Τὸ θεωρῶ φυσικότατον κάτι τέτοιο. Τὸ κείμενον ἀπὸ τὴν σελίδα τῆς Προεδρικῆς Δημοκρατίας πολὺ ἐνδιαφέρον. Καὶ θὰ ἔλεγα πὼς τοποθετεῖ τὰ γεγονότα στὴν σωστή τους διάστασι.
Κάποιες σκέψεις μόνον γιὰ κατάθεσι…
Θὰ ἦταν πράγματι εὐχῆς ἔργον νὰ βγοῦμε ὅλοι στοὺς δρόμους καὶ πολὺ εὔκολα (διότι εἶναι πράγματι πολὺ εὔκολο κάτι τέτοιο) νὰ ἀνατρέψουμε τὸ καθεστῶς. Οὐσιαστικῶς ὅλα τὰ καθεστῶτα αὐτοῦ τοῦ εἴδους ποὺ μᾶς ἔχουν στερήσει ἀκόμη καὶ τὸν στοιχειώδη τρόπο σκέψεως. Ὅπως κι ἐὰν ὀνομάζονται, ὅ,τι χρῶμα κομματικῆς ταὐτότητος κι ἐὰν ἔχουν φορέσῃ.





