Σήμερα γράφει ὁ Δημήτρης. Σκέψεις του καὶ ἀπόψεις ἔχω μεταφέρει κι ἄλλες φορὲς, ἀλλὰ μόνον σὲ ἀποσπάσματα. Ὁ Δημήτρης εἶναι οἰκονομολόγος. Καὶ μάλιστα ἐπιτυχημένος οἰκονομολόγος. Καὶ δὲν εἶναι κομματόσκυλο. Ἄρα ἔχει τοὐλάχιστον τρία θετικά:
- κρίνει βάσει οἰκονομίας τὰ οἰκονομικὰ δεδομένα κι ὄχι βάσει κρυφῶν πόθων.
- δὲν σέρνει πίσω του «ἀμαρτίες» καὶ γραμμὲς.
- δὲν χρωστάει ποὐθενὰ καὶ σὲ κανέναν. Οὔτε ταξίματα οὔτε ὐπογραφές.
Αὐτὰ λοιπόν, μὲ βάσει τὰ προσωπικά μου κριτήρια, κάνουν σημαντική τὴν Συνέχεια

Τὴν ἰδέα τὴν πῆρα ἀπὸ τὸν Βισάλτη. Θυμήθηκα ἕνα διαφημιστικό ταινιάκι ποὺ μοῦ εἶχε στείλει ἕνας πολὺ καλὸς φίλος πρὸ μηνῶν. Τὸ ἔψαξα καὶ ἰδοῦ:

