνησαν όταν ο ελεγκτής του λεωφορείου 843 που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Πέραμα ζήτησε από έναν επιβάτη το εισιτήριό του. Εκείνος όχι μόνο δεν είχε εισιτήριο αλλά έβγαλε ένα αεροβόλο όπλο και πυροβόλησε τον ελεγκτή στον μηρό και στον γλουτό. Συνέχεια
Του Νίκου Λυγερού
Πολλοί από τους δικούς μας που αναρωτιούνται ακόμα κατά πόσο η έννοια της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μας επιτρέπει να βγούμε από το αδιέξοδο παλαιότερων διακρατικών διαπραγματεύσεων, έχουν την εντύπωση ότι η Τουρκία μπορεί να προκηρύξει ένα νέο Casus belli που να αφορά στην ΑΟΖ. Δεν έχουν Συνέχεια
Ἡ χαρά μου ἦταν ἀπέραντη! 
Σήμερα, τοὐλάχιστον ὅπως δείχνουν τὰ πράγματα ἔως αὐτὴν τὴν στιγμή, ἀξίζει νὰ χορεύετε ἀπὸ χαρά!
Κάποτε, τὰ παλληκάρια μας, οἱ κλέφτες μας, μετὰ ἀπὸ κάθε νικητήριο μάχη, τὸ ἔριχναν στὸν χορό.
Χορέψτε λοιπόν!
Χορέψτε γιατί τὸ δικαιοῦσθε! Τὸ κερδίσατε!
Λοιπόν, ἡ κατάστασις ἔχει φθάσει στό ἀπροχώρητο. Σέ λίγο καιρό θά εἶναι ἀνεξέλεγκτη. Κανείς ἀπό τούς ὑπεύθυνους δέν ἀσχολεῖται. Τά ΜΜΕ τηροῦν σιγήν ἰχθύος, οἱ «προοδευτικοί» ἀριστερούληδες ἀσχολοῦνται μέ τό μνημόνιο, λές καί δέν ὑπάρχει ἄλλο πρόβλημα στήν Ἑλλάδα. Ἔτσι πού καταντήσαμε αὐτό εἶναι τό λιγότερο.
Ἦταν ὁ ἀγαπημένος μου τραγουδοποιός. Μαζὺ μὲ τὸν Μανώλη Ῥασούλη μὲ ἔκαναν νὰ ξανὰ ἀγαπήσω τὴν ἑλληνική μουσική! Ἐκείνην τὴν μουσικὴ ποὺ δὲν ἀκούγεται στὰ μέγαρα καὶ στὰ σαλόνια. Ἐκείνη ποὺ σὲ κάνει νὰ αἰσθάνεσαι πὼς κρατᾶς μὲ ῥίζα ἀπὸ αὐτὴν τὴν γῆ!
Τὸν ἀγαποῦσα τὸν Νίκο Παπάζογλου… Κι ἂς μὴ μᾶς ἔκανε τὰ χατήρια νὰ τὸν ἐξαντλήσουμε στὶς συναυλίες. Ὅταν ἔλεγε «τελείωσε», σήμαινε «τελείωσε».. Κάποτε αὐτὸ μοῦ κακοφαινόταν. Μετὰ κατάλαβα πὼς ἦταν θέμα αὐτοσεβασμοῦ! Καὶ τὸν σεβάστηκα ἀκόμη περισσότερο.
Μοῦ ἄρεσε τὸ σεμνό του μπαγλαμαδάκι. Μὲ ταξείδευε! Ἀλλὰ τώρα σι;ψπησε κι αὐτό!