Ἄρνησις συμμετοχῆς σὲ ὁποιανδήποτε δίκη!

Ὁ Δημήτρης Ἀντωνίου εἶναι διαδικτυακὸς μου φίλος. Ἐδῶ καὶ δύο ἡμέρες ἔχει κάνει μίαν πολύ ἐνδιαφέρουσα πρότασι, ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ τὴν γνωρίσουν ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότεροι Ἕλληνες.

Δρῶντας μὲ τὸν τρόπο ποὺ προτείνει, καταφέρνουμε νὰ «ἀκυρώσουμε» τὴν παρανομία καὶ παρατυπία τοῦ πλασματικοῦ κράτους ποὺ μᾶς κυβερνᾶ!

Ἐὰν δὲν ἐκδικαστῇ ἡ ὑπόθεσις Ἀντωνίου, δὲν θὰ πρέπῃ νὰ τυγχάνῃ οἰασδήποτε ἀποδοχῆς ὁποιαδήποτε δικαστικὴ ἀπόφασις!!!

Πρέπει νὰ ἐπιτευχθῇ νομιμοποίησις τῆς ὑπαρχούσης κυβερνήσεως γιὰ νὰ νομιμοποιηθοῦν καὶ τὰ δικαστικὰ ὄργανά της!

Συνέχεια

Ἐνέργεια καὶ ἀναπτυξιακοὶ τομεῖς.

Σημείωσις (μεταγενεστέρα ἀλλὰ …ἐπὶ τῆς οὐσίας) γιὰ τὰ κάτωθι
Ὁ κος Μάρτης, ποὺ γράφει, ἦταν ἐπίσης ὑπουργὸς αὐτῶν τῶν κυβερνήσεων ἄρα καὶ μετέχων τοῦ ἐν λόγῳ συστήματος, καθὼς φυσικὰ καί, ἐν μέρει (δὲν θὰ πῶ συνολικῶς), συνεργός, τοὐλάχιστον σὲ ὅσα συνέβησαν ἐπὶ δικῆς του περιόδου εὐθύνης, ἐφ΄ ὅσον καὶ τότε, ὅπως καὶ τώρα φυσικά, ἡ διαπλοκὴ ὑφίστατο. Συνεπῶς ὁ κος Μάρτης ἦταν καὶ γνώστης, ἐκ τῶν ἔσω, ὅλων αὐτῶν ποὺ τώρα καταγγέλλει δημοσίως καί, ἐπὶ τέλους, διαπιστώνουμε ἐμεῖς οἱ χαχόλοι πλέον ἀπὸ κοινοῦ. Γιατί δέν ἐμίλησε τότε περί διαπλοκῆς;; Γιατί δέν παρῃτήθη τότε λόγῳ διαπλοκῆς; Γιατί δέν τά ἔγραφε ἀπό τότε τά περί διαπλοκῆς;Ὑπῆρχαν βέβαια καὶ ἐπὶ ἐποχῆς του οἱ «γνωστοὶ-ἄγνωστοι νταβατζῆδες» (κατὰ καραμανλῆ νεωτέρου) στὰ «ἐντός, ἐκτὸς κι ἐπὶ τὰ αὐτά». Ἦσαν δῆλα δὴ αὐτοὶ ποὺ «ἔλυαν κι ἔδεναν» διαρκῶς στὰ τῶν ἀποφάσεων γιὰ ἐπενδύσεις, γιὰ ἐνέργεια καὶ γιὰ ἀνάπτυξιν. Σωστά. Καὶ ἦσαν, εἶναι καί, (κατὰ πῶς φαίνεται), θὰ εἶναι (γιὰ ἀρκετὸν καιρὸ ἀκόμη) καὶ οἱ μόνοι ποὺ ἤλεγχαν, ἐλέγχουν καὶ θὰ ἐλέγχουν «θέσεις-κλειδιὰ» τέτοιες, ποὺ νὰ καθορίζουν τὸ ἐὰν ἡ χώρα θὰ ἀναπτυχθῇ ἢ θὰ μείνῃ ὑπό-ἀνάπτυκτος καὶ θὰ τὴν λεηλατοῦν, ἐφ΄ ὅσον  θὰ τοὺς συμφέρη ἢ ὄχι. Ἀληθῆ ὅλα τοῦτα… Ἰσχύει ὅμως καὶ τὸ δικαίωμα, καθὼς καὶ ἡ ὑποχρέωσις, τῆς ἀνοχῆς ἢ τῆς μή.
Τὸ ἐὰν (ἤ ὄχι) ἐπὶ ἐποχῆς του ἡ διαπλοκὴ δροῦσε στὸ παρασκήνιον καὶ σήμερα (ἐπισήμως) διαφεντεύει τὴν χώρα, εἶναι μία συνθήκη ποὺ δὲν ἀλλάζει.
Συνέχεια

Τοὺς κόβω…..

Ὁ ὅμιλος Ἀλαφούζου προσπαθεῖ, πολύ συνειδητὰ καὶ μεθοδευμένα, νὰ μᾶς ἀλλάξῃ συνείδησι, μνήμη καὶ ταυτότητα! Νὰ μᾶς ἀφελληνίσῃ ἐν ὁλίγοις!  Μὲ ὅλα του τὰ μέσα. Ἔχουν ἐπιστρατευθεῖ τηλεοράσεις, ῥαδιόφωνα, ἐφημερίδες καὶ διάφορες ἐκδόσεις!! Καὶ ἀπὸ κόντὰ  κάτι (ἀντ)ΕΘΝΙΚοὶ χρηματοδότες!!! Μὲ τὴν γνωστὴ πλέον (ἀντ)ΕΘΝΙΚΗτράπεζα. (Τὸ «τῆς Ἑλλάδος» κόπηκε μὲ μαχαίρι!! Ἐπίσης, δὲν γνωρίζουμε τὴν ἐθνικότητα τοῦ σημερινοῦ της ἰδιοκτήτου!)

Συνέχεια

Λόγια σπαθάτα!


Τὸ ἔλαβα μὲ μήνυμα καὶ συμφωνῶ ἀπόλύτως!

Ἕλληνα ποὺ θὰ τὸ διαβάσῃς, πρόσεξε καλὰ!!

Γιὰ ἐσένα καὶ γιὰ ἐμένα καὶ γιὰ κάθε Ἕλληνα γράφει!!

Ἕλληνα, δὲν σοῦ ἀρέσει αὐτὸ ποὺ ἔχεις;

Καιρὸς νὰ τὸ ἀλλάξῃς!

Καιρὸς νὰ τοὺς τὸ ξεπληρώσουμε!

Σήκω, πλύσου, ντύσου,  χτενίσου, «ἁρματώσου» κι ἑτοιμάσου!

Συνέχεια

Σὰν βγῇ ἀπὸ αὐτὴν τὴν φυλακὴ…..

Αὐτὸ τὸ ἔστειλε ὁ Δημήτρης μας.
Τὸ δημοσιεύω γιατὶ μοῦ ἄρεσε ὁ λόγος ἀλλὰ διαφωνῶ σὲ ἕνα σημεῖον….
Ὁ Ἕλλην, πιστεύω πὼς, εἶναι σὲ φυλακὴ πολλοὺς αἰῶνες τώρα…
Πάρα πολλοὺς..
Ἁπλῶς τώρα ἡ φυλακὴ ἐστένεψε πολὺ καὶ δὲν τὸν χωρᾶ…
Ἔμαθε καὶ κάτι γιὰ τὴν ἱστορία του…
Κάτι γιὰ τὴν γενιά του…

Συνέχεια

Κοπιᾶσθε πεινασμένοι!

Κοπιᾶσθε… Μὴ στέκεσθε τόσο μακρυά! Πλησιᾶστε…. Μὴ φοβᾶσθτε! Ἐλᾶτε πιὸ κοντὰ ὅλοι οἱ πεινασμένοι τῆς Ἑλλάδος! Ὅλοι!!

Πιασθεῖτε χέρι, χέρι… Ὅλοι στὴν σειρά! Ἔτσι!

Προσέξατε καλὰ τώρα!

Πεινᾶτε!

Ἴσως νὰ μὴ πεινᾶτε πολὺ ἀκόμη! Ἴσως νὰ μὴ πεινᾶτε ὅλοι! Ἀλλὰ δὲν γίνεται, σὲ λίγο θὰ πεινᾶτε ΟΛΟΙ!!!  Οὐδεῖς θὰ ἔχῃ τὰ ἀπαραίτητα! Οὐδεῖς!

Συνέχεια