Ὅλο αὐτὸ δὲν εἶναι ζωὴ! Εἶναι ἄρνησις τῆς ζωῆς!

Ἐδῶ καὶ πολὺ καιρὸ θέλω νὰ γράψω κάποια πράγματα γιὰ τὴν χρήσι τοῦ facebook. Ἡ γνωστὴ σελὶς κοινωνικῆς δικτυώσεως!

Ἔχω κι ἐγὼ ἕναν λογαριασμὸ ἐκεὶ καὶ ἀντιλαμβάνομαι πολλὰ ποὺ δὲν μοῦ ἀρέσουν! Γιατὶ τὸν διατηρῶ; Τὸν θεωρῶ ἐργαλεῖο μόνον. Τίποτα περισσότερο! Συνέχεια

Διαδρομὴ: Χανιὰ, Νομικὴ, Ὑπατία, Κάνιγγος; Καὶ μετὰ ποῦ;

Ξεκίνησαν ἀπὸ τὰ Χανιὰ. Μπῆκαν στὸ πλοῖο (μὲ λίστα ἐπιβατῶν!!!), μετεπιβιβάσθησαν σὲ λεωφορεῖα καὶ τὴν περασμένη Κυριακὴ, 5:30 τὰ ξημερώματα, εἰσῆλθαν στὴν νομικὴ!!!

Ἀναστάτωσις στοὺς γηγενεὶς (λέμε τώρα, γιατὶ χεσμένους μᾶς ἔχουν),  διαπραγματεύσεις ἐπὶ διαπραγματεύσεων (ἐκβιασμοὶ ἦταν, ἀλλὰ πάλι λέμε τώρα!!!!) καὶ καταλήγουν στὸ νεοκλασικὸ Ὑπατία!

Συνέχεια

Δὲν παλεύονται (οἱ τουρκοι)!

Τὶ λέτε βρὲ παδιὰ; Σοβαρὰ; Ἔκανε τέτοιο πρᾶγμα ὁ μεγάλος βεζίρης; Δὲν τὸ πιστεύω!!!

Κι ἐσεὶς;  Δὲν σκύψατε μεσούλα; Δὲν φοβᾶσθε;

Τολμήσατε νὰ σταθεῖτε  ΟΡΘΙΟΙ ἐμπρὸς στὸν «μέγιστο» Νταβούτογλου καί δέν κατουρηθήκατε  ἀπὸ τὴν τρεμούλα;  Παλαβοὶ εἶσθε; Δὲν βλέπετε τοὺς δικοὺς «μας»; Ματιὰ καταδέχεται ὁ βεζίρης νὰ ῥίψῃ  κατὰ τὰ μέρη μας, σαράντα ὑποκλίσεις στὸν κάθε μας «ἐκπρόσωπο» ἀναλογοῦν!

Κι ἐσεὶς, μία «πορδὴ» (ποὺ λέει ὁ λόγος) ἀντιμιλᾶτε; Τς τς τς…..

Συνέχεια

Μαϊμοῦ Ἀνθρωπιστὲς!

Παρακολουθούσαμε τις τελευταίες ημέρες την παράσταση του παραλόγου με πρωταγωνιστές τριακόσιους δύσμοιρους μετανάστες και τους διακινητές τους- μαϊμού ανθρωπιστές:  αριστεριστές και λοιπούς οικο-λόγους. Πέρα από την επιβολή μιας δικτατορευομένης Δημοκρατίας που θέλει τους ελάχιστους να απαξιώνουν την θέληση των πολλών, αποκαλύφθηκε περίτρανα ο ψευδοανθρωπισμός- ψηφοθηρία των αριστερών διακινητών-“υποστηρικτών” των παράνομων μεταναστών.

Άλλοι είναι οι λόγοι αυτής της επίθεσης «ανθρωπισμού» από τους οποίους ωφελούνται, το κόμμα που βρίσκεται πίσω από τους όψιμους «ανθρωπιστές» και βέβαια η Κυβέρνηση. Συνέχεια

Ἀπὸ ὅλα ἔχουμε! Ἦθος μόνον δὲν ἔχουμε!

Ἡ Νομική ἄδειασε!

Μετὰ ἀπό συμβούλια, διαβουλεύσεις, συμφωνίες…. Ἡ Νομική ἔμεινε ἐλεύθερη ἐπί τέλους!

Δὲν εἶναι ὅμως τόσο ἁπλὸ…

Συνέχεια

Ἡ πιὸ ἁπλῆ ἐπανάστασις: ἡ ἁπόλυτος ἐφαρμογή τοῦ νόμου!

Αὐτὸ τὸ κείμενο τὸ μεταφέρω ἀπό τὸ ἀντίnews!
Σὲ συνδυασμό μὲ τὴν προηγουμένη μου ἀνάρτησι, θὰ πρέπει ὅλοι μᾶς νὰ άναρωτηθοῦμε ἐπί τέλους γιὰ τὸ αὐτονόητον, ὅπως γράφει κι ὁ Φάηλος:
 
Ἡ χῶρα χρειάζεται τὴν πιό ἁπλῆ ἐπανάστασι: τὴν ἐφαρμογή τοῦ Νόμου. Αὐστηρὰ. Δίκαια. Ἄμεσα. Παντοῦ!
 
Καὶ γιὰ νὰ μὴν μιλᾶμε γιὰ περυσινά ξινά σταφύλια…. Νὰ μὴν ξεχνᾶμε τὶς περίεργες (νομικῶς κατοχυρωμένες κατά τά ἄλλα) παραγραφὲς… Νὰ μὴν ξεχνᾶμε καὶ τὶς χιλιᾶδες ἐπιτροπές ποὺ ἁπλῶς ὑπάρχουν….