Ἕνας ἁπλὸς πατριώτης χονδρομπακάλης μπορεῖ νὰ σώσῃ τὴν οἰκονομία!

Σήμερα γράφει ὁ Δημήτρης. Σκέψεις του καὶ ἀπόψεις ἔχω μεταφέρει κι ἄλλες φορὲς, ἀλλὰ μόνον σὲ ἀποσπάσματα. Ὁ Δημήτρης εἶναι οἰκονομολόγος.  Καὶ μάλιστα ἐπιτυχημένος οἰκονομολόγος. Καὶ δὲν εἶναι κομματόσκυλο. Ἄρα ἔχει τοὐλάχιστον τρία θετικά:

  • κρίνει βάσει οἰκονομίας τὰ οἰκονομικὰ δεδομένα κι ὄχι βάσει κρυφῶν πόθων.
  • δὲν σέρνει πίσω του «ἀμαρτίες» καὶ γραμμὲς. 
  • δὲν χρωστάει ποὐθενὰ καὶ σὲ κανέναν. Οὔτε ταξίματα οὔτε ὐπογραφές.

Αὐτὰ λοιπόν, μὲ βάσει τὰ προσωπικά μου κριτήρια, κάνουν σημαντική τὴν Συνέχεια

Ἂϊντε παιδιά, κουράγιο καὶ τοὺς φάγατε!

Τί νὰ πῇς σὲ ἕναν κάτοικο τῆς Κερατέας;

Νὰ τοῦ πῇς συγχαρητήρια ποὺ πῆρε τὴν τύχη τῆς ζωῆς του καὶ τῶν παιδιῶν του στὰ χέρια του; 

Νὰ τοῦ πῇς συγχαρητήρια ποὺ δὲν ὑποχωρεῖ ἐμπρὸς στὶς τόσες πιέσεις ποὺ δέχεται, ἐν ᾦ οὐσιαστικῶς εἶναι ἄοπλος;

Ἢ νὰ τοῦ πῇς συγχαρητήρια ποὺ βρῆκε τὸ σθένος καὶ πιάστηκε χέρι μὲ χέρι, μὲ κάθε συμπολίτη του γιὰ νὰ ἀντιμετωπίσῃ ἐτοῦτον τὸν παράλογον ἐχθρό;

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ELRZCAPIIdY#at=78]

Συνέχεια

Ὁλόγραμμα: Ὅπλον καταστολῆς!

Τὴν ἰδέα τὴν πῆρα ἀπὸ τὸν Βισάλτη. Θυμήθηκα ἕνα διαφημιστικό ταινιάκι ποὺ μοῦ εἶχε στείλει ἕνας πολὺ καλὸς φίλος πρὸ μηνῶν. Τὸ ἔψαξα καὶ ἰδοῦ:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=hh935rkuc7c]

Πᾶμε τώρα καὶ στὸν Βισάλτη:

Aυτά θα βλέπετε σε λίγο καιρό στους ουρανούς….

και κάποιοι επιτήδειοι θα πλουτίζουν πουλώντας θεωρίες για εμφανίσεις Α.Τ.Ι.Α.,χρονοπύλες και τα διαστημόπλοια της Pravda ,ενώ κάποιοι άλλοι θα χειραγωγούν τις μάζες με προβολές παράδοξων εικόνων,άλλα και  του Χριστού του Αλλάχ και διαφόρων άλλων πνευματικών ηγετών.Η χρήση του Blue beam project και η υψηλής τεχνολογίας προβολή ολογραμμάτων σε μακρινές αποστάσεις, είναι πλέον Συνέχεια

Καὶ ξαφνικὰ οἱ ἀκαδημαϊκοί μας ἔγιναν πατριῶτες…

Στὸ Ῥεσᾶλτο διάβαζα πρὸ ὁλίγου ἔνα πολὺ ἐνδιαφέρον ἄρθρο ἀναφορικῶς μὲ τὴν πρόθεσι τῶν ἀκαδημαϊκῶν μας, τὶς τελευταῖες ἡμέρες, νὰ ἀναλάβουν δράσι κατὰ τοῦ μνημονίου. Λὲς κι ὅλα μας τὰ προβλήματα εἶναι τὸ μνημόνιο καὶ τὰ ὄσα αὐτὸ ἐπισύρει.

Καθυστερημένοι «πατριῶτες»… Καθυστερημένοι  «σωτῆρες»…. Καθυστερημένοι γενικῶς…

Συνέχεια

Μία σκληρὴ ἄποψις γιὰ Ληναῖο-Καζάκη.

Ὁμολογῶ  πὼς θεωρῶ σκληρή τὴν στάσι τοῦ «Ῥεσάλτο», μέσα ἀπὸ τὸ παρακάτω κείμενο. Εἶναι ὅμως δικαία. Γιὰ ἐτοῦτο καὶ τὴν δημοσιεύω.

Ἔχω ἐπαναλάβει ἀρκετὲς φορὲς πὼς ἐκτιμῶ τὸν Στέφανο Ληναῖο. Ἀλλὰ αὐτὸ δὲν μὲ κάνει νὰ μὴν ἀξιώνω μίαν πιό ξεκάθαρη περιγραφὴ τῶν ὅσων συνέβησαν καὶ τὸν ὁδήγησαν στὴν ἔξοδό του ἀπὸ τὴν Σπίθα. Ἐὰν ὄντως εἶναι ὅσα δηλώνει, κι ὅσα κάποιοι ἔχουμε καταλάβει γιὰ τὸν χαρακτήρα του Συνέχεια

Μετατρέπουν τὴν Ἑλληνικὴ κοινωνία σὲ ἐφιαλτικὴ ζούγκλα!

Τοῦ Θύμιου Παπανικολάου.

Σύμφωνα με τον Μαρξ, οι κοινωνικές παραγωγικές δυνάμεις κάτω από την πίεση των σχέσεων παραγωγής μπορούν να μεταμορφωθούν σε δυνάμεις καταστροφής. Αυτό, η ιστορία το έχει επιβεβαιώσει δραματικά με τις παγκόσμιες πολεμικές ανθρωποσφαγές και επιβεβαιώνεται καθημερινά.

Το ίδιο ισχύει και για τις  ατομικές ενστικτώδεις δυνάμεις. Και αυτές κάτω από την πίεση της βίας και της απελπισίας γίνονται καταστροφικές. Και όσο θα απλώνεται και θα βαθαίνει η καπιταλιστική βία (που παίρνει σήμερα εφιαλτικές διαστάσεις με τον νεοταξικό ολοκληρωτισμό), τόσο και πιο πολλές αντιδράσεις αυτοάμυνας και τυφλής βίας θα προκαλεί.

Η διαλεκτική της βίας

Συνέχεια