Κάποιες ἀπεργίες πείνης «ἀποδίδουν» περισσότερο!

Θεόδωρος Τενέζος.

Τὸν ξέρετε; Ποῦ νὰ τὸν ξέρετε; Κι ἐγώ προσφάτως τὸν ἔμαθα! Δὲν βρέθηκε βλέπετε κάποιος νὰ μᾶς ἐνημερώσῃ! Τὰ τηλεοπτικά κανάλια τῶν ἐργολάβων μὲ τοὺς δημοσιοκάφρους, δὲν ὑπῆρχε περίπτωσις νὰ τὸ κάνουν διότι, ἁπλούστατα, δὲν σιτίζονταν!  Κάτι ὅμως ποὺ ἔπραξαν θαυμάσια γιὰ τοὺςΛΑΘΡΟκάτι τῆς Ὑπατίας. Νυχθημερόν ξημεροβραδιάζονταν στὸ μέγαρο! (Αὐτό μήπως σημαίνει πώς σιτίζονταν ἀπό τὶς δράσεις μέσα καὶ γύρω ἀπό τὸ μέγαρο; Λέτε; )

Διότι ὁ Θεόδωρος Τενέζος ἔκανε μίαν ἀπό τὶς μακροβιότερες ἀπεργίες πείνη

ς. Κι ὄχι ὅπου κι ὅπου…. Πατησίων 70. Λίγο πιό κάτω ἀπό τὸ μέγαρο….

Συνέχεια

Γιατί ἀκόμη πιστεύουμε πώς ὑπάρχουν νόμοι;

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Bz2oQLgYedE]

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Bz2oQLgYedE&feature=player_embedded#at=205]

Τὰ «φαντάσματα» εἶναι φαντάσματα! Καὶ ἡ ἀνομία καλά κρατεῖ! Τελικῶς θὰ ἀρχίσουμε βεβαίως νὰ ἀναρωτιόμαστε πλέον, γιὰ τὸ ποιὸς τηρεῖ τοὺς νόμους! Μᾶς κάνει ἐντύπωσι ἐὰν τηροῦνται! Τόσο ἄθλιοι εἶναι ΟΛΟΙ τους!

Συνέχεια

Εἶναι ἄδικο! Πράγματι, μεγάλο ἄδικο νὰ ὑπάρχῃς!

Βρὲ παιδιά, τί ῥόμπα ξεκούμπωτη εἶναι ἐτοῦτοι;
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=mJM81xjBV2A]

Συνέχεια

Καθυστερημένες ἤ ἀνύπαρκτες συνειδήσεις;

Καὶ μία κι ἔπιασα τοὺς εἰσαγγελεῖς, τὰ δικαστήρια καὶ τὶς παραιτήσεις τους… ἂς θυμηθοῦμε λίγο γιὰ ποιούς εἰσαγγελεῖς ὁμιλοῦμε.
– Ὁμιλοῦμε φυσικά γιὰ ἐκείνους ποὺ ἔστειλαν στὴν φυλακή ἤ στὸ ταμεῖο κάποιους, ποὺ ἔως πρὸ τινος παρανομοῦσαν εἰς βάρος τῶν ἄλλων, τῶν κορόιδων, ποὺ δὲν παρανομούσαν.
– Κι ἔως ἐδῶ, πολύ καλά ἔκαναν. (Δὲν πιστεύω φυσικά νὰ θέλουν τὰ εὔσημα γιὰ ὅσα ἔπραξαν! Ὑποχρέωσίς τους ἦταν!)
Συνέχεια

Ἕνας εἰσαγγελεύς καταγγέλλει. Γιατί ὄχι ὅλοι;

Ὁ εἰσαγγελεύς Ι.Σακκᾶς παρῃτήθη. Καὶ ἔκανε καὶ κάτι δηλώσεις… Μμμμμ….

«Με την παραίτηση μου εκφράζω τη διαμαρτυρία μου για όλα όσα συμβαίνουν στον τόπο. Υπάρχει ένα σύμπλεγμα λόγων, πέραν του κυκεώνα των νόμων, που η νομοθετική και η εκτελεστική εξουσία δημιούργησαν με αποτέλεσμα να μην μπορεί να απονεμηθεί δικαιοσύνη.

Συνέχεια

Εἶσθε Τίποτα!

Εἶστε Τίποτα!

Ἀνίκανοι! Αὐτό εἶσθε! Τίποτα εἶσθε! Ὁλίγιστοι καὶ μηδαμινοί! Τόσο μηδαμινοί καὶ ἀνίκανοι ποὺ καταντᾶτε ἐπικίνδυνοι! Ὄχι γιὰ ἐμᾶς πλέον! Γιὰ ὅσους σέρνετε μαζύ σας!

Κρατᾶτε ἕναν λαό ὅμηρο! Ἕναν ὁλόκληρο λαό ὅμηρο γιατὶ εἶσθε ἁπλῶς ἀνίκανοι!

Νωρίτερα σᾶς ἔγραφα γιὰ τὴν ἀθλιότητα ποὺ διαπράξατε κατὰ τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ. Τώρα πιά τὸ ξέρουμε τὸ σενάριο. Κάθε λίγο καὶ λιγάκι θὰ Συνέχεια