Δεύτερο γράμμα ἀπό τὴν Ἰαπωνία.

Οἱ δικοί μας ἄνθρωποι στὴν Ἰαπωνία, γράφουν γιὰ τὶς ἀγωνίες καὶ γιὰ τὶς μάχες ποὺ δίδονται μὲ τὸν χρόνο, πρό κειμένου νὰ διασωθοῦν ὅσο τὸ δυνατόν περισσότεροι ἄνθρωποι!
Ὁ ἀγώνας ποὺ γίνεται ἐκεῖ, πρὸ κειμένου νὰ ξαναστηθῇ ἀπό τὸ μηδέν ὅ,τι ἔπεσε, εἶναι ἀξιοθαύμαστος καὶ πρέπει ν λειτουργῇ γι λους μας ς παράδειγμα πρς μίμησιν. Ἐὰν φυσικά μποροῦμε νὰ ἀντιληφθοῦμε τὸ ἐπίπεδον συνειδητότητος καὶ συμμετοχῆς. Συνέχεια

Τί γλυτώσαμε εἴπαμε; Μὲ ἀριθμούς παρακαλῶ!

Νετάκιας σήμερα.

Σκεφτόμουν ἐδῶ καὶ  ἡμέρες νὰ ἀναρτήσω τὶς σκέψεις του ἀλλὰ μὲ ἔχει προλάβει ἡ Ἰαπωνία. Σήμερα τὰ κατάφερα καὶ τοῦ ὀφείλω ἕνα μεγάλο εὐχαριστῶ γιὰ τὴν ἐμπιστοσύνη.

Συνέχεια

HAARP: ἀπόλυτος ἔλεγχος!

Aὐτό τὸ ταινιάκι τὸ ἔχουμε δεῖ κάποιοι ἀρκετὲς φορές. Παρουσιάζει τὸ σύστημα HAARP μὲ ἁπλᾶ λόγια, γιὰ νὰ μποροῦν νὰ τὸ καταλάβουν, στὴν βάσι τῆς λογικῆς του καὶ οἱ πίο δύσπιστοι.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=y4nSvOtqOZI]

Τὸ σημαντικότερον εἶναι ἡ  πληροφορία ποὺ «ὅλως περιέργως συνδέει» πολιτικὰ γεγονότα μὲ σεισμούς καὶ παλιρροϊκὰ κύματα… Πολύ περίεργο… Καὶ ἀκραῖα καταστροφικό…

Συνέχεια

Γράμμα ἀπὸ τὴν Ἰαπωνία.

Κάποια πολύ ἀγαπημένα μου πρόσωπα, ἔχοντας ἰσχυρούς δεσμούς μὲ τὴν Ἰαπωνία, ἀπεφάσισαν νὰ ἀναχωρήσουν, ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ ποὺ ἔμαθαν γιὰ τὸν σεισμό, πρὸς τὴν χώρα τοῦ Ἀνατέλοντος Ἡλίου. Ἐκεῖ, ποὺ ἄνθρωποι ὄπως ἐμεῖς, ὅπως ὅλοι, διαβιοῦν ἐν μέσῳ μίας ἐκ τῶν χειροτέρων στιγμῶν τῆς ζωῆς τοῦ πλανήτου.

Μία χώρα ῥημαγμένη, χιλιάδες νεκρῶν καὶ πολύς πόνος. Ἀπίστευτος πόνος. Ἀλλὰ κανένα παράπονο. Οὖτε πρὸς τοὺς θεούς, Οὖτε πρὸς τοὺς ἀνθρώπους. Οὖτε πρὸς ὁ,τιδήποτε. Οἱ ἄνθρωποι αὐτοί, μὲ κάποιον τρόπο, Συνέχεια

Ἰαπωνία: τί ἀκριβῶς ἔγινε ἐκεῖ;

Ἔχουμε λοιπόν καί λέμε:

Σεισμός μεγέθους 8,9 τῆς κλίμακος Ῥίχτερ στὴν Ἰαπωνία.

Πρὸ καὶ μετὰ αὐτοῦ, δεκάδες μικρότεροι ποὺ ἀγγίζουν ὅμως καὶ τοὺς  8 βαθμούς τῆς κλίμακος Ῥίχτερ.

Μετά τὸν σεισμό, ἀκολουθεῖ  ἕνα παλιῤῥοϊκό κύμα, ὕψους 10 μέτρων, ποὺ καλύπτει μεγάλες περιοχές.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=uaSkmX93Lj8]

Συνέχεια

Πειρατὲς καὶ σκλᾶβοι.

Ἐὰν, μέ κάποιο νοητό τρόπο, μεταφέρουμε τήν κατάστασι ποὺ ζοῦμε, σέ μίαν ἂλλην ἐποχή, θά μπορούσαμε νά τήν προσομοιάσουμε μέ ἓνα πειρατικό πλοῖο, πού ὁ καπετάνιος, τό χειρότερο μοῦτρο, διευθύνει καί ὁδηγεῖ ἒνα πλήρωμα, τό ὁποῖον μοναδικό στόχο του ἒχει τίς πειρατείες καὶ τὴν …ἀνατροπὴ τοῦ καπετάνιου.

Συνεργάζονται ἐξ ἀνάγκης, δίχως νὰ ἐκτιμοῦν ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, καὶ μοναδικός τους στόχος εἶναι, ἡ κατάληψις τῆς ἐξουσίας καὶ ἡ διατήρησις αὐτῆς.

Συνέχεια