Θὰ τολμήσετε νὰ μᾶς πεῖτε;

Τὸ σημερινὸ κείμενο θὰ τὸ φέρω ὡς ἀντιστάθμισμα σὲ ἔνα προηγούμενο δημοσίευμά μου, μὲ τίτλο ὅσοι κι ἐὰν εἶναι, εἶναι πλέον ἐθνικὸς κίνδυνος, διότι χρειάζομαι μία πληροφορία ποὺ ἔρχεται καὶ «δένει» μὲ τὰ νέα ἀλιεύματα!

Ὁ Σταῦρος Λυγερὸς ἔγραφε πρὸ δύο ἐτῶν:

«… Επειδή μόνο ένα ποσοστό συλλαμβάνεται, οι αριθμοί (ανά έτος) όσων εισήλθαν παρανόμως στην Ελλάδα είναι πολλαπλάσιοι όσων γράφονται στον γράφημα….»

Συνέχεια

Τὸ φαινόμενον τοῦ ἐπιλεκτικοῦ ἀνθρωπισμοῦ!

Ἕνα ἐξαιρετικὸ κείμενο ποὺ βάζει πάρα πολλὰ πράγματα στὴν θέσι τους, μὲ τὸ ὁποῖον συμφωνῶ σὲ κάθε του σημεῖον καὶ σᾶς τὸ συστήνω ἀνεπιφύλακτα.

Καλὸ θὰ ἦταν, ὅλοι μας, νὰ  ἐπαναπροσδιορίσουμε τὶς θέσεις μας καὶ τὴν στάσι μας σὲ κάθε τομέα ποὺ ἀφορᾶ τὴν πολιτεία, τὸν ῥόλο μας μέσα σὲ αὐτὴ καὶ τὴν ἀνθρώπινο πλευρὰ μας ποὺ χάνουμε!  Ὄχι τὸ τερατούργημα «πολιτεία» ποὺ διαβιοῦμε! Τὴν πολιτεία ποὺ μᾶς ἀξίζει καὶ δικαιούμεθα νὰ ζοῦμε!  Τὴν πολιτεία ποὺ ξεχάσαμε γιατὶ μᾶς ἔκλεψαν! Τὴν Καθαρὴ καὶ Ὑγιεὴ Ἑλληνικὴ Πολιτεία!

Συνέχεια

Καὶ τί θὰ κάνετε τώρα;


Καὶ τί θὰ κάνετε τώρα;

Τὸ Συμβούλιον τῆς Ἐπικρατείας παρέπεμψε στὴν Ὁλομέλεια τὸν ΛΑΘΡΟνόμο σας!

Τί σημαίνει αὐτό;

Σημαίνει πὼς κρίνεται, ἐκ τῶν πρώτων στοιχείων, ἀντισυνταγματικός!

Παραλλήλως, ἀπὸ τὴν εὐρωπαϊκὴ ἔνωσι ἔχετε λάβει ἤδη ὁδηγίες γιὰ παύσι τῶν κωμικοτραγικῶν ἑλληνοποιήσεων!

Συνέχεια

Μεθύστε μὲ τὸ ἀθάνατο κρασὶ τοῦ ’21.

Εἰλικρινῶς. Ὅλοι ἐσεὶς ποὺ δημιουργήσατε αὐτὸ τὸ πρᾶγμα καὶ τὸ «βαπτίσατε» ἱστορικὴ σειρὰ, μὲ κουράζετε! Εἶχα νὰ παρακολουθήσω  τηλεόρασι πλέον τῶν πέντε ἐτῶν καὶ τώρα στήνομαι ἐμπρὸς στὴν ὀθόνη, κάνοντας κάτι ποὺ πάντα ἀπεχθανόμουν.  Κι ὅλα αὐτὰ γιὰ κάτι ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ἱστορικὸ ἀφιέρωμα,  ἀλλὰ λόγῳ τῶν πολὺ «προσεκτικῶν» ἀποσιωπήσεών του, δὲν εἶναι.

Ὁμολογῶ πὼς δὲν ἤθελα νὰ σᾶς δῶ καὶ σκεφτόμουν σοβαρὰ νὰ συμμετάσχω σὲ κάποιες δράσεις ποὺ ξεκινοῦν τὶς ἐπόμενες ἡμέρες,  μὲ στόχο τὴν ἀποδόμησι ὅλων αὐτῶν ποὺ ἑτοιμάσατε καὶ τῆς δημιουργίας …ἀρνητικῆς διαφημίσεως γιὰ  τὸ «ἱστορικὸ» σας ἔργο!

Συνέχεια

Αὐξανόμεθα καὶ πληθυνόμεθα!

Στὸ defencenet διαβάζω γιὰ τὴν πληθυσμιακή μας αὔξησι!

«Σε 11.305.118 άτομα, εκτιμάται ότι είχε ανέλθει την 1η Ιανουαρίου 2010 ο πληθυσμός της Ελλάδας, αυξημένος κατά 44.716 άτομα σε σύγκριση με την 1η Ιανουαρίου 2009.

Η αύξηση αυτή του πληθυσμού περίπου 0,4% όμως δεν οφείλεται στην γεννήσεις των Ελλήνων που ήταν 9.817 άτομα, αλλά στους μετανάστες 35.099 άτομα, πάντα μέσα στο χρόνο από τον Ιανουάριο του ΄09 στον Ιανουάριο του ’10….»

Συνέχεια

Τόση ἀγωνία! Τόσο κουκούλωμα!!!

Τὸ παρακάτω ἄρθρο εἶναι δημοσιευμένο στὸ ΤΑΧΑΛΙΑ καὶ τὸ ἔλαβα μόλις μὲ μήνυμα ἀπὸ φίλο. Τὸ ἀναρτῶ γιατὶ  γράφει ἕνας διδάσκαλος, ποὺ ὅπως καὶ νὰ τὸ κάνουμε, κατέχει τὴν ἱστορία καλλίτερα ἀπὸ ἐμένα.

Βέβαια, κάποιων τὸ αὐτὶ δὲν ἱδρώνει καὶ δὲν ἀκούει…

Ἔχουν λάβει τὶς ἀποφάσεις τους καὶ ἐργάζονται συστηματικῶς, διαφορετικῶς δὲν θὰ ὑπάρξῃ “ἀνταμοιβὴ” γιὰ τοὺς κόπους τους….

Φιλονόη.

Υ.Γ. Ὅσο γιὰ τὴν ἐθνικὴ τράπεζα (πρώην καὶ Ἑλλάδος) καὶ τὴν πραγματικὴ σχέσι μὲ ὅλα αὐτὰ… ἡ ἱστορία ἔχει μίαν παραξενιὰ…. Ὅλα, ὅσο σκοτεινὰ κι ἐὰν εἶναι, κάποια στιγμὴ τὰ φωτίζει… Καὶ τότε….

 

Συνέχεια